Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?

Vierailija
16.05.2020 |

?

Kommentit (177)

Vierailija
121/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa on tummia lapsia, perheen isä on valkoinen suomalainen, mennyt naimisiin ulkkarinaisen kanssa. Huomattavasti yleisempi yhtälö kuin suomalaisnainen ja ulkkarimies.

No jaa, ehkä niin. Vuonna 2018 n. 1400 suomalaista miestä meni naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa, kun taas reilu 1800 suomalaista naista avioitui ulkomaalaisen miehen kanssa. On huomioitavaa, että tästä tilastosta puuttuu ulkomailla naimisiin menneet, joista vielä suurempi osuus on yleensä ollut naisia.

Tässähän unohtui kertoa, että miesten avioliitojen määrä väheni edellisestä vuodesta 600lla. 2016 yli 2000 miestä meni ulkkarin kanssa naimisiin ja reippaadti alle 2000 naista. Määrä on vakiintunut kummallakin siihen 2000 kieppeille.

Vierailija
122/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja nimenomaan suomalaiset naiset. Ei se muualla ole niin naurettavalla tasolla.

- ap

Mitä ihmettä? Useamminhan suomalainen mies valitsee ulkomaalaisen puolison kuin suomalainen nainen.

Aika harvassa ovat naiset täällä pk-seudulla joilla ei ole ollut joku pano tms säätö ulkomaalaisen kanssa. Aika harvalla miehellä taas on ollut ulkomaalainen nainen.

No laitappa tähän nyt nuo pk seudun panotilastot, kun en muuten usko, eli minkä kansalaisuuden edustajan kanssa pk seudulla asuvat naiset ja miehet ovat panneet ja kuinka monta kertaa viimeisen 5 vuoden aikana, kun en muuten usko

Nämä tilastot kyllä olisi kiinnostavaa nähdä. LOL.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisissa todennäköisemmin kiinnostaa hyvät käytöstavat, sosiaalisuus, huoliteltu ulkonäkö, toisten ihmisten huomioiminen. Ihan samoista syistä tälläkin palstalla miehet unelmoivat filippiiniläisistä, venakoista ja latinoista. Tosin ulkkarinaiset eivät hollantilaisille treffeille lähde.

Vierailija
124/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja nimenomaan suomalaiset naiset. Ei se muualla ole niin naurettavalla tasolla.

- ap

Mitä ihmettä? Useamminhan suomalainen mies valitsee ulkomaalaisen puolison kuin suomalainen nainen.

Aika harvassa ovat naiset täällä pk-seudulla joilla ei ole ollut joku pano tms säätö ulkomaalaisen kanssa. Aika harvalla miehellä taas on ollut ulkomaalainen nainen.

No laitappa tähän nyt nuo pk seudun panotilastot, kun en muuten usko, eli minkä kansalaisuuden edustajan kanssa pk seudulla asuvat naiset ja miehet ovat panneet ja kuinka monta kertaa viimeisen 5 vuoden aikana, kun en muuten usko

Nämä tilastot kyllä olisi kiinnostavaa nähdä. LOL.

Eihän kukaan tuollaista tilastoi koska rasismi.

Ihan kaikkien tiedossa oleva juttu kuitenkin.

https://www.iltalehti.fi/nainen/a/2014080818553534

Vierailija
125/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden haastattelema 25-vuotias australialainen Todd kertoo 9 viikon reissun Suomeen olleen ikimuistoinen. Hän kertoo vieneensä ainakin yhden naisen joka viikko luokseen jatkoille.

- Olen yrittänyt selittää australialaisille kavereilleni, miten helppoa Suomessa on löytää seuraa. He eivät ymmärrä, miten helppoa se on, Todd toteaa Helsingin Sanomissa.

Toddin mukaan suomalaisnaiset ovat hyvin aloitteellisia ja haluavat ainakin pussailla hänen kanssaan.

Vierailija
126/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehden haastattelema 25-vuotias australialainen Todd kertoo 9 viikon reissun Suomeen olleen ikimuistoinen. Hän kertoo vieneensä ainakin yhden naisen joka viikko luokseen jatkoille.

