Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla toinen nainen?
Olen aina ihmetellyt sitä kuinka joku voi hyväksyä olevansa se toinen nainen. Pettäminen on väärin, mutta koen myös nämä toiset naiset erittäin moraalittomiksi. Eihän kukaan oman arvonsa tunteva suostu varavaihtoehdoksi. Mitä mieltä olette?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan seksiä, miehen huomiota ja aikaa silloin, kun haluan
Maksaa myös juttujani ja juomiani.
Toimii mainiosti.
N28
Olet siis sugarbabe, tai hu**a tarkemmin sanottuna. Sitähän se on. Halvalla saa sulta jos vain juoman on mies maksanut.
Juttujani = paljon kaikkea kivaa.
Täytyyhän petturin nyt jotenkin ostaa mut hiljaiseksi kerran pettää.
En ota seksistä rahaa. Itse asiassa voisin, vaikka takaisin maksaakkin laadukkaasta kyydistään.
Ikävä sanoa mutta naiset on niin helppoja että petturimiehillä on oikein kissanpäivät. Lisäksi kuten näistä kirjoituksista voit lukea naiset vain syyttelee toisiaan. Nainen on naiselle Susi!!
Naiset luulevat, että olen ukkomies. Perhe ja kaikki. Luulevat olevansa 2 naisia. Saampahan helppoa pillua, seksinnälkäisiltä naisilta. Mulla mitään vaimoja ole :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on väärin, mutta ei se toinen nainen kyllä miehen pettämisestä ole vastuussa. Jos nainen itsekin haluaa seksiä, hauskanpitoa ja mukavan suhteen ilman että täytyy alkaa miettiä vakiintumista, yhteistä kämppää ja lapsia, niin luulisi tuollaisen kuvion olevan parempi kuin se, että olisi suhteessa miehen kanssa, joka alkaa haluta enemmänkin.
En itse todennäköisesti haluaisi olla varatun kanssa, tosin mistäs sitä tietää, miten ajattelisin sitten, jos ihastuisin/rakastuisin. Omalla kohdallani on se tilanne, että en halua asua yhdessä, en halua yhteistä taloutta enkä yhteisiä lapsia, enkä kaipaa kovin tiivistä yhdessäoloa. Tämä on ollut ongelma nyt suhteissani, kun toisesta on tuntunut, etten ole tosissani enkä halua samoja asioita kuin he. Ja syy, miksi en halua, on se että minulla on nyt sellainen elämä, johon olen tyytyväinen, ja minulla on lapsia, joiden elämään en halua tuoda mitään uusperhekuvioita. Ja esim. lomat, matkat, juhlapyhät, yms haluan viettää lasteni kanssa. Ja tykkään myös olla paljon itsekseni. Olen kyllä miettinyt, että minulle paras vaihtoehto voisi olla ihminen, joka olisi avoimessa suhteessa (siis sovitusti, ei mitenkään salaa kumppaniltaan). Näin minä saisin paljon omaa aikaa, mutta voisi silti olla hyvä, läheinen ja merkityksellinen suhde, jossa olisi seksiä, mukavaa aikaa yhdessä, romantiikkaakin.
No, jos tietoisesti varatun kanssa salaa pelehtii, niin pidän kyllä aivan yhtä syyllisenä tätä toista naista/miestä.
Eikös myös sitten se puoliso ole osasyyllinen kun mahdollistaa petturin ja rakkaansa tapailun?
Kuis? Miten se puoliso voi mahdollistaa mitään, jos ei edes tiedä asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Toimii mainiosti.
N28
Joo. Tätä sanotaan prostituutioksi eli itsensä myymiseksi. Ammattinimikkeitä ovat l€utka, por&tto ja hu&ora. Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen on väärin, mutta ei se toinen nainen kyllä miehen pettämisestä ole vastuussa. Jos nainen itsekin haluaa seksiä, hauskanpitoa ja mukavan suhteen ilman että täytyy alkaa miettiä vakiintumista, yhteistä kämppää ja lapsia, niin luulisi tuollaisen kuvion olevan parempi kuin se, että olisi suhteessa miehen kanssa, joka alkaa haluta enemmänkin.
