Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska pääsee taas etelään?

Vierailija
18.05.2020 |

käsittämätöntä, että ihmiset eivät halua tukahduttaa koronaa Suomesta ja elää täällä hyvää elämää. Käsittämätöntä, että
edelleen, vaikka ilmastonmuutos on jo näkyvä asia, niin ihmiset haluavat sitä vain edistää lentämällä ja kuluttamalla kiinakrääsää minkä kerkiävät. Jos näiltä kysyy miksi te teette tämän? He vastaavat: ”On vaan pakko päästä etelän lämpöön!!! Suomessa on niin kylmää ja junttia!!! Ja uudet biksut on saatava joka kesä kolmena eri versiona!!!”

Ettekö te voi muuttaa kokonaan sinne etelän lämpöön jos Suomi ei kelpaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä, että toiset haluaa etelänlämpöön niin kaihertaa joitain ihmisiä? Kateus, rahanpuute, junttius? Ei se että sinä et pidä jostain tarkoita sitä, että se pitää kieltää kaikilta. Tajuatko miten moni maa ja sen jo muutenkin köyhät ihmiset on riippuvaisia matkailusta? Miten monelta jo nyt on mennyt elinkeino kun rajat kiinni. Miten monta sukupolvea saattaa olla riippuvaisia yhdestä hotellista, ravintolasta tai turistikaupasta.

Oletko itse koskaan käynyt missään tallinnaa edempänä? Ymmärrätkö että ihmisillä on erilaisia tarpeita? Toisille riittää kotopihalla kökkiminen ja lähikuppilassa kaljanjuonti perjantai-iltaisin. Toiset haluaa kokea elämässään uusia paikkoja, elämyksiä, tavata erilaisia ihmisiä yms.

Ja jotkut, kuten minä. Oikeasti pidän auringosta ja lämmöstä. Jota suomessa on hyvin hyvin harvoin. Toki kotimaanmatkailua suosin varsinkin talvikaudella. Mutta varmaan lappiin menokin on hyi hyi sun mielestä.

Pitääkö koko elämän olla aina samaa tasapaksua suorittamista?

Itse jos pelkäät elää niin kukaan ei estä sinua olemasta kotona ja lähtemästä minnekkään. Katso kun toisten pitää ihan käydä töissä, jopa altistaen itsensä ja elää kuten ennenkin vaikka olisi mikä korona.

Teidän itsekkyys tuhoaa tämän maapallon. Teidän itsekkyyden takia jokainen joutuu kököttämään kotonansa. Teidän takia satoja tuhansia ihmisiä kuolee.

Vierailija
22/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että on niin tyhmiä ihmisiä, ettei kyky ajatella ei riitä siihen miten turismin loppuminen vaikuttaisi taloudellisesti koko maailmaan. Pitäisi oikeasti lopettaa suomalaisilta lapsilisät ja asumistuet, sairauspäivärahat yms. niin tulisi vähän tolkkua tohon miksi ihmiset tarvii töitä eikä maailmaa voi sulkea. Ja että suurinosa on muuta työtä, kun kotona tietokoneen naputtelua (tätä mitenkään väheksymättä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää, että on niin tyhmiä ihmisiä, ettei kyky ajatella ei riitä siihen miten turismin loppuminen vaikuttaisi taloudellisesti koko maailmaan. Pitäisi oikeasti lopettaa suomalaisilta lapsilisät ja asumistuet, sairauspäivärahat yms. niin tulisi vähän tolkkua tohon miksi ihmiset tarvii töitä eikä maailmaa voi sulkea. Ja että suurinosa on muuta työtä, kun kotona tietokoneen naputtelua (tätä mitenkään väheksymättä)

Tyhmien ihmisten mielestä ilmastonmuutos ja kulkutaudit eivät ole uhka ihmiskunnalle.

Koska ”ETELÄN LÄMPÖÖN ON PÄÄSTÄVÄ xD!!!”

Vierailija
24/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi ihana päästä jonottamaan lentoaseman lähtöselvitykseen, jotta pääsisi edelleen jonottamaan jonkun aiemmin kaupunkina tunnetun turistiteemapuiston ylihintaisia ja kelvottomia palveluita tuhansien muiden kanssa. Sitten voisi ottaa kuvia itsestää erilaisten matkaoppaista tuttujen kohteiden edessä tuhansien muiden tavoin ja jakaa niitä eteenpäin.

Sulla ei sitten taida olla juurikaan kokemusta markailusta jos tämä on se mielikuva mikä sulla siitä on? Lähinnä huvittavaa... Tiesitkö että se lähtöselvityskin tehdään itse vaikka kotoa käsin, tai lentoaseman automaatilla? Ei tarvitse jonottaa! En ole koskaan käynyt missään teemapuistoissa lukuisilla etelänlomillani, mutta jos joku haluaa käydä, niin ei kai se sen kummallisempaa ole kuin käydä niissä täälläkään? Yhtään lomakuvaa en myöskään ole koskaan jakanut. Ihan itseäni varten saatan kuvata jos jotain oikeasti kivaa kuvattavaa tulee vastaan, mutta en tee matkojani ketään muuta varten, enkä kyllä usko että muita mun matkakokemukseni suuremmin edes kiinnostaisi.

Vierailija
25/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmien ihmisten mielestä ilmastonmuutos ja kulkutaudit eivät ole uhka ihmiskunnalle.

Koska ”ETELÄN LÄMPÖÖN ON PÄÄSTÄVÄ xD!!!”

Yksi suosikkikohteistani on ollut Huippuvuoret. Myös Ulko-Hebridit olivat kiehtovat. Että se siitä etelän lämmöstä...

