Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?
Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla myös m40 ja siis t.rolli.
En ole ap. En ollut edes avannut tätä keskustelua kuin vasta kun sivu oli jossain parinkymmenen kohdalla. Enkä ole trolli. Miten se on trollaamista, että avoimesti sanon että haluaisin löytää naisen, jota saan saan rakastaa ja joka rakastaa minua takaisin?
M/40
Ihan ohiksena, aika monta naista saa karkotettua sillä, että ajattelee kenen tahansa olevan "jakojäännös".
Entä jos ajattelee jonkun ihmisen olevan "tulo", niin karkottaako sillä naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt kooste sinkku miesten toiveista joita olen havainnut edeltävinä viikkoina:
- Aloitekykyinen nainen
- Iloinen
- Itsestäänhuolehtiva (naisellinen)
- Mielellään hoikka. Ilmeisesti normaali painoisetkin menee mikäli näyttävät omaan silmään hyvältä
- Koulutettu tai saa olla työtönkin, jos edellä mainitut toteutuu
- Lapseton. Kysymysmerkiksi jäi saako nainen haluta perhettä kun jotkut sanoi että saa ja toiset vastusti jyrkästi.
- Ei hoiva-alan ihmistä (?)
- Ei vaadi suuria ponnistuksia taloudellisesti (No joo, ihan ok vaatimus)
- Ainoastaan pari mainitsi olevansa valmiita tekemään kotitöitä, loput jätti asian käsittelemättä eli odottavat naisen hoitavan sekä töissäkäynnin että kotityöt
- Meinasi unohtua, ei saa pummia kyytiä.Teitkö kyselyn?
Ei tarvita kyselyä. Ihan avoimesti noista täällä kerrotaan
Jos et usko tuohon edeltävään naisellinen kohtaan mene käymään Tinderissä. Omilla kasvoillaan haetaan bion mukaan naisellista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole kuvitellut olevani naisten suosiossa. En oikeastaan halunnut kohdata sitä. Koin aina, että kun elämäntilanteeni on huono, niin en halua siihen kumppania, joten en etsimällä etsi ketään. Ja että törmäisin siihen oikeaan, kun aika on valmis. Nyt kun olen saanut elämäni kuntoon, ja saanut toivoa, olen vasta nyt huomannut, ettei lähes kukaan nainen halua minua. Jos nainen osoittaa vähän kiinnostusta, niin usein ghostaaminen alkaa pian. Tai minä saan naisilta myös sellaista kiinnostusta ja huomiota, jossa minuun selvästi yritetään tyytyä, kun on ensin saatu pakit siltä tasokkaammalta mieheltä. Ei hirveästi imartele semmoinen. Nyt harmittaa se totuus, että olen tiedän olevani jotenkin viallinen ja ei-haluttu ja se surettaa paljon :(
Mitä miehet itsessään tekisivät tässä vallitsevassa tilanteessa? Valituille naisille satelee yrityksiä toisten jäädessä taustalle. Biologiaa ei pysty pakottamaan jolloin seinäruusut jää yhä huomaamatta. Toisin sanoen usein tehdyt aloitteet menee joko naisiin suuntautuneille, vapaaehtoisesti sinkuille, varatuille tai kyllästyneille.
Sikäli kuin olen asiaa nähnyt, ihan jokaiselle naiselle tehdään paljon aloitteita.
Siinä olet pahasti erehtynyt. Naisissakin on niitä suosittuja ja epäsuosittuja tapauksia.
Miksi sitten naiset joista voisi olettaa ettei miehet lähesty heitä jatkuvasti, arvostelevat ja rankkaavat miehiä päästessään kännissä tyttöjen kanssa juttelemaan? Luulisi että tuollaista harrastavat vain naiset joita lähestyy liikaa miehiä.
Tarkoitatko sinä nyt naisilla siis alle 25-vuotiaita pissiksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap. En ollut edes avannut tätä keskustelua kuin vasta kun sivu oli jossain parinkymmenen kohdalla. Enkä ole trolli. Miten se on trollaamista, että avoimesti sanon että haluaisin löytää naisen, jota saan saan rakastaa ja joka rakastaa minua takaisin?
M/40
Ihan ohiksena, aika monta naista saa karkotettua sillä, että ajattelee kenen tahansa olevan "jakojäännös".
Yleensä, jos on vaikeuksia suhtautua ihmisiin ihmisinä, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Mukamas kaikille naisille tehdään aloitteita, vítut! Mulle on tehty ”alotteita” (suom. ahdisteltu lasta) vain 12-15-vuotiaana kun näytin vieläpä ikäistäni nuoremmalta, ja nämä ”aloitteet” olivat kaikki ulkomaalaisilta. Nyt olen 20v ja mitään aloitteita ei ole tehty kertaakaan. Ei ikinä. Ei yhtä ainutta kertaa.
Mene tinderiin niin katsotaan uudestaan vaikka huomenna. Johtuu vain siitä ettette halua edes olla missään saavutettavissa.
Sivusta. Olin siellä ja tuloksena oli sylkyastiana toimiminen. Koettiin mun tulleen sinne keljuilun vuoksi
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Jos koko joukko ihmisiä on tuota mieltä, todennäköisesti keljuilitkin. Tai ainakin vuorovaikutustaidoissasi tai asenteessasi on puutteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita kyselyä. Ihan avoimesti noista täällä kerrotaan
Onko av-palsta jotenkin sellainen foorumi, mistä saat laajemmin miehistä näkökulmaa ja vertailtavia tuloksia? Eri ketjuista saa ehkä yksittäisiä näkemyksiä, mitkä kertovat tai eivät kerro kunkin yksilön näkemyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja! Mukamas kaikille naisille tehdään aloitteita, vítut! Mulle on tehty ”alotteita” (suom. ahdisteltu lasta) vain 12-15-vuotiaana kun näytin vieläpä ikäistäni nuoremmalta, ja nämä ”aloitteet” olivat kaikki ulkomaalaisilta. Nyt olen 20v ja mitään aloitteita ei ole tehty kertaakaan. Ei ikinä. Ei yhtä ainutta kertaa.
Mene tinderiin niin katsotaan uudestaan vaikka huomenna. Johtuu vain siitä ettette halua edes olla missään saavutettavissa.
Sivusta. Olin siellä ja tuloksena oli sylkyastiana toimiminen. Koettiin mun tulleen sinne keljuilun vuoksi
Niin metsä vastaa kuin sinne huutelee. Jos koko joukko ihmisiä on tuota mieltä, todennäköisesti keljuilitkin. Tai ainakin vuorovaikutustaidoissasi tai asenteessasi on puutteita.
Niin että se riittää jos toisen ulkonäkö ei miellytä niin mätsätään sen takia jotta päästään avautumaan? Tinderissä saa olla hiljaakin ja nähtävästi mitan tullessa täyteen vieläpä ns. väärän naaman ilmestyessä katalogiin tullaan avautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele Tinderin lukuisat naisellista naista hakevat. Tuskin kaikki ovat jotain feikkiprofiileja kerta tuon tuosta tännekin tullaan avautumaan naisten nirsoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Vähän niin joku pelimies ajattelisi, että vaimo on "päätulo" ja rakastaja "sivutulo"?
Vierailija kirjoitti:
En koskaan ole kuvitellut olevani naisten suosiossa. En oikeastaan halunnut kohdata sitä. Koin aina, että kun elämäntilanteeni on huono, niin en halua siihen kumppania, joten en etsimällä etsi ketään. Ja että törmäisin siihen oikeaan, kun aika on valmis. Nyt kun olen saanut elämäni kuntoon, ja saanut toivoa, olen vasta nyt huomannut, ettei lähes kukaan nainen halua minua. Jos nainen osoittaa vähän kiinnostusta, niin usein ghostaaminen alkaa pian. Tai minä saan naisilta myös sellaista kiinnostusta ja huomiota, jossa minuun selvästi yritetään tyytyä, kun on ensin saatu pakit siltä tasokkaammalta mieheltä. Ei hirveästi imartele semmoinen. Nyt harmittaa se totuus, että olen tiedän olevani jotenkin viallinen ja ei-haluttu ja se surettaa paljon :(
Et ole yhtään viallinen. Et vain ole suosittu mies vaan ihan tavis. Samanlaista tämä on tavisnaisenkin elämä. Kumppania ei löydy helposti ja silloin harvoin kun joku osoittaa kiinnostusta, se juttu kuolee muuten vaan.
Mutta ei itsensä soimaaminen ja viallisena pitäminen ketään auta siltikään. Itseään sillä vain vahingoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehet itsessään tekisivät tässä vallitsevassa tilanteessa? Valituille naisille satelee yrityksiä toisten jäädessä taustalle. Biologiaa ei pysty pakottamaan jolloin seinäruusut jää yhä huomaamatta. Toisin sanoen usein tehdyt aloitteet menee joko naisiin suuntautuneille, vapaaehtoisesti sinkuille, varatuille tai kyllästyneille.
Sikäli kuin olen asiaa nähnyt, ihan jokaiselle naiselle tehdään paljon aloitteita.
Siinä olet pahasti erehtynyt. Naisissakin on niitä suosittuja ja epäsuosittuja tapauksia.
Miksi sitten naiset joista voisi olettaa ettei miehet lähesty heitä jatkuvasti, arvostelevat ja rankkaavat miehiä päästessään kännissä tyttöjen kanssa juttelemaan? Luulisi että tuollaista harrastavat vain naiset joita lähestyy liikaa miehiä.