- Olen yrittänyt selittää australialaisille kavereilleni, miten helppoa Suomessa on löytää seuraa. He eivät ymmärrä, miten helppoa se on, Todd toteaa Helsingin Sanomissa.

Toddin mukaan suomalaisnaiset ovat hyvin aloitteellisia ja haluavat ainakin pussailla hänen kanssaan.

Joka kuudes helsinkiläinen on ulkomaalaistaustainen. Uusi muija "jatkoille" kerran viikossa. Siinä teille valopäille matikkaa.

Vierailija
127/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kuudes helsinkiläinen on ulkomaalaistaustainen. Uusi muija "jatkoille" kerran viikossa. Siinä teille valopäille matikkaa.

Mistä se vetäiset tilastoja, että joka viikko uusi kumpani jatkoilla?

Vierailija
128/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina kiinnostaneet muut maat ja niiden kulttuurit, joten luonnollisesti miksei myös niissä elävät miehet, poislukien lähi-itä,Intia ja vastaavat alistuskulttuurit. Eli, kyllä kiinnostaa:)

Vierailija
129/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehetkin olis jos Suomeen tulis 30000 20-40 vuotiasta naista 👍 Typerää kun tulijoille ei ole laitettu kiintiötä sukupuolen mukaan 50/50 vaan taitaa miehiä olla 90% tpaikan hakijoista.

Mitä hyötyä tuostakin olisi? Yleensä he valitsee oman kulttuurin sisältä tulevan miehen. Onhan meillä nytkin töissä ulkomaalaisia naisia tosin miehille tulee valtavana shokkina heidän vaatimukset. Ei ne odotukset katoa minnekään vaikka muutetaisiin toiseen maahan -.-

Vierailija
130/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa on tummia lapsia, perheen isä on valkoinen suomalainen, mennyt naimisiin ulkkarinaisen kanssa. Huomattavasti yleisempi yhtälö kuin suomalaisnainen ja ulkkarimies.

No jaa, ehkä niin. Vuonna 2018 n. 1400 suomalaista miestä meni naimisiin ulkomaalaisen naisen kanssa, kun taas reilu 1800 suomalaista naista avioitui ulkomaalaisen miehen kanssa. On huomioitavaa, että tästä tilastosta puuttuu ulkomailla naimisiin menneet, joista vielä suurempi osuus on yleensä ollut naisia.

Viime kesänä yritettiin usuttaa miehiä kertomaan kavereilleen Latviassa odottaviassa naimakelpoisista naisista. Mä en nyt oikeasti tiedä miten tuossa kävi ja lähtikö miesporukat etsimään tuolta vaimo(ketta)

Jostain muusta tässä on kyse kuin vain pelkästään naisten ulkkari mieltymyksestä ettei miehet mene tuon enempää naimisiin.

Vierailija
131/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisissa todennäköisemmin kiinnostaa hyvät käytöstavat, sosiaalisuus, huoliteltu ulkonäkö, toisten ihmisten huomioiminen. Ihan samoista syistä tälläkin palstalla miehet unelmoivat filippiiniläisistä, venakoista ja latinoista. Tosin ulkkarinaiset eivät hollantilaisille treffeille lähde.

No tämä.

Omalla hollantilaisella on käytöstavat kunnossa ja on sosiaalisesti lahjakas vaikka vähän introvertti onkin. On myös paljon perhekeskeisempi, mistä pidän. Oma perheeni on siitä kaukana.

Vähän oli kyllä totuttelimista alkuun. Kertoo jatkuvasti rakastavansa ja on kehunut kohteliaisuudesta esim. äitiäni ja ystävääni siihen malliin, että suomalaisen korvaan se kuulostaa flirtiltä 😅

Vierailija
132/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ulkkismiehellä saa huomiota, ja naiset on aina huomionhakuisia.

Lisäksi se naurettava intsenätjönäääl-larppaaminen, vaikka ei osata edes englantia kirjoittaa. 

Jep. Aina tuodaan esille että on se ulkkarimies. Naisen identiteetti on vahvasti sidottuna siihen että sillä on ulkkari ja oma arvo on noussut sen mukana. Koko ajan saa kuulla sellaisia juttuja että just käytiin sen maassa ja kaikki oli niin ihanaa. Oli lämmintä ja ihmiset niin mukavia, toisin kuin suomessa. Ja sen maan miehet ovat niiin ihkuja ja huomaavaisia. Toisin kun nää meidän suomijuntit. Mitä nyt pikku ahdistelusta tms.