En itse todennäköisesti haluaisi olla varatun kanssa, tosin mistäs sitä tietää, miten ajattelisin sitten, jos ihastuisin/rakastuisin. Omalla kohdallani on se tilanne, että en halua asua yhdessä, en halua yhteistä taloutta enkä yhteisiä lapsia, enkä kaipaa kovin tiivistä yhdessäoloa. Tämä on ollut ongelma nyt suhteissani, kun toisesta on tuntunut, etten ole tosissani enkä halua samoja asioita kuin he. Ja syy, miksi en halua, on se että minulla on nyt sellainen elämä, johon olen tyytyväinen, ja minulla on lapsia, joiden elämään en halua tuoda mitään uusperhekuvioita. Ja esim. lomat, matkat, juhlapyhät, yms haluan viettää lasteni kanssa. Ja tykkään myös olla paljon itsekseni. Olen kyllä miettinyt, että minulle paras vaihtoehto voisi olla ihminen, joka olisi avoimessa suhteessa (siis sovitusti, ei mitenkään salaa kumppaniltaan). Näin minä saisin paljon omaa aikaa, mutta voisi silti olla hyvä, läheinen ja merkityksellinen suhde, jossa olisi seksiä, mukavaa aikaa yhdessä, romantiikkaakin.
No, jos tietoisesti varatun kanssa salaa pelehtii, niin pidän kyllä aivan yhtä syyllisenä tätä toista naista/miestä.
Eikös myös sitten se puoliso ole osasyyllinen kun mahdollistaa petturin ja rakkaansa tapailun?
Kuis? Miten se puoliso voi mahdollistaa mitään, jos ei edes tiedä asiasta?
Ei pidä ukkoaan hyvin niin että äijällä on tarve etsiä muuta seuraa
Eiku niin joo, miehethän on tahdottomia älykääpiöitä ja vamppinaiset vaan vie ne naiset. Avioparin kumpaakaan osapuolta ei voi syyttää
Ehkä toinen nainen ei tiedä olevansa kakkonen tai mies on sepitellyt tarinan vaimon jättämisestä. Harvoin nämä jutut niin yksinkertaisia ovat kuin luullaan.
Itselläni on ollut suhde varattuun kaksi kertaa. Ekalla kerralla mies salasi vaimon ja toisella kerralla vakuutti olevansa eroprosessissa rouvansa kanssa. Jälkimmäisessä jäi kiinni ja vieläkin naurattaa ne tarinat, jollaisiksi oli suhteemme saanut väännettyä vaimon korvissa :D Minä mm. iskin hänet väkisin yms.
Suhteessa oleva pettäjä on vastuussa. Se on vaimojen vaikea hyväksyä. Helpompi etsiä syytä ulkopuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu. Ei pitäisi olla yllätys.
Niin tuntuu myös kutisevan korvan raapiminen. Ei siihen toista tarvita.
Todellakin tarvitaan tai sitten teet jotain väärin. Oma käsi tai dildo ei korvaa miestä päällä ja aitoa kullia sisällä. N17v
Niinhän sinä jonne 17v luulet. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toinen nainen ei tiedä olevansa kakkonen tai mies on sepitellyt tarinan vaimon jättämisestä. Harvoin nämä jutut niin yksinkertaisia ovat kuin luullaan.
Itselläni on ollut suhde varattuun kaksi kertaa. Ekalla kerralla mies salasi vaimon ja toisella kerralla vakuutti olevansa eroprosessissa rouvansa kanssa. Jälkimmäisessä jäi kiinni ja vieläkin naurattaa ne tarinat, jollaisiksi oli suhteemme saanut väännettyä vaimon korvissa :D Minä mm. iskin hänet väkisin yms.
