Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten miesten katkeruus naisia kohtaan ei oikein sytytä.
Jaa ei saisi olla katkera kun koko elämän ajan naiset ovat kohdelleet paskasti?
Vierailija kirjoitti:
No monet muualta tulleet omaavat alkukantaisen miehen roolin ovat päällekäyviä,härskejä, rohkeita naisia lähentyviä.Eivät niin tossukoita kuin suomalaiset tasaarvoon opetut miehet.
Mihin unohtui meetoo.
Kannattaa tarkistaa missä piireissä pyörii. Itse en tunne ainoatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se tietty ryhmä on?
Selvästi afrikkalaiset ja lähi-idän arabit mut kuuluuko siihen vielä muitakin? Itä-blokki, latinot, hispaanot, italiaanot?
Aasialaisilla on pienet niin he eivät ole tunnetusti uhka suomalaisille miehille.
Oikeastaan juuri kukaan nainen ei laske senttejä ja puhumattakaan nainen, joka on naimatasoa (=avioliitto)
Miehet tuntuu laskevan...
Ei minun lähipiirissäni ainakaan olla. Olen miettinyt, jäänkö ehkä elämäni rakkaudesta paitsi, kun suhtaudun kaikkiin ulkomaalaisiin varauksella enkä pidä heitä edes vaihtoehtona. Tietty, jos vaikka töissä tutustuisi ja jostakin syystä natsaisi, mutta en katsele ulkomaalaisia millään tavalla potentiaalisina kumppaneina. Ihan jo se yhteisen äidinkielen puute ja kulttuurierot...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sä olisit liikahtanut sieltä tietokoneeltas yläkoulun jälkeen jonnekkin jotenkin kohdeltavaksi. Mutta hyvä yritys.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on joiltain osin ymmärrettävääkin. Tuota en kyllä ymmärrä, että jonne stadista haluaa maahan lisää kilpailijoita itselleen. Mielenhäiriö..
Samaa ihmetellyt. Mun kaverit tykkää paneskella ulkomaalaisten kanssa jatkuvasti.
n18
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Mun kaverit tykkää paneskella ulkomaalaisten kanssa jatkuvasti.
n18
Minkä maalaisten?
Meilläpäin on tutuilla ulkomaalaisia miehiä Kaikki ovat sitten kehitysmaasta kotoisin. Nämä naiset eivät ole aikaisemmin yleensä paljon seurustelleet. Kyllä sillä lipevyydellä on selvästi saanut naisen uskomaan olevansa erityisen kaunis ja haluttava vaimoksi. Totuus kuitenkin on että nämä ajavat omaa etuaan,. Suomessa saa 2 lämmintä ateriaa päivässä ja kuumaa suihkua tulee aina hanasta. Seinästä saa rahaa ja siitä voi osan lähettää perheelleen kotomaahan. Suominaisen saa kiikkiin menemällä nopeasti naimisiin ja pian lapsia hankkimaan. Nämä naiset ovat kaikki sivityskodeista ja " ylempää keskiluokkaa " Perheet asuvat suvun asunnossa ja isovanhemmat maksavat lystin. Miehet ovat tyylikkäitä ja puhtaita ja kiintyneitä kiiltäviin autoihin. Vaimoista tulee " avovankeja ". Minä en koskis kepilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin