40+ miten kuntoilet?
Kommentit (77)
Ennen koronaa 5-6 salitreeniä viikossa, ei aerobista oikeastaan koskaan. Nyt kun salille en viitsi mennä, teen 4 kotitreeniä (kahvakuula ja kehonpaino), 2-3 porrastreeniä ja 1-2 kevyempää aerobista harjoitusta viikossa.
41v. ja treenaan ihan samoin kuin 20 vuotta sitten.
Neljä keraa viikossa salilla, eri lihasryhmät eri päivinä. Kahtena päivänä tunnin eli 3 km uintilenkki paitsi nyt korona-aikana olen korvannut uinnin reipastempoisella pyöräilyllä pitäen sykkeen 120-140 välillä. M49v
Jooga, kuntosali, kävely.
Nyt 2 ekaa tietty tauolla, enkä kotona jumppaile.
Käyn juoksemassa ja suunnistamassa, lisäksi kotijumppaa kun salille ei pääse.Treenailen 4-5 x viikossa.
N59 v
Kahdesti viikossa 45 minsan juoksulenkki, 3-4 krt viikossa HIIT-treeni, 2 krt viikossa Core-treeni, joka päivä lisäksi kävelyä 10 000-21000 askelta
43v kirjoitti:
Kahdesti viikossa 45 minsan juoksulenkki, 3-4 krt viikossa HIIT-treeni, 2 krt viikossa Core-treeni, joka päivä lisäksi kävelyä 10 000-21000 askelta
Jos olet mies, niin noilla treenimäärillä testot on kyllä vaarassa päätyä ehtoopuolelle. Mutta todennäköisesti douppaat, joten jatka samaan malliin. ;)
Joka toinen päivä tunnin aerobinen, joka toinen päivä tunnin kuntosalityyppinen harjoitus. Salitreenit nyt koronan takia tosin omassa kellarissa.
4 krt vkossa salilla ja 1 krt vkossa nyrkkeily.
N44
Punttis eli hiit + painot. Lenkkeily 1-3 krt viikossa. Uinti silloin tällöinen, 1-2km.
Eli ihan samalla tavalla kuin silloin parikymppisenä
M42
Kolme kertaa viikossa spinning, kaksi kertaa viikossa bodypump ja sunnuntaisin tunnin juoksulenkki. Nyt korona-aikana aamuisin 40 minuutin juoksulenkki 3-5 kertaa viikossa ja kotitreeniä kehonpainoilla 4-6 kertaa viikossa. Tunnin kävelylenkki melkein joka ilta. Ikä 46 vuotta, nainen.
Sali, nyrkkeily, kävelen. Lähes joka päivä jotain.
N41
Vierailija kirjoitti:
4 krt vkossa salilla ja 1 krt vkossa nyrkkeily.
N44
Mistä alapeukut? 😂 Tää on mun tyyli treenata ja oon ihan hyvässä tikissä.
Pyöräilen työmatkat. Kerran viikossa lyhyt juoksulenkki. Olen luovuttanut. Kroppa näyttää kamalalta, mutta en vaan jaksa enää.
Tänne vastaa vaan ne, jotka liikkuu ihan hulluna 👹 nää on niin nähty, haluavat päästä näyttämään! Omakehu haisee 🤡
Miten perheellisenä ehtii treenata joka päivä tunnin tai enemmän töiden jälkeen? Kuka hoitaa lapset, pesee pyykit ja laittaa ruokaa?
Eikös sitä kutsuta nykyään reenaamiseksi?