Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
601/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-kuvia jaetaan siellä lauta-paikassa, asiaankuulumattomien kommenttien kera toki. Lähinnä nuorten naisten kuvia, enemmän keski-ikäiset saavat varmaankin olla rauhassa.

Tämä on tällä palstalla kielletty aihe. Siitä on monta keskustelua ollut ja kaikki poistettu. Ei saa kertoa mitä nuoret miehet tekee netissä ja miten suhtautuivat naisiin.

Vierailija
602/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole kuvitellut olevani naisten suosiossa. En oikeastaan halunnut kohdata sitä. Koin aina, että kun elämäntilanteeni on huono, niin en halua siihen kumppania, joten en etsimällä etsi ketään. Ja että törmäisin siihen oikeaan, kun aika on valmis. Nyt kun olen saanut elämäni kuntoon, ja saanut toivoa, olen vasta nyt huomannut, ettei lähes kukaan nainen halua minua. Jos nainen osoittaa vähän kiinnostusta, niin usein ghostaaminen alkaa pian. Tai minä saan naisilta myös sellaista kiinnostusta ja huomiota, jossa minuun selvästi yritetään tyytyä, kun on ensin saatu pakit siltä tasokkaammalta mieheltä. Ei hirveästi imartele semmoinen. Nyt harmittaa se totuus, että olen tiedän olevani jotenkin viallinen ja ei-haluttu ja se surettaa paljon :(

Mitä miehet itsessään tekisivät tässä vallitsevassa tilanteessa? Valituille naisille satelee yrityksiä toisten jäädessä taustalle. Biologiaa ei pysty pakottamaan jolloin seinäruusut jää yhä huomaamatta. Toisin sanoen usein tehdyt aloitteet menee joko naisiin suuntautuneille, vapaaehtoisesti sinkuille, varatuille tai kyllästyneille.

Sikäli kuin olen asiaa nähnyt, ihan jokaiselle naiselle tehdään paljon aloitteita.

Nauroin ääneen, kun luin tämän.

Et ole katsonut kyllä tarpeeksi tarkkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan ole kuvitellut olevani naisten suosiossa. En oikeastaan halunnut kohdata sitä. Koin aina, että kun elämäntilanteeni on huono, niin en halua siihen kumppania, joten en etsimällä etsi ketään. Ja että törmäisin siihen oikeaan, kun aika on valmis. Nyt kun olen saanut elämäni kuntoon, ja saanut toivoa, olen vasta nyt huomannut, ettei lähes kukaan nainen halua minua. Jos nainen osoittaa vähän kiinnostusta, niin usein ghostaaminen alkaa pian. Tai minä saan naisilta myös sellaista kiinnostusta ja huomiota, jossa minuun selvästi yritetään tyytyä, kun on ensin saatu pakit siltä tasokkaammalta mieheltä. Ei hirveästi imartele semmoinen. Nyt harmittaa se totuus, että olen tiedän olevani jotenkin viallinen ja ei-haluttu ja se surettaa paljon :(

Mitä miehet itsessään tekisivät tässä vallitsevassa tilanteessa? Valituille naisille satelee yrityksiä toisten jäädessä taustalle. Biologiaa ei pysty pakottamaan jolloin seinäruusut jää yhä huomaamatta. Toisin sanoen usein tehdyt aloitteet menee joko naisiin suuntautuneille, vapaaehtoisesti sinkuille, varatuille tai kyllästyneille.

Sikäli kuin olen asiaa nähnyt, ihan jokaiselle naiselle tehdään paljon aloitteita.

Siinä olet pahasti erehtynyt. Naisissakin on niitä suosittuja ja epäsuosittuja tapauksia.

Miksi sitten naiset joista voisi olettaa ettei miehet lähesty heitä jatkuvasti, arvostelevat ja rankkaavat miehiä päästessään kännissä tyttöjen kanssa juttelemaan? Luulisi että tuollaista harrastavat vain naiset joita lähestyy liikaa miehiä.

Saakai sellaisella naisella, jota ei kukaan lähesty, olla jotain toiveita sen miehensä suhteen.

Vierailija
604/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä olet pahasti erehtynyt. Naisissakin on niitä suosittuja ja epäsuosittuja tapauksia.

Miksi sitten naiset joista voisi olettaa ettei miehet lähesty heitä jatkuvasti, arvostelevat ja rankkaavat miehiä päästessään kännissä tyttöjen kanssa juttelemaan? Luulisi että tuollaista harrastavat vain naiset joita lähestyy liikaa miehiä.

