Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?
Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?
Kommentit (649)
Nykyään pitää olla joku extremeurheilija ja yliaktiivinen, että naiset pitää tavallisena.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää olla joku extremeurheilija ja yliaktiivinen, että naiset pitää tavallisena.
Sanavalmis laskuvarjohyppäämistä harrastava ison yhtiön toimitusjohtaja on kyllä varmasti kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Nosto
Voisiko painojen nosto muuten auttaa kun siinä tulisi enemmän miehiseksi, kelpaisikohan sitten paremmin?
Kannattaa eritellä. kuka mies ja kuka nainen, sitten voi kysyä suoraan tältä henkilöltä, kelpaako.
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Kyllä kansa tietää...
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa ja hevosella pääsee.
Kyllä kansa tietää...
Mullahan on kyllä ihan ok palkka eli rahaa ihan hyvin, mutta silti en kelpaa.
ap
Kaksi vanhaa varista. Raha-asiat on helppö pitää kunnossa kun ei ole perhettä ja lapsia joilla ei ole omaa kukkaroa. Asut halvasti yksiossä jossa vanha heteka peittenä vanha armeijan filtti jossa tummansininen raita. Ei mattoja. Katossa narussa 1 lamppu ilman varjostinta. Eteisessä siniharmaa raidallinen muovimatto, joka on virkattu muovisista maitopusseista. Olen nähnyt miehen joka asui näin. Ei kovin reipas. Sanoisin aika syrjäytynyt
Ei se ole naisellakaan helppoa, ainakaan näin 45 vuotiaana.
Itse etsin ihan tavallista suomalaista miestä, työssä käyvää, jolla ei velka- ja ulosotto-ongelmia. Ei tupakoi , ei ryypiskele (sauna-olut toisinaan ok), ei käytä huumeita, ei hakkaa, ei hauku ja nimittele minua, ei vaadi joka päivä se*ksiä, ei vaadi pervouksia, ei petä, ei notku treffipalstoilla, on oma-aloitteinen remonttihommissa, siivoaa omat sotkunsa ja pyykkinsä, imuroi käskemättä, harrastaa jonkin verran urheilua. Mistä löytyisi, kun baareissa en käy?
Minusta saa uskollisen, rehellisen, kiltin, terveelliset elämäntavat omaavan naisen, se*ksiä 3-4 kertaa viikossa. Olen hoikka, ulkonäöstä huolta pitävä akateeminen nainen. Onhan mulla kolme teini-ikäistä mutta fiksua ja kilttiä lasta, jotka elätän omilla rahoillani. Ex-mies ei ole vaivaksi, en ole missään tekemisissä sen kanssa.
Eipä ole ollut miehiä ruuhkaksi minun ovellani.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vanhaa varista. Raha-asiat on helppö pitää kunnossa kun ei ole perhettä ja lapsia joilla ei ole omaa kukkaroa. Asut halvasti yksiossä jossa vanha heteka peittenä vanha armeijan filtti jossa tummansininen raita. Ei mattoja. Katossa narussa 1 lamppu ilman varjostinta. Eteisessä siniharmaa raidallinen muovimatto, joka on virkattu muovisista maitopusseista. Olen nähnyt miehen joka asui näin. Ei kovin reipas. Sanoisin aika syrjäytynyt
Tuollainenkaan ei sitten kelpaa, vaikka on rahaa ja oma asunto?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä trolli?
Trolli tai joku buumeri. Nuoret miehet kyllä saavat naisen tai sitten ovat niin fiksuja etteivät edes halua naista.
Meitä on jo monta miljoonaa, ja kaikki ollaan omanlaisiamme, joten nyt pitää vaan toimia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä trolli?
Trolli tai joku buumeri. Nuoret miehet kyllä saavat naisen tai sitten ovat niin fiksuja etteivät edes halua naista.
Boomer-trolli?
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mun tuttuni on pariutunut ihan tavallisen miehen kanssa.
Minkälaisia ne ihan tavalliset miehet on, jos ap ei ole sellainen?
Joku nosti vanhan ketjun.. Tämähän on siis neljä vuotta vanha. Mutta mitäs ap:lle nyt kuuluu - onko nainen löytynyt jo?
Eipä taida tavallinen nykyään kelvata, pitää olla jotain extraa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida tavallinen nykyään kelvata, pitää olla jotain extraa.
Meinaat extratavallista?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin sulla on väärä asenne jo lähtökohtaisesti tossa otsikossa. Kuulostaa siltä, ettet itsekään oikein viihdy omassa elämässäsi ja ihmettelet eikö tää kelpaa. Mitä sitten jos joku kiinnostuisikin sinusta, aatteletko että sun elämä alkaa kun."saat naisen"? Susta tulee sosiaalinen, urheilullinen ja haluttu tyyppi? Eikö sun pitäis ensin tykätä itsestäsi ja omasta elämästä? Miksi olet tavallinen? itse olen varmaan muiden silmissä tavallinen nainen, mutta omasta mielestä mahtava tyyppi! 😅 Kokeile vaihtaa näkökulmaa elämään ja itseesi! Muutos ei välttämättä materiaalisesti näy ulospäin, mutta sen vaikutus on valtava! Tsemppiä!
Minäkin olen ihan tavallinen. Mutta silti huipputyyppi! Olen hauska ja fiksu, minulla on harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita, en tarvitse kumppania täyttääkseni mitään tyhjiötä elämässäni. Jos sopiva tyyppi tulee kohdalle, niin hieno homma sitten. Sitä odotellessa tapaan kavereita ja tutustun mieluusti myös uusiin ihmisiin, eihän sitä kotona lojumalla koskaan ketään tapaisikaan. Mutta sen kumppanin pitäisi ehdottomasti olla kaltaiseni, omana itsenään viihtyvä tyyppi.
No kun sanoin jo, etten ole mikään trolli ja oli täällä jo ihan hyviä neuvoja esim. tuo videopelien pelaaminen.