Tarkoitatko sinä nyt naisilla siis alle 25-vuotiaita pissiksiä?
Palstalta opittu: 18-24v. on eheä ja ihana nainen. Siitä eteenpäin joltain osin viallinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko syrjäytynyt nykyään "tavallinen mies?
Itse ainakin tiedän useampiakin miehiä, joilla on kaikki muuten hyvin elämässä, mutta eivät vain pysty saamaan naisia. Ihmeellistä sheimausta täällä.
Vaikka jokainen sinkku nainen pariutuisi tältä istumalta meille jäisi vieläkin sinkkuja miehiä. Suomessa on tällä hetkellä vastaava tilanne mitä Venäjällä naisten osalta tai no tarkalleen ottaen koko itäisessä kolkassa alkaen Euroopasta päättyen Aasiaan. Emme ole mitenkään uniikkeja sillä esimerkiksi Australiassa miehillä on oikeasti vakavia haasteita löytää ketään.
Höpöhöpö. Austraaliaan on tukua uhmisistä niin aasiasta kuin briteistäkin. Austraalialaisen tarvitsee vaan heilauttaa sormusta niistä halukkaita tulijoita on jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M/40
Vähän niin joku pelimies ajattelisi, että vaimo on "päätulo" ja rakastaja "sivutulo"?
Kerrohan, miten ihmissuhteesi muuten voivat? Pelimiesfantasiat sikseen. Jos niissä on kovaa yrittämistä laihoin tuloksin, kannattaa keskittyä sosiaalisten taitojen parantamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko syrjäytynyt nykyään "tavallinen mies?
Itse ainakin tiedän useampiakin miehiä, joilla on kaikki muuten hyvin elämässä, mutta eivät vain pysty saamaan naisia. Ihmeellistä sheimausta täällä.
Vaikka jokainen sinkku nainen pariutuisi tältä istumalta meille jäisi vieläkin sinkkuja miehiä. Suomessa on tällä hetkellä vastaava tilanne mitä Venäjällä naisten osalta tai no tarkalleen ottaen koko itäisessä kolkassa alkaen Euroopasta päättyen Aasiaan. Emme ole mitenkään uniikkeja sillä esimerkiksi Australiassa miehillä on oikeasti vakavia haasteita löytää ketään.
Höpöhöpö. Austraaliaan on tukua uhmisistä niin aasiasta kuin briteistäkin. Austraalialaisen tarvitsee vaan heilauttaa sormusta niistä halukkaita tulijoita on jonossa.
Oletko huomioon ettei nuo välttämättä enää halua jostain kehitysmaasta olevia naisia? Australiassa ongelmat on vähän samantyyppisiä kuin meillä. Naiset haluaa voimaantua, tehdä uraa, keskittyä feminismiin ja ehkä saada lapsen. Miehet toivoo perinteistä elämäntapaa. Meillä on asiat toistaiseksi vielä hyvin että ihmiset kuitenkin edes jotenkin kohtaa perustaen lopulta perheen.
Vierailija kirjoitti:
Palstalta opittu: 18-24v. on eheä ja ihana nainen. Siitä eteenpäin joltain osin viallinen :D
Kenestä on ja kenestä ei ole. Omasta mielestä 18-24 vuotias on aika lapsi, enkä voisi kuvitella olevani parisuhteessa sen ikäisen kanssa. Toisaalta emmepä me missään kohtaisikaan, joten kovin spekulatiivinen pohdiskelu.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ovikello soi?
Neitsyt Pamelat ei nyt jouda näin koronan aikaan tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustele Tinderin lukuisat naisellista naista hakevat. Tuskin kaikki ovat jotain feikkiprofiileja kerta tuon tuosta tännekin tullaan avautumaan naisten nirsoudesta.
Mitähän pahaa tuossakin naisellisuudessa on? Miehenä kyllä haluaisin, että nainen näyttää naiselta eikä mieheltä. Etsisin miestä jos haluan maskuliinisen puolison. Mikä ihmeen punainen lippu tuo naisellisuus on monelle?
Näin nelikymppisenä, mukiin menevänä miehenä omat vaateet naisille on:
-huumorintajuinen
-jaamme ainakin jonkin kiinnostuksen kohteen
-ymmärtää että meillä molemmilla täytyy olla myös omaa aikaa ja kiinnostuksen kohteita
-terve, aikuinen suhtautuminen minun lapsiin (ovat jo koulussa/jatko-opinnoissa)
-pitää itsestään huolta ja miellyttää minun silmää
Osaan ihan itse pyörittää talouden, tehdä ruuan, siivota jne. ilman eri kehoituksia ja tienaan tarpeeksi elättääkseni itseni ja lapseni. Nainen on minulle ystävä, kumppani ja rakastettu. Ovatko nämä kohtuuttomat vaatimukset?
Teitkö kyselyn?