Saakai sellaisella naisella, jota ei kukaan lähesty, olla jotain toiveita sen miehensä suhteen.

Saa varmasti, mutta luulisi ettei niitä tarvitse laukoa miehiä alentavasti, varsinkaan jos ei muutenkaan usein miehet lähesty.

Vierailija
605/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa varmasti, mutta luulisi ettei niitä tarvitse laukoa miehiä alentavasti, varsinkaan jos ei muutenkaan usein miehet lähesty.

Tästäkin osataan hermostua 🖐🤚

Vierailija
606/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun niihin naisiin joille ei tehdä tai olla ikinä tehtykään. Tällä naamalla en mene Tinderiin.

Huomaatko, että se johtuu siitä ettet mene sinne? Jos menisit niin tulisi. Itsellä ei auta sekään. Ei minukaan naamalla varmaan kuuluisi siellä olla.

M37

Mä en jotenkin usko, että Tinderissäkään miehillä olisi oikeasti rima kovin alhaalla ja kaikki matchit olis todesta otettavia. Luulen, että osa ihmisistä sielläkin kokeilee kepillä jäätä ja svaippaa oikealle, ja tekevät oikeasti lopullisen karsinnan vasta sen jälkeen, kun toinen on vastannut ehdotukseen. Naiset ehkä miettii jo sen oikealle svaippamisen tarkemmin.

Kuinka moni Tinder-match oikeasti johtaa livenä näkemiseen?

Vierailija
607/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Mukamas kaikille naisille tehdään aloitteita, vítut! Mulle on tehty ”alotteita” (suom. ahdisteltu lasta) vain 12-15-vuotiaana kun näytin vieläpä ikäistäni nuoremmalta, ja nämä ”aloitteet” olivat kaikki ulkomaalaisilta. Nyt olen 20v ja mitään aloitteita ei ole tehty kertaakaan. Ei ikinä. Ei yhtä ainutta kertaa.

Mene tinderiin niin katsotaan uudestaan vaikka huomenna. Johtuu vain siitä ettette halua edes olla missään saavutettavissa.

Sivusta. Olin siellä ja tuloksena oli sylkyastiana toimiminen. Koettiin mun tulleen sinne keljuilun vuoksi

Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Jos koko joukko ihmisiä on tuota mieltä, todennäköisesti keljuilitkin. Tai ainakin vuorovaikutustaidoissasi tai asenteessasi on puutteita.

Perustele Tinderin lukuisat naisellista naista hakevat. Tuskin kaikki ovat jotain feikkiprofiileja kerta tuon tuosta tännekin tullaan avautumaan naisten nirsoudesta.

Mitähän pahaa tuossakin naisellisuudessa on? Miehenä kyllä haluaisin, että nainen näyttää naiselta eikä mieheltä. Etsisin miestä jos haluan maskuliinisen puolison. Mikä ihmeen punainen lippu tuo naisellisuus on monelle?

Koska kukaan ei ikinä määrittele mitä se kenellekkin tarkoittaa, niin oletusarvoisesti kaikki ajattelee heti hametta ja korkkareita ja hiuslisäkkeitä ja tekoripsiä. Kai.

Vierailija
608/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja! Mukamas kaikille naisille tehdään aloitteita, vítut! Mulle on tehty ”alotteita” (suom. ahdisteltu lasta) vain 12-15-vuotiaana kun näytin vieläpä ikäistäni nuoremmalta, ja nämä ”aloitteet” olivat kaikki ulkomaalaisilta. Nyt olen 20v ja mitään aloitteita ei ole tehty kertaakaan. Ei ikinä. Ei yhtä ainutta kertaa.

Mene tinderiin niin katsotaan uudestaan vaikka huomenna. Johtuu vain siitä ettette halua edes olla missään saavutettavissa.

Kaikki eivät halua ladata kuvia itsestään nettiin, varsinkaan johonkin lihamarkkinasivustolle muiden haukuttavaksi. Niitä kuvia on vielä levitelty kuvalaudoilla ja naureskeltu, että mitä tuonkin näköinen nainen kehtaa etsiä seuraa.

Olin kuusi vuotta sitten tinderissä mutta enää en sinne kuviani laittaisi kun yleisesti tiedossa että niitä jaetaan haukkumismielessä sille yhdelle sivustolle.

Ja mitä tulee lähestymisiin tinderissä. Jos hei-viestin laittaminen on aloite tein sellaisen juuri kaupan kassalle. Sanoin ensin hei ennen kuin hän.