Vierailija
26/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä, että toiset haluaa etelänlämpöön niin kaihertaa joitain ihmisiä? Kateus, rahanpuute, junttius? Ei se että sinä et pidä jostain tarkoita sitä, että se pitää kieltää kaikilta. Tajuatko miten moni maa ja sen jo muutenkin köyhät ihmiset on riippuvaisia matkailusta? Miten monelta jo nyt on mennyt elinkeino kun rajat kiinni. Miten monta sukupolvea saattaa olla riippuvaisia yhdestä hotellista, ravintolasta tai turistikaupasta.

Oletko itse koskaan käynyt missään tallinnaa edempänä? Ymmärrätkö että ihmisillä on erilaisia tarpeita? Toisille riittää kotopihalla kökkiminen ja lähikuppilassa kaljanjuonti perjantai-iltaisin. Toiset haluaa kokea elämässään uusia paikkoja, elämyksiä, tavata erilaisia ihmisiä yms.

Ja jotkut, kuten minä. Oikeasti pidän auringosta ja lämmöstä. Jota suomessa on hyvin hyvin harvoin. Toki kotimaanmatkailua suosin varsinkin talvikaudella. Mutta varmaan lappiin menokin on hyi hyi sun mielestä.

Itse jos pelkäät elää niin kukaan ei estä sinua olemasta kotona ja lähtemästä minnekkään. Katso kun toisten pitää ihan käydä töissä, jopa altistaen itsensä ja elää kuten ennenkin vaikka olisi mikä korona.

Mitä sä olisit jos joutuisit joskus olemaan hetken ihan keskenäsi, ilman erityisiä elämyksiä? 

Haen sitä, että mitä sä olet jos et pääse kokemaan asioita, onko päässäsi jotain mielenkiintoista ilman matkojakin? 

En nimittäin usko että kysymys on siitä että haluat nähdä tai oppia uutta, sä matkustat vain siksi kun haluat itse vain nauttia olostasi ja välittää sitä omaa tunnettasi muille. Pelkäätkö ettet ole mitään jos et matkaile? 

Vierailija
28/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaan pääsee turistit jo kesäkuun alussa, samoin kait kohta Kreikkaankin.

Muut maat availevat ovia hiljakseen heinäkuun puolella.

Että melko pian pääsee matkoille.

Vierailija
29/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeus palata Suomeen poistuu sillä hetkellä, kun sairastuu koronaan. 

Ottakaa se huomioon. Oireinen jää sinne missä on.  

Vierailija
30/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä olisit jos joutuisit joskus olemaan hetken ihan keskenäsi, ilman erityisiä elämyksiä? 

Haen sitä, että mitä sä olet jos et pääse kokemaan asioita, onko päässäsi jotain mielenkiintoista ilman matkojakin? 

En nimittäin usko että kysymys on siitä että haluat nähdä tai oppia uutta, sä matkustat vain siksi kun haluat itse vain nauttia olostasi ja välittää sitä omaa tunnettasi muille. Pelkäätkö ettet ole mitään jos et matkaile? 

En ole se kenelle suuntasit kommenttisi, mutta kyllä minä ainakin voin myöntää että juuri nautintoa lähden lomalta hakemaan! Ei kiinnosta juosta nähtävyyksien tai extreme kokemuksien perässä, eikä tarkoituksena ole millään tavalla ”oppia uutta”. Haluan nauttia auringosta ja ilmastosta, rannoista, hienoista allas-alueista, leppoisasta tunnelmasta, kivoista pikku kujista ja rantapromenadi kävelyistä iltaisin, hyvästä ruoasta ja juomasta. Siinä se, muuta en lomalta kaipaa. Niin kauan kun Suomi ei tätä pakettia voi tarjota, matkustan lomillani etelään. Jos se sun mielestä jotenkin syö mun identiteettiä, olkoon niin!

Vierailija
31/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! Johan oli kommentti! Jos koko vuoden paahtaa töissä ilman niitä ”erityisiä elämyksiä”, kuten asian ilmaisit, niin eikö ole ihan luonnollista että haluaa että loma luo sen ”hopea-reunuksen” elämälle? Miksi pidät kurjuuden maksimointia jotenkin ihailtavana ja tavoittelemisen arvoisena? Ihme marttyyri-asenne! Kyllä se kuule on niin että elämä on keskimäärin kivempaa jos siihen sisältyy myös asioita joista oikeasti nauttii!

Vierailija
32/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän matkustamisesta sen vuoksi, että pääsee tutustumaan uusiin paikkoihin ja nauttimaan paremmasta säästä. Olen käynyt noin 30 maassa. En kuitenkaan ole addiktoitunut matkustamiseen ja pystyn aivan hyvin viettämään kesälomani myös Suomessa tänä vuonna. Keksin paljon tekemistä myös kotimaassa.

Vierailija
33/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän matkustamisesta sen vuoksi, että pääsee tutustumaan uusiin paikkoihin ja nauttimaan paremmasta säästä. Olen käynyt noin 30 maassa. En kuitenkaan ole addiktoitunut matkustamiseen ja pystyn aivan hyvin viettämään kesälomani myös Suomessa tänä vuonna. Keksin paljon tekemistä myös kotimaassa.

Joo, kyllä mäkin keksin tekemistä Suomessakin, mutta mieluummin lähden kyllä eteläiseen eurooppaan jos se on mahdollista. Jos kesä täällä on viileä ja sateinen on kyllä aika ankeaa.

Vierailija
34/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida muuttaa kokonaan koska jollain on elettäväkin.