Suhteessa oleva pettäjä on vastuussa. Se on vaimojen vaikea hyväksyä. Helpompi etsiä syytä ulkopuolelta.
Varastettuun tavaraan ryhtyminen on rikos. Samoin suhde varatun ihmisen kanssa on väärin. Taidetaan ttarvita enemmän kuin koronaepidemia että ihmiset alkaisi taas tunnistaa oikean ja väärän. Ltka on ltka. Tietää että tekee väärin mutta tekee silti. Toivottavasti karma tasaa tilin jossain vaiheessa.
Mua ihmetyttää, miksi halutaan seksiä ihmisen kanssa, josta ei pidetä tai häntä ei pidetä viehättävänä? Ei pidetä toista merkityksellisenä, arvokkaana tai haluttavana, vaan helppona panona - seksi on itseisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen saa miehestä parhaat palat. Minä taas en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi suostua vaimoksi. Vaimo on ilmainen orja.
Miten sen nyt ottaa. Vaimo on aina prioriteetti ykkönen kuitenkin. Siellä se äijä eniten viettää aikaa, kaikki juhlapyhät sun muut. Ja jos rikas äijä, niin vaimo hyötyy siitäkin eniten ja asustaa hulppeassa talossa, ajaa teslalla ja käy lomilla ulkomailla ja tunturimökillä. Kakkosnainen joutuu vaan patjaksi ja saa rippeitä. Ei kannata lähteä tämmöiseen mukaan.
Itsenäinen nainen voi hankkia teslat ja mökit itse jos sellainen on tärkeää, ei siihen miestä tarvita. Sitäpaitsi ei ne pettävät miehet läheskään aina ole mitään ökyjohtajia. Eikä toinen nainen ole sille miehelle mikään patja vaan haluaa seksiä muttei miestä. Uskoisin vaimon saavan paljon enemmän mutta itse en ole valmis luopumaan vapaudestani tai päätösvallastani yhdenkään miehen takia
Miksi oletat, että vaimo olisi luopunut vapaudesta ja päätösvallasta? Jos kerran se aviomieskään ei ole, vaan päättää vapaasti seksielämästään? Et suinkaan ole naisia dissaava kaksinaismoralisti?[/
Sanoinko jossain että vaimo on luopunut niistä? Sanoin etten ole valmis luopumaan omistani eli en halua itselleni miestä nurkkiin pyörimään
Mitä sitten on se ”vapaus ja päätösvalta” mistä vaimot joutuvat mielestäsi luopumaan?
Kyllä siinä joutuu väistämättä tekemään kompromisseja jos asustaa toisen ihmisen kanssa. Jos jotkut teslat ja hiihtomökit on kovin tärkeitä, joutuu tekemään kompromisseja hippasen enemmän. Esim sulkemaan silmänsä miehen tekosilta. Minun ei tarvitse kysellä kenenkään aikatauluja sovittaakseni omat menoni tai lomamatkani
Oletko todella niin naiivi, että kuvittelet vaimon sulkevan silmänsä? Eiköhän sillä ole oma suhde meneillään.
Jos vaimolla on oma suhde meneillään, niin miksi sitten täällä valitetaan sivukaupalla toisesta naisesta? Miksi ei kilvan kehuta hienoa järjestelyä?
En tiedä... minulle se sopi mainiosti mutta jostain syystä mies hajosi ihan täysin kun sai tietää suhteestani. Nyt ei enää suostu poistumaan talosta ilman minun seuraani, ja katsoin vierestä kun lähetteli haukkumaviestit kaikille sivusuhteilleen. Ja tämä on taivaan tosi.
Onpa tasapainoton mies. Ja olet parisuhteessa tuollaisen kanssa syystä että...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varastettuun tavaraan ryhtyminen on rikos. Samoin suhde varatun ihmisen kanssa on väärin. Taidetaan ttarvita enemmän kuin koronaepidemia että ihmiset alkaisi taas tunnistaa oikean ja väärän. Ltka on ltka. Tietää että tekee väärin mutta tekee silti. Toivottavasti karma tasaa tilin jossain vaiheessa.