Ei jessus.

Vierailija
133/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjasakka hakee aina muualta.

Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.

Ei me ihan vahingossa olla maailman paras maa ;)

Suomi on maailman paras maa, toki.

Mutta suomalaiset miehet laadukkaita? No ei todellakaan.

Vierailija
134/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologia. Lähikylän geeneillä saadaan sukurutsattuja lapsia. Eksoottiset geenit houkuttelevat naisia ja miehiä MOLEMPIA.

Täytyy kuitenkin ottaa huomioon, että sisäsiittoisuus on todellisuudessa Suomessa historiallisestikin suhteellisen vähäistä, paljon vähäisempää kuin monissa kaukomaissa, joista on suuntautunut viime aikoina paljon m-muuttoa Suomeen. 

Tuon artikkelin alussa on asiaa havainnollistava kartta:

https://jaymans.wordpress.com/2013/09/07/how-inbred-are-europeans/amp/

Vierailija
135/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sillä ulkkismiehellä saa huomiota, ja naiset on aina huomionhakuisia.

Lisäksi se naurettava intsenätjönäääl-larppaaminen, vaikka ei osata edes englantia kirjoittaa. 

Jep. Aina tuodaan esille että on se ulkkarimies. Naisen identiteetti on vahvasti sidottuna siihen että sillä on ulkkari ja oma arvo on noussut sen mukana. Koko ajan saa kuulla sellaisia juttuja että just käytiin sen maassa ja kaikki oli niin ihanaa. Oli lämmintä ja ihmiset niin mukavia, toisin kuin suomessa. Ja sen maan miehet ovat niiin ihkuja ja huomaavaisia. Toisin kun nää meidän suomijuntit. Mitä nyt pikku ahdistelusta tms.

Ei jessus.

Älä nyt. Samaa tykitystä saa lukea aina kun ukot menee käymään naisen kotimaassa. Ooh! Kylläpä me ollaan haluttuja :)

Newsflash: ootte haluttuja jos ette kitsastele, muutoin ei.

Vierailija
136/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin suomalaiset olisivat jotain erityisen laadukkaita :D eivät todellakaan.

Olen eri mieltä. Suomessa on parhaat miehet. Minulla on ollut onni kasvaa ihanan, huolehtivaisen, rakastavan isän tyttärenä. Minulla on veli, jolle perhe on kaikki kaikessa. Minulla on ihana, komea, älykäs, puolisoonsa korviaan myöten rakastunut poika. Minulla on puoliso, joka on komea, älykäs, seksikäs, fiksu, huolehtivainen ja paljon muuta. Minulla on ystävänä älykkäitä, fiksuja, hauskoja miehiä. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut elämässäni vain hyviä, ihania miehiä.

Vierailija
137/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä keskustelussa monelle ilmeisesti ulkomaalainen on eteläeurooppalainen, lähi-itäläinen tai afrikkalainen. Mutta siis onhan niitä miehiä muissakin maissa.

Mulla ei sinänsä ole mitään väliä, onko mies ulkomaalainen vai suomalainen. Suomalaisen kanssa olisi helpompaa, koska äidinkieli olisi sama. Lisäksi samasta kulttuuritaustasta tuleminen helpottaa suhdetta.

Ongelma suomalaisissa on kuitenkin se, että he eivät halua parisuhdetta tai lapsia, eivät miehet eivätkä naiset. Täällä on normaalia parisuhdetta haluavat nuoret hyvin vähissä. Lisäksi nuoristakin miehistä hyvin suuri osa on ylipainoisia. Mä en vain tykkää isoista ihmisistä. En halua sellaista rinnalleni.

Lisäksi suomalainen kulttuuri on nykyään todella ahdistava. Ihmiset ovat ilkeitä toisilleen ja kaikki ajattelevat aina vain omaa napaansa. Suurin osa suomalaisista on todella ahdasmielisiä ja itsekeskeisiä. Tämä asia on ahdistanut mua jo pidempään ihan ystävyys- ja perhesuhteissakin. Täällä kyylätään aina silmä kovana, mitä muut tekee. Keskitytään kaikkeen negatiiviseen ja arvostellaan toisten tekemisiä.