Enpä ole tällaisesta kuullutkaan ennen.

No ei ole aloite kassalla. On se nyt vähän eri asia sanoa hei kassalle kuin tinderissä.

M37

Mikä siinä on eri asia? Tinderissä toki helpompaa kun vain kirjoittaa silloin kun itse ehtii eikä itse ole kunnon kontaktissa toisen kanssa. Muuta eroa ei ole.

No enpä ole kyllä ajatellut, että kassan tervehtiminen on muuta kuin tervehdys. Tinderissä on kuitenkin aloitteella tarkoitus tutustua tarkemmin kyseiseen ihmiseen.

M37

Vierailija
609/649 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulun niihin naisiin joille ei tehdä tai olla ikinä tehtykään. Tällä naamalla en mene Tinderiin.

Huomaatko, että se johtuu siitä ettet mene sinne? Jos menisit niin tulisi. Itsellä ei auta sekään. Ei minukaan naamalla varmaan kuuluisi siellä olla.

M37

Mä en jotenkin usko, että Tinderissäkään miehillä olisi oikeasti rima kovin alhaalla ja kaikki matchit olis todesta otettavia. Luulen, että osa ihmisistä sielläkin kokeilee kepillä jäätä ja svaippaa oikealle, ja tekevät oikeasti lopullisen karsinnan vasta sen jälkeen, kun toinen on vastannut ehdotukseen. Naiset ehkä miettii jo sen oikealle svaippamisen tarkemmin.

Kuinka moni Tinder-match oikeasti johtaa livenä näkemiseen?

Kyllä minulla on valitettavasti tunnustettava, että kavereissakin on näitä, että kaikki oikealle ja katsovat kuka tykkää takaisin. Olen kysynyt miksi niin kuulemma helpompaa.

Itse olen oikealle vetänyt vain ne jotka kiinnostaisi tavata oikeastikkin. Yksikään match ei ole johtanut oikein edes keskusteluun.

M37

Vierailija
610/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. Olin siellä ja tuloksena oli sylkyastiana toimiminen. Koettiin mun tulleen sinne keljuilun vuoksi

Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Jos koko joukko ihmisiä on tuota mieltä, todennäköisesti keljuilitkin. Tai ainakin vuorovaikutustaidoissasi tai asenteessasi on puutteita.

Perustele Tinderin lukuisat naisellista naista hakevat. Tuskin kaikki ovat jotain feikkiprofiileja kerta tuon tuosta tännekin tullaan avautumaan naisten nirsoudesta.

Mitähän pahaa tuossakin naisellisuudessa on? Miehenä kyllä haluaisin, että nainen näyttää naiselta eikä mieheltä. Etsisin miestä jos haluan maskuliinisen puolison. Mikä ihmeen punainen lippu tuo naisellisuus on monelle?

Itse en koskaan nettideiteissä lähettänyt viestiä miehelle, joka etsi naisellista naista, koska liitän tuon paljon stereotypioita kuten

- pitkät hiukset (päätän itse omien hiusteni pituuden ja se vaihtelee koska hiuksilla on helppo vaihtaa tyyliä)

- korkokengät (ei kiitos, en näe pienintäkään syytä kiusata itseäni epämukavuudella)

- hameet ja mekot (joskus helteellä, ei Suomen keleissä muuten, sitä paitsi hameen kanssa ei oikein sovi lenkkarit, tennarit tai muut mukavat kengät)

- meikkaaminen, lakatut kynnet  (what's in it for me?)

- käsitys, että naiset lukevat romanttisia kirjoja, katsovat romanttisia elokuvia (esim. Pretty Woman on yksi elokuvista, joita en voi sietää), lukevat naistenlehtiä, tykkäävät sisustaa, kikattelevat

- isossa kuvassa jopa, että mies on naisen yläpuolella ja esim. perheessä tekee isot päätökset. En väitäkään, että kaikki ajattelisivat näin, mutta miksi olisin ottanut riskiä, kun voin sen välttää ohittamalla naisellista naista etsivät miehet jo em. asioiden perusteella.

Vierailija
611/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Näin nelikymppisenä, mukiin menevänä miehenä omat vaateet naisille on:

-huumorintajuinen

-jaamme ainakin jonkin kiinnostuksen kohteen

-ymmärtää että meillä molemmilla täytyy olla myös omaa aikaa ja kiinnostuksen kohteita

-terve, aikuinen suhtautuminen minun lapsiin (ovat jo koulussa/jatko-opinnoissa)

-pitää itsestään huolta ja miellyttää minun silmää

Osaan ihan itse pyörittää talouden, tehdä ruuan, siivota jne. ilman eri kehoituksia ja tienaan tarpeeksi elättääkseni itseni ja lapseni. Nainen on minulle ystävä, kumppani ja rakastettu. Ovatko nämä kohtuuttomat vaatimukset?