Sehän on jo tasautunut siinä, kuyn ltka on saanut huonon miehen heppiä. Lika barn leka bäst.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Toimii mainiosti.
N28
Joo. Tätä sanotaan prostituutioksi eli itsensä myymiseksi. Ammattinimikkeitä ovat l€utka, por&tto ja hu&ora. Vanhempasi ovat varmasti ylpeitä.
Ovat tietenkin, ainakin jos ltka on isäänsä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii mainiosti.
N28
Olet siis sugarbabe, tai hu**a tarkemmin sanottuna. Sitähän se on. Halvalla saa sulta jos vain juoman on mies maksanut.
Juttujani = paljon kaikkea kivaa.
Täytyyhän petturin nyt jotenkin ostaa mut hiljaiseksi kerran pettää.
En ota seksistä rahaa. Itse asiassa voisin, vaikka takaisin maksaakkin laadukkaasta kyydistään.
Niin, miesprosstituoiduista osa on ukkomiehiä. Haukkuukohan heidän vaimot naisia, jotka maksaaa heidän miehelleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen saa miehestä parhaat palat. Minä taas en ymmärrä, miten kukaan itseään kunnioittava nainen voi suostua vaimoksi. Vaimo on ilmainen orja.
Miten sen nyt ottaa. Vaimo on aina prioriteetti ykkönen kuitenkin. Siellä se äijä eniten viettää aikaa, kaikki juhlapyhät sun muut. Ja jos rikas äijä, niin vaimo hyötyy siitäkin eniten ja asustaa hulppeassa talossa, ajaa teslalla ja käy lomilla ulkomailla ja tunturimökillä. Kakkosnainen joutuu vaan patjaksi ja saa rippeitä. Ei kannata lähteä tämmöiseen mukaan.
Itsenäinen nainen voi hankkia teslat ja mökit itse jos sellainen on tärkeää, ei siihen miestä tarvita. Sitäpaitsi ei ne pettävät miehet läheskään aina ole mitään ökyjohtajia. Eikä toinen nainen ole sille miehelle mikään patja vaan haluaa seksiä muttei miestä. Uskoisin vaimon saavan paljon enemmän mutta itse en ole valmis luopumaan vapaudestani tai päätösvallastani yhdenkään miehen takia
Miksi oletat, että vaimo olisi luopunut vapaudesta ja päätösvallasta? Jos kerran se aviomieskään ei ole, vaan päättää vapaasti seksielämästään? Et suinkaan ole naisia dissaava kaksinaismoralisti?[/
Sanoinko jossain että vaimo on luopunut niistä? Sanoin etten ole valmis luopumaan omistani eli en halua itselleni miestä nurkkiin pyörimään
Mitä sitten on se ”vapaus ja päätösvalta” mistä vaimot joutuvat mielestäsi luopumaan?
Kyllä siinä joutuu väistämättä tekemään kompromisseja jos asustaa toisen ihmisen kanssa. Jos jotkut teslat ja hiihtomökit on kovin tärkeitä, joutuu tekemään kompromisseja hippasen enemmän. Esim sulkemaan silmänsä miehen tekosilta. Minun ei tarvitse kysellä kenenkään aikatauluja sovittaakseni omat menoni tai lomamatkani
Oletko todella niin naiivi, että kuvittelet vaimon sulkevan silmänsä? Eiköhän sillä ole oma suhde meneillään.
Jos vaimolla on oma suhde meneillään, niin miksi sitten täällä valitetaan sivukaupalla toisesta naisesta? Miksi ei kilvan kehuta hienoa järjestelyä?
En tiedä... minulle se sopi mainiosti mutta jostain syystä mies hajosi ihan täysin kun sai tietää suhteestani. Nyt ei enää suostu poistumaan talosta ilman minun seuraani, ja katsoin vierestä kun lähetteli haukkumaviestit kaikille sivusuhteilleen. Ja tämä on taivaan tosi.