Mulla vain kävi niin, että tuli elämässä vastaan ulkomaalainen mies. Ihastuttiin ja pidempään tutustuttua rakastuttiin. Hän on sitoutuvainen, luotettava, osaa puhua, haluaa perheen, on sosiaalinen ja yhteisöllinen ystäviensä ja perheensä kanssa. Hän keskittyy elämässään positiivisiin asioihin ja elää elämäänsä välittämättä siitä, mitä muut tekee. Hän on parisuhteessa huomioonottavainen. Jos häntä vaivaa jokin, hän sanoo sen ja sitten voimme heti ratkaista asian.

Mä en vihaa suomalaisia, mutta olen huomannut viihtyväni paljon enemmän tämän miehen ja hänen perheensä kanssa. Heidän kulttuurinsa on yhteisöllinen, avoin ja lämminhenkinen.

Mitä pahaa olla etelä eurooppalainen? Et taida olla niin avoin kuin väität...

T: Maidonvalkoinen puoliksi etelä eurooppalainen

Ei siinä ole mitään pahaa. Mutta keskustelussa puhutaan jatkuvasti tummista miehistä. Kunhan korjasin, että on niitä ulkomaalaisia vaaleitakin miehiä olemassa.

Mitä tuolla tummalla tarkoitetaan? Ihoa vai hiuksia? Saksassakin on ihan saksalaisia joilla on tummat piirteet, ihokin hieman ruskeampia. Esim Bayerin alueella. Puhtaita saksalaisia. Toisekseen etelä euroopassa on aika kuuma ja vahva aurinko minkä johdosta iho ruskettuu = sopeutuu ympäristöön. Irlanti on täynnä musta hiuksisia ihmisiä = puhtailla kelteillä on usein hyvin tummat hiukset.

Mun mies on supisuomalainen ja hänellä on tumma tukka, tummanruskeat silmät ja oliviinvärinen iho. Samoin omalla sedälläni. Musta tukka, tummanharmaat silmät ja olivii-iho. Miehen esi-isä tuli 1700-luvulla saksasta ja omani 1600-luvulla Hollannista. Selkeitä ulkkareita. Ilmiö ei ole mitenkään uusi.

Ai Keski-Euroopasta voi tulla noin tummaa?

Olen itse miehesi näköinen ja isoisälläni oli nuorena mustat hiukset, mutta ei ole selvinnyt, että mistä juontaa...

Miksi Merkarvialaiset on tummia?

Vierailija
138/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtelevat naista paremmin ainakin suhteen alussa, tekevät kaikkensa tehdäkseen vaikutuksen, kehuvat ja tuovat lahjoja ja kukkia. En yhtään ihmettele että nuoret tytöt lähtevät ennemmin noiden matkaan kun sen suomalaisen Juuson joka rassaa mopoaan eikä saa suuta auki.

Se hyvä kohtelu tuppaa loppumaan melko pian, ja sen jälkeen voi olla luvassa tosi pirullinen suhde.

Naisten kokema kotiväkivalta on Suomessa Euroopan kärkitilastoa.

Vierailija
139/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Suomessa on parhaat miehet. Minulla on ollut onni kasvaa ihanan, huolehtivaisen, rakastavan isän tyttärenä. Minulla on veli, jolle perhe on kaikki kaikessa. Minulla on ihana, komea, älykäs, puolisoonsa korviaan myöten rakastunut poika. Minulla on puoliso, joka on komea, älykäs, seksikäs, fiksu, huolehtivainen ja paljon muuta. Minulla on ystävänä älykkäitä, fiksuja, hauskoja miehiä. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut elämässäni vain hyviä, ihania miehiä.

Niin, sinulla. Miksi yleistät? 😂

On niitä ihaniakin miehiä täällä. Ulkonäön suhteen en ole ikinä tykännyt tosin, vaaleat tai hiekkatien ruskeat hiukset + suomalaiset piirteet ei nappaa.

Mutta yleisesti meillä ei ole mitään priimamiehiä täällä.

Vierailija
140/177 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut onnekas :)