Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?
Kommentit (177)
Jotkut miehet ja jotkut naiset ovat tosi hyviä sängyssä. Jos osaa, voi valita sen kumppanin kenet haluaa silloin, kun muut edellytykset täyttyy. Olen nainen. Seksi voi siirrellä vuoria.
Luin aluksi, että "uikkarimiehistä" 😁 Pitäisi varmaan käydä taas optikolla. Mutta itse asiaan, minulle on se ja sama, oliko mies suomalainen, ruotsalainen tai vaikka vinkuintialainen. Kansallisuudella ei ole väliä. Sen sijaan rakkaudella, luottamuksella, uskollisuudella, huumorintajulla, ja sillä, että olemme juuri ne oikeat toisillemme, on paljonkin. Ja niiden perään ainakin minä olen.
Suomalaiset miehet on jotenkin liian flegmaattisia omaan makuuni. Tykkään että mies on aktiivinen, ottaa naisen huomioon, on hyvät käytöstavat ja huumorintaju, osaa jutella eri asioista, on kouluttautunut, pitää ulkonäöstään huolta, tuoksuu hyvälle yms. Pidän myös henk.koht. tummista piirteistä miehillä, en tummasta ihosta mutta tummasta, paksusta tukasta, isoista silmistä, hoikasta vartalosta, vähän poikamaisesta olemuksesta. Suomalainen ylipainoisuus ja perunanenä+pienet silmät, usein yhdistettynä pitkään lettiin ja ruokkoamattomaan partaan ei vaan ole omaan silmääni viehättävää. Näin nyt yleistettynä.
Näin miehenä on pakko sanoa, että kyllä meidän suomalaisten pitäisi hieman monipuolistaa geenejämme. Täällä on niin paljon perinnöllisiä sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos koitan ymmärtää suomalaisen miehen ajatusta ruskeista lapsista, tulee mieleen että ne ruskeat lapset ovat aikanaan saaneet alkunsa rakkudesta, parisuhteesta ja intohimosta kuten maailmassa yleensäkin. Eihän ne lapset ole syyllistyneet yhtään mihinkään. Muualla maapallolla on kaikenvärisiä ihmisiä ja siihen tottuu. Enemmän minua huolestuttaa naisten yltyvä into hankkia lapsi aivan yksinään, ilman sitä rakkauden huumaa ja ilman parisuhdetta. Jotenkin ällö ajatus että joku jonka kanssa ei vois ajatellakaan mitään läheistä kanssakäymistä olisi vauvasiemenen luovuttaja. Entäs jos ällötys ajatus jakuu siinä lapsen outoudessa. Jos ei koskaan kelpaa pariksi kenellekkään, koskee myös naisia, siinä on kai sitten liian nipo tai saamaton mihinkään, eikä sellaisen pitäisikään lankaan lisääntyä. Eikä sellaisesa heikosta ole vahvaksi vanhemmaksi. Miettikää sitä !
Valkoista pallerot joku saattaa erehtyä luulemaan miehen omaksi, mutta ruskea pallero kertoo koko Prismalle et vaimo on kokeillut joskus tummaa.
Kukaan siellä Prismassa ei kuitenkaan ajattele että ”tuossapa menee nainen joka on ollut vain yhden kanssa”. Ihmiset a.) ei mieti sellaisia b.) ei välitä siitä c.) pitävät seksiä ihan normaalina
Ja ö.) hanki itseluottamus, niin ei tarvi miettiä mitä muut sinusta ajattelee.
Koska en ikinä ottaisi miestä jolla on vaaleanpunaiset munat!
Suomalaisen ja ulkkarin ero on 10 tuumaa. Enkä puhu nenän pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Miten niin miehillä ei ole samanlaista? Mikä tahansa sammakon näköinen nainen jostain kehitysmaasta kelpaa.
En tiedä mistä puhut. Jos tarkoitat jotain thai-vaimoja, niin niitähän hakee miehet jotka ei muuta saa. Ei ulkomaalaisuus ole miehille mikään vetovoiman lähde samalla tavalla kuin naisille.
rasismia. perustelut https://nikovirtanen.com/hyvinvointi/miksi-aasialainen-nainen-on-suomal…
Olipas lapsellinen kirjoitus😀
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen ja ulkkarin ero on 10 tuumaa. Enkä puhu nenän pituudesta.
10 tuumaa on 25,4cm. Sinua on huijattu.
Tässä keskustelussa monelle ilmeisesti ulkomaalainen on eteläeurooppalainen, lähi-itäläinen tai afrikkalainen. Mutta siis onhan niitä miehiä muissakin maissa.
Mulla ei sinänsä ole mitään väliä, onko mies ulkomaalainen vai suomalainen. Suomalaisen kanssa olisi helpompaa, koska äidinkieli olisi sama. Lisäksi samasta kulttuuritaustasta tuleminen helpottaa suhdetta.
Ongelma suomalaisissa on kuitenkin se, että he eivät halua parisuhdetta tai lapsia, eivät miehet eivätkä naiset. Täällä on normaalia parisuhdetta haluavat nuoret hyvin vähissä. Lisäksi nuoristakin miehistä hyvin suuri osa on ylipainoisia. Mä en vain tykkää isoista ihmisistä. En halua sellaista rinnalleni.
Lisäksi suomalainen kulttuuri on nykyään todella ahdistava. Ihmiset ovat ilkeitä toisilleen ja kaikki ajattelevat aina vain omaa napaansa. Suurin osa suomalaisista on todella ahdasmielisiä ja itsekeskeisiä. Tämä asia on ahdistanut mua jo pidempään ihan ystävyys- ja perhesuhteissakin. Täällä kyylätään aina silmä kovana, mitä muut tekee. Keskitytään kaikkeen negatiiviseen ja arvostellaan toisten tekemisiä.
Mulla vain kävi niin, että tuli elämässä vastaan ulkomaalainen mies. Ihastuttiin ja pidempään tutustuttua rakastuttiin. Hän on sitoutuvainen, luotettava, osaa puhua, haluaa perheen, on sosiaalinen ja yhteisöllinen ystäviensä ja perheensä kanssa. Hän keskittyy elämässään positiivisiin asioihin ja elää elämäänsä välittämättä siitä, mitä muut tekee. Hän on parisuhteessa huomioonottavainen. Jos häntä vaivaa jokin, hän sanoo sen ja sitten voimme heti ratkaista asian.
Mä en vihaa suomalaisia, mutta olen huomannut viihtyväni paljon enemmän tämän miehen ja hänen perheensä kanssa. Heidän kulttuurinsa on yhteisöllinen, avoin ja lämminhenkinen.
Ja siis kyse ei ole mistään eksotiikan kaipuusta. Ulkonäöllisesti poikaystävääni voisi hyvinkin luulla suomalaiseksi tai muuksi pohjoismaalaiseksi.
-115
Vierailija kirjoitti:
Biologia. Lähikylän geeneillä saadaan sukurutsattuja lapsia. Eksoottiset geenit houkuttelevat naisia ja miehiä MOLEMPIA.
Ei mene noin, paitsi ne keillä on joku fetissikuume. Jos biologian kannalta haluat katsoa niin se on sopivan erilainen, liian erilainen on luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Joojoo mulla on kaksi 165-170cm intiapaki kavereita. Lihavahkojakin muttei ole naisista pulaa. Varsinkin sellaiset vähemmän kauniit 30v+ suomalaiset naiset ovat ihan jalkojenvälit märkinä niille. Naiset tulevat itse hakemaan niitä tanssimaan.
Nuo ovat ihan ymmällään siitä miten heillä voi olla enemmän vientiä kun minulla eli pitkällä hoikalla vaalealla miehellä.
Ja sinä tietysti haluaisit näitä epäviehättäviä 30+ naisia itsellesi? No, makunsa kullakin.
Tilastot jopa näyttää että miehethän niitden ulkkareiden perään vasta onkin, mutta naisia pitää aina vaan haukkua.
Tummat hiukset ja piirteet sekä miehekkyys.
Mitä ihmettä nyt taas? Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista on ihan omiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjasakka hakee aina muualta.
Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.
Naapurissa on tummia lapsia, perheen isä on valkoinen suomalainen, mennyt naimisiin ulkkarinaisen kanssa. Huomattavasti yleisempi yhtälö kuin suomalaisnainen ja ulkkarimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjasakka hakee aina muualta.
Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.
Ei me ihan vahingossa olla maailman paras maa ;)
Tarkoittaako tumma ihonväriä vai hiuksia ja kulmakarvoja?