Onpa tasapainoton mies. Ja olet parisuhteessa tuollaisen kanssa syystä että...?
Koska hän on mieheni ja rakastan häntä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja kun lukee, ei ihme, että ollaan uskottomia: pidetään puolisoa esineenä, luullaan omistettavan puoliso, käytetään rumaa w t-kieltä, nimitellään jne. Minäkin kävisin vieraissa, jos puoliso olisi tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä ketjussa sitten pidetään pahana juuri sitä naista, jolla on suhde sen varatun miehen kanssa? Jos kerran kaikilla varatuilla luonnollisesti on myös sivusuhde. Niin miksi syytellään juuri sitä "kakkosnaista"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on yksinkertaistavaa ajattelua. Esimerkiksi siinä on suuri ero, onko varatun kanssa vain voidakseen kokea olevansa "parempi" kuin se petetty nainen, tai esim. ilkeilläkseen tälle - verrattuna vaikka tilanteeseen, jossa vilpittömästi on ihastunut, rakastunut ja kiintynyt mieheen, eikä edes tunne tämän vaimoa. Kyllä ihastuminen ja rakastuminen ovat ihan inhimillisiä ja ymmärrettäviä tunteita. Se varattu mieskin voi olla rakastunut, mutta hänen tilanteessa kuviossa on eri, koska hänellä kuitenkin on myös olemassa oleva kumppani.
Ja ihastunut ja rakastunut voi olla myös, vaikkei halua varsinaista parisuhdetta toisen kanssa. Kuten kerroin, minulla on oma elämäni ja lapseni, joiden kanssa haluan elää arkea ja juhlaa. Olen ollut tosi ihastunut, mutta en silti halunnut yhteenmuuttoja tai yhteisiä juhlapyhiä yms. Omat kumppanini ovat kyllä olleet sinkkuja, että kuvio on siltä osin ollut selkeä, mutta voisin hyvin kuvitella, että joku ihastuisi varattuun samalla lailla kuin minä olen ollut ihastunut.
Ja eipä se varatun iskuyritys mikään rikos ole. Sehän on ehdotus, että kävisikö tällainen sivusuhdejärjestely - on sitten sen varatun oma valinta, lähteekö mukaan. Ei tuo sen kummempaa ole, kuin jos sinkku menee iskemään toista sinkkua - hän sitten saa vastaukseksi joko kyllä tai ei.
Pettäminen ei myöskään ole aina niin mustavalkoinen juttu. Joten on aika yksinkertaista ajattelua sanoa, että varatun kanssa suhteessa oleva on aina "yhtä syyllinen" ja tekee "väärin". Aika lailla on tapauskohtaista ja toisaalta jokin asia (kuten vaikka pettäminen) voi tavallaan olla samaan aikaan oikein ja väärin.
Itse toki kannatan mieluummin reilua kuviota, eli sovitaan avoimesta suhteesta. Itse en varattuihin jaksaisi sekaantua juuri siksi, etten jaksa mitään ihmissuhdedraamaa, tai esim. sitä, että varattu esittää asian hiukan toisin kuin miten se oikeasti on, ja sitten joudun tahtomattani johonkin draaman keskelle. Ihanteeni olisi toki toinen samoin ajatteleva sinkku, mutta kun sellaisia tuntuu olevan niin vähän, niin se avoimessa suhteessa oleva voisi olla toiseksi paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiinnostavaa, että tässä ketjussa ajatellaan parisuhteen parhaiden ja tavoiteltavien puolien olevan materiaalisia, kuten iso talo, auto, mökki ja rahaa matkailuun. Vai onko niin, että nuo ovat parasta, mitä miehellä voi antaa puolisolleen? Aika ankeaa, sanoisin.
Ymmärrätkö sitten, jos ei välitä mainitsemistasi asioista, tai pystyy hankkimaan ne ihan itse ilman miestä? En minä ainakaan suhteeseen mene noiden asioiden takia.