Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä ystäväni sanoi suoraan että hän välittää vain...

Vierailija
18.05.2020 |

perheestään, työssä autettavista ihmisistä ja ryhmäjutuista missä käy.

Ystävät eivät merkkaa hänelle oikein mitään, eikä kiinnosta seura.

Mietin, pistääkö välit kokonaan poikki. On kova pitämään yhteyttä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin välit poikki passiivisesti eli en ottaisi enää yhteyttä.

Vierailija
2/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vastaamatta aluksi. Siitä näkee kuinka paljon välittää. Jos alkaa tivaamaan että mitä tää on kun et vastaa, niin kerro että eikös se niin ollut etteivät ystävät merkitse mitään. Jos mahdollista, yritä keskustella siitä merkitsetkö sinä hänelle mitään. JOs koet aina vain huonoa oloa tuosta ihmisestä, kannattaa antaa välien viilentyä. Kokemusta on. Ei sanonut tietystikään noin mutta ystävyyssuhteissa ihminen oli kuin iilimato, myrkyllinen ja aina halusi jotain jos minuun otti yhteyttä. Kesti liian pitkään tajuta se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea, mitä joku keskittymättä päästää suustaan, ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti. Hän on luultavasti sanonut tuon ääneen hetkellä, jolloin ajatuksissa on ollut jotain muuta ja tuo on liittynyt siihen johonkin muuhun ja siinä yhteydessä myös tarkoittanut jotain ihan muuta kuin mistä ap nyt vetää herneen nenään. Hän on voinut puhua esimerkiksi vaivasta, ja työtä jota hän joiden asioiden eteen näkee - ja tässä kuviossa ystävät eivät ole vaivannäön kohde, vaan pelkkää nautintoa. Tms.

Vierailija
4/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut hänet koko ikäni. Täytyy sanoa, että on erikoista kuulla toiselta tämä.

Jos olen noin merkityksetön, että jopa työn kautta kaikki ovat tärkeämpiä niin miksi ihmeessä haluaa olla koko ajan yhteydessä.

En oikein ymmärrä hänen ajatusmaailmaa, ja tietääkin sen.

Mutta en tosiaan käsitä, kuinka voi sanoa edes noin.

ap

Vierailija
5/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkea, mitä joku keskittymättä päästää suustaan, ei kannata ottaa ihan kirjaimellisesti. Hän on luultavasti sanonut tuon ääneen hetkellä, jolloin ajatuksissa on ollut jotain muuta ja tuo on liittynyt siihen johonkin muuhun ja siinä yhteydessä myös tarkoittanut jotain ihan muuta kuin mistä ap nyt vetää herneen nenään. Hän on voinut puhua esimerkiksi vaivasta, ja työtä jota hän joiden asioiden eteen näkee - ja tässä kuviossa ystävät eivät ole vaivannäön kohde, vaan pelkkää nautintoa. Tms.

Tämä ei pidä paikkaansa, ei ole lipsauttanut mitään, vaan ihan toistuvastikin tuonut esille. Ei minua nuo lipsautukset mietitytä vaan tämä että joku oikeasti ajattelee noin. ap

Vierailija
6/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan realisoida asia, sano että emmehän mekään ole ystäviä, paremminkin tuttuja ja sinulle ystävyys merkitsee jotain muuta kuin mitä teillä on.

Vierailija
7/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään välitä ystävistäni. Ei heihin ole tunnesidettä. Ei minulla olisi yhtään ihmissuhdetta, jos se siitä olisi kiinni. Kaikilla ei ole sellaista tunne-elämää.

Vierailija
8/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään välitä ystävistäni. Ei heihin ole tunnesidettä. Ei minulla olisi yhtään ihmissuhdetta, jos se siitä olisi kiinni. Kaikilla ei ole sellaista tunne-elämää.

Ei ole ei. Olen kuitenkin hänen elämässään pisimpään ollut ihminen vanhempien lisäksi, ja aina olemme yhteyksissä olleet ja nähneet. Siksi nämä hänen kommentit on alkaneet ihmetyttää minua.

ap

Vierailija
9/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ei. Olen kuitenkin hänen elämässään pisimpään ollut ihminen vanhempien lisäksi, ja aina olemme yhteyksissä olleet ja nähneet. Siksi nämä hänen kommentit on alkaneet ihmetyttää minua.

ap

Olisiko sitten parempi, että hän valehtelisi välittävänsä? 

Vierailija
10/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei. Olen vaan yllättynyt. Jossain kohtaa ollaan oltu kuin siskokset. Tai siis luulin niin. Siksi kai yllätyin tästä. ap

Vierailija
11/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei. Olen vaan yllättynyt. Jossain kohtaa ollaan oltu kuin siskokset. Tai siis luulin niin. Siksi kai yllätyin tästä. ap

En minä sisaruksistanikaan rakasta kuin yhtä. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Vierailija
12/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en juuri välitä ystävistäni. Ennen välitin, mutta on tullut huomattua että joko en itse ollut heille niin tärkeä kuin he minulle tai he ovat vain itsekkäitä. Tunsin että annoin paljon enemmän kuin sain. Olin tukena, kuuntelin, keksin hauskoja aktiviteetteja. Minulta ei kuulumisia kyselty tai oltu tukena vaikeina aikoina. Jokin muuttui sisälläni ajan myötä näiden ihmissuhteiden kautta.

Nykyään tapaan ystäviäni harvakseltaan. Saatan pyytää johonkin seuraksi mutta ei kiinnosta jakaa enää asioitani heidän kanssaan. Eikä kiinnosta heidän elämänsä.

Vierailija
13/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en juuri välitä ystävistäni. Ennen välitin, mutta on tullut huomattua että joko en itse ollut heille niin tärkeä kuin he minulle tai he ovat vain itsekkäitä. Tunsin että annoin paljon enemmän kuin sain. Olin tukena, kuuntelin, keksin hauskoja aktiviteetteja. Minulta ei kuulumisia kyselty tai oltu tukena vaikeina aikoina. Jokin muuttui sisälläni ajan myötä näiden ihmissuhteiden kautta.

Nykyään tapaan ystäviäni harvakseltaan. Saatan pyytää johonkin seuraksi mutta ei kiinnosta jakaa enää asioitani heidän kanssaan. Eikä kiinnosta heidän elämänsä.

No, meillä ei ainakaan ole ollut siitä kiinni että olisi ollut yksipuolista hänen puoleltaan. Minun puolelta ehkä sitten. ap

Vierailija
14/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En minä sisaruksistanikaan rakasta kuin yhtä. Älä ota sitä henkilökohtaisesti.

Mitä tässä on alapeukutettavaa? Kaikilla ei tosiaan ole samanlaista tunne-elämää. On olemassa ihan diagnooseja tällaiseen.

Vierailija
15/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi panna välit poikki, jos kumminkin seura on mukavaa?

Vierailija
16/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi panna välit poikki, jos kumminkin seura on mukavaa?

No ei hän jaksa eikä kiinnosta nähdä juuri koskaan...se on minulle kyllä ok, mutta mihin ihmeeseen tarvitsee ystävää, joka "ei välitä" eikä ole kiinnostunut näkemään! :O

Vierailija
17/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaisella ystävällä minusta mitään tee, aika erikoinen tapa näyttää ettei välitä.

Itselleni ystävät on tärkeitä eikä tulisi mieleenkään sanoa tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi