Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläsi voi olla salaisuus, josta hän ei uskalla kertoa: "Näkyy hätkähdyttävälläkin tavalla

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä juttu taas kerran.

Vierailija
2/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko kertoo salaisuuden tähän, en halua antaa typerille klikkiotsikoille näkyvyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt mikä salaisuus

Vierailija
4/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harvempi kuin joka toinen bi-mies on avoin seksuaalisesta suuntautumisestaan. Esimerkiksi naisen kanssa suhteessa olevista valtaosa, yli 75 prosenttia, ei ole avoin biseksuaalisuudestaan. Yksi syy tähän piilee hetero- ja sukupuolinormeissa."

Vierailija
5/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä homopakotusta. Iltaripuli yllättää taas laadullaan.

Vierailija
7/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutussa kerrotaan että on näkymätön asia. Otsikossa väitetään päinvastaisesti että näkyy. Miten se näkymätön näky sitten hätkähdyttää ja mikä asia hätkähtää?

Vierailija
8/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mun miehen pitäisi kertoa tämä, jos olisi bi, koska on mennyt minun kanssani naimisiin, niin mitä se tieto hyödyttää? Onko se siis vinkki, että saattaa ottaa 20 vuoden jälkeen eron, jos sopiva mies astuu kuvioon? Hä?

Vierailija
9/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tämän olla jotenkin järkyttävää? Aika sama mulle olisi. Itsekin ihailen joitakin naisia ja pienestä kiinni ettei sinne kallistuisi, mutta ei se vaikuta parisuhteeseeni mitenkään.

Vierailija
10/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi mun miehen pitäisi kertoa tämä, jos olisi bi, koska on mennyt minun kanssani naimisiin, niin mitä se tieto hyödyttää? Onko se siis vinkki, että saattaa ottaa 20 vuoden jälkeen eron, jos sopiva mies astuu kuvioon? Hä?

Se tarkoittaa, että sinun täytyy olla ymmärtäväinen miehen haluille, miehelle voi tulla jalkamies. Mutta voitko sinä naisena ottaa myös itsellesi jalkamiehen liittoosi? Voisitteko jakaa miehen?

Vierailija
11/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei siis haittaa eikä kiinnosta, jos oma mies käy välillä uittamassa pippeliään toisen miehen pepussa.

Vierailija
12/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näkyy kun mies saa vähän viinaa ja alkaa puristelemaan mieskavereidensa takapuolia.

Vierailija
13/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ei siis haittaa eikä kiinnosta, jos oma mies käy välillä uittamassa pippeliään toisen miehen pepussa.

Haittaa tietenkin, ihan samoin kuin etttä käy muuten vieraissa koloissa. Seksuaalinen suuntautuminen ja pettäminen on kuitenkin eri asioita, luulisi aikuisen ymmärtävän. Se, että voisi tehdä niin jos ei oltaisi yhdessä on ihan yks hailee.

Vierailija
14/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoilu ja transuilu on nyt vaan niin muotia median mielestä. Mistä sitten ikinä ideansa tähän ovat saaneet mutta raha siinä taustalla puhuu.

Vierailija
15/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä homopakotusta. Iltaripuli yllättää taas laadullaan.

Onneksi olemme mies ja nainen, heteropari!

Vierailija
16/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harvempi kuin joka toinen bi-mies on avoin seksuaalisesta suuntautumisestaan. Esimerkiksi naisen kanssa suhteessa olevista valtaosa, yli 75 prosenttia, ei ole avoin biseksuaalisuudestaan. Yksi syy tähän piilee hetero- ja sukupuolinormeissa."

Ja yksi syy on tietyssä i-alkuisessa uskonnossa, täällä paljon miehiä tullut sitten v. 2015 jälkeen

Vierailija
17/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaa tietenkin, ihan samoin kuin etttä käy muuten vieraissa koloissa. Seksuaalinen suuntautuminen ja pettäminen on kuitenkin eri asioita, luulisi aikuisen ymmärtävän. Se, että voisi tehdä niin jos ei oltaisi yhdessä on ihan yks hailee.

Miksi naisia haittaa miehen homoilu, mutta miehiä ei haittaa naisen lesboilu? Huomasin tämän miehenä itsekin kun naisesta olen mustasukkainen kun on muiden miesten kanssa tekemisissä, mutta se taas ei haitannut lainkaan vaikka pussaili naiskaverinsa kanssa.

Vierailija
18/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa, että sinun täytyy olla ymmärtäväinen miehen haluille, miehelle voi tulla jalkamies. Mutta voitko sinä naisena ottaa myös itsellesi jalkamiehen liittoosi? Voisitteko jakaa miehen?

Bi-seksuaalisuus ei liity mitenkään uskollisuuteen. Ihminen on joko uskollinen tai ei, riippumatta suuntautumisestaan. 

Vierailija
19/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mua ainakin haittaisi. Haittaisi myös sekin jos saisin tietää miehen ennen mua harrastaneen seksiä toisen miehen kanssa. Mä haluan heteromiehen. Uskollisen sellaisen eli ei saa mun kanssa suhteessa ollessa olla muiden naistenkaan kanssa.

Vierailija
20/42 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas klikkiotsikko.

Kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä, niin siinä kannattaisi olla aina vähän prosenttejakin.  Kansainvälisissä tutkimuksissa miehistä yli 90 prosenttia kertoo olevansa kiinnostunut ainoastaan vastakkaisesta sukupuolesta. Molemmista sukupuolista kiinnostuneeksi itsensä määrittelee muutama prosentti miehistä, kv. tutkimuksista prosenttiluku on vaihdellut yhden ja neljän välillä.

Miehet ovat useammin homoja kuin biseksuaaleja, mikä saattaa johtua siitä, että myös homokulttuurissa vieroksutaan biseksuaaleja miehiä. Alle 25v. suomalaisnuorista äskettäin tehdyssä tutkimuksessa lähes puolet naisista ja alle 20 prosenttia miehistä ilmoitti olevansa jossain määrin kiinnostuneita myös samasta sukupuolesta. Prosentit poikkeavat sen verran paljon kaikista muista tutkimuksista, että ansaitsisivat lisätutkimusta.