Jos olisin lukenut ilmoituksesi nettideiteissä silloin, kun itse olin nelikymppinen, olisin erittäin todennäköisesti laittanut viestiä. Juuri tuollaista miestä hain silloin (ja myöhemminkin ja sellaisen myös viimein tapasin, paitsi että hän on lapseton).

Vierailija
612/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä onkin varmasti todettu jo sen puolisentuhatta kertaa, niin harrastukseton ja mielenkiinnonkohteeton, kaveriton mies ei ole kyllä millään mittarilla ”tavallinen”.

Jopa niillä paheksutuilla videopelipojilla on harrastuksia (videopelit) ja kavereita (pelikavereita netissä). Vanhempienkin sukupolvien miehiä kiinnostaa vähintään penkkiurheilu ja kalalla käynti naapurin Pekan kanssa.

Tuollainen ”katson illat pitkät televisiota vaikkei sieltä mitään tule” -elämäntyyli ei kuulosta hyvältä naisen kuin miehenkään korviin.

No jos harrastuksien puute on noin iso miinus naisille, niin ehkä tuota videopelien pelaamista voisi kokeilla kun sitä voi tehdä ihan kotonakin.

ap

Vierailija
613/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

-huumorintajuinen

-ymmärtää että meillä molemmilla täytyy olla myös omaa aikaa ja kiinnostuksen kohteita

-terve, aikuinen suhtautuminen minun lapsiin (ovat jo koulussa/jatko-opinnoissa)

Osaan ihan itse pyörittää talouden, tehdä ruuan, siivota jne. ilman eri kehoituksia ja tienaan tarpeeksi elättääkseni itseni ja lapseni. Nainen on minulle ystävä, kumppani ja rakastettu. Ovatko nämä kohtuuttomat vaatimukset?

Jos olisin lukenut ilmoituksesi nettideiteissä silloin, kun itse olin nelikymppinen, olisin erittäin todennäköisesti laittanut viestiä. Juuri tuollaista miestä hain silloin (ja myöhemminkin ja sellaisen myös viimein tapasin, paitsi että hän on lapseton).

Ajat muuttuu, nykyään tuollainen ei herätä mitään kiinnostusta. Itselläkin ihan vastaava profiili sisällöltään, paitsi ettei ole lapsia.

M37

Vierailija
614/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

-huumorintajuinen

Ajat muuttuu, nykyään tuollainen ei herätä mitään kiinnostusta. Itselläkin ihan vastaava profiili sisällöltään, paitsi ettei ole lapsia.

M37

Nettideiteissä taitaa päteä aika hyvin ns. Pareton jakauma: 20% miehistä saa 80% naisten yhteydenotoista? Olihan joskus se tutkimuskin, jonka mukaan naiset pitivät deittiprofiilien perusteella 80 prosenttia miehistä keskimääräistä vähemmän komeina.

Vierailija
615/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä onkin varmasti todettu jo sen puolisentuhatta kertaa, niin harrastukseton ja mielenkiinnonkohteeton, kaveriton mies ei ole kyllä millään mittarilla ”tavallinen”.

Jopa niillä paheksutuilla videopelipojilla on harrastuksia (videopelit) ja kavereita (pelikavereita netissä). Vanhempienkin sukupolvien miehiä kiinnostaa vähintään penkkiurheilu ja kalalla käynti naapurin Pekan kanssa.

Tuollainen ”katson illat pitkät televisiota vaikkei sieltä mitään tule” -elämäntyyli ei kuulosta hyvältä naisen kuin miehenkään korviin.

No jos harrastuksien puute on noin iso miinus naisille, niin ehkä tuota videopelien pelaamista voisi kokeilla kun sitä voi tehdä ihan kotonakin.

ap

Hyvä! Toivottavasti oikeasti innostut videopeleistä ja löydät enemmän mieleistäsi sisältöä kuin TV:stä (etkä vain jumiudu pelaamaan ensimmäistä vastaantullutta CoDia ”kun et muutakaan keksi”). Tarpeeksi pelattuasi löydät jopa keskusteltavaa pelaavien naisten kanssa! Tarinavetoisista peleistä riittää enemmän juttua; suosittelen esim. Witcheriä.

Vierailija
616/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

-huumorintajuinen

M37

Nettideiteissä taitaa päteä aika hyvin ns. Pareton jakauma: 20% miehistä saa 80% naisten yhteydenotoista? Olihan joskus se tutkimuskin, jonka mukaan naiset pitivät deittiprofiilien perusteella 80 prosenttia miehistä keskimääräistä vähemmän komeina.

Eli kun naisilta kysytään, ketä he pitävät komeina, se mielestäsi vastaa myös kysymykseen, kenelle he lähettäisivät viestin? Ei mene ainakaan omalla kohdallani noin. Jos minulle näytetään 100 profiilia ja minun pitää kertoa, ketkä 20 heistä ovat komeita, niin tulkitsen sen tarkoittavan ulkonäön arviointia. Jos minulle näytetään 100 profiilia ja kehotetaan valitsemaan 20, joille voisin tehdä aloitteen viestillä, lista on todennäköisesti suurelta osin eri kuin edellisessä tapauksessa. Ja tämä pätisi, vaikka en näkisi miehistä kuin kuvan. Klassinen komeus ei ole kiinnostavaa enkä pidä ulkonäkökeskeisistä tai itsensä tiukaksi treenanneista miehistä. Minua viehättävät lyhyehköt, pikemmin tanakat kuin hoikat miehet. Ja sama maku minulla on ollut miesten suhteen nuoresta alkaen ja riippumatta siitä, olenko itse painanut 50 vai 80 kg.

Vierailija
617/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

-huumorintajuinen

M37

Eli kun naisilta kysytään, ketä he pitävät komeina, se mielestäsi vastaa myös kysymykseen, kenelle he lähettäisivät viestin? Ei mene ainakaan omalla kohdallani noin. Jos minulle näytetään 100 profiilia ja minun pitää kertoa, ketkä 20 heistä ovat komeita, niin tulkitsen sen tarkoittavan ulkonäön arviointia. Jos minulle näytetään 100 profiilia ja kehotetaan valitsemaan 20, joille voisin tehdä aloitteen viestillä, lista on todennäköisesti suurelta osin eri kuin edellisessä tapauksessa. Ja tämä pätisi, vaikka en näkisi miehistä kuin kuvan. Klassinen komeus ei ole kiinnostavaa enkä pidä ulkonäkökeskeisistä tai itsensä tiukaksi treenanneista miehistä. Minua viehättävät lyhyehköt, pikemmin tanakat kuin hoikat miehet. Ja sama maku minulla on ollut miesten suhteen nuoresta alkaen ja riippumatta siitä, olenko itse painanut 50 vai 80 kg.

Ei välttämättä, mutta eikö se kuitenkin ole niin, että aika pieni osa miehistä saa suurimman osan naisten viesteistä ainakin Tinderissä?

Vierailija
618/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät halua ladata kuvia itsestään nettiin, varsinkaan johonkin lihamarkkinasivustolle muiden haukuttavaksi. Niitä kuvia on vielä levitelty kuvalaudoilla ja naureskeltu, että mitä tuonkin näköinen nainen kehtaa etsiä seuraa.

Olin kuusi vuotta sitten tinderissä mutta enää en sinne kuviani laittaisi kun yleisesti tiedossa että niitä jaetaan haukkumismielessä sille yhdelle sivustolle.

Ja mitä tulee lähestymisiin tinderissä. Jos hei-viestin laittaminen on aloite tein sellaisen juuri kaupan kassalle. Sanoin ensin hei ennen kuin hän.

Enpä ole tällaisesta kuullutkaan ennen.

No ei ole aloite kassalla. On se nyt vähän eri asia sanoa hei kassalle kuin tinderissä.

M37

En minäkään ole kuullut, että tinderkuvia jaettaisi. Eipä tullut enää takaisin kommentoimaan tuo, joka niin väitti.

Käykää y-laudalla. Siellä niitä on. Tai älkää käykökään, ilmapiiri siellä on myrkyllinen.

Vierailija
619/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä viitsi enää. Paljastuit jo tylsäksi t.rolliksi. n50+

Vierailija
620/649 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Olihan ykskin löytänyt hyvän kuuloisen ehdokkaan kansainvälisestä chatista. Online pelit, chatit, ja FB yhteisöt ovat oivallisia paikkoja kohdata muita ihmisiä ilman paineita. Muista kuitenkin aina tarkistaa ettei kyseessä ole huijari tms. niin olet selvillä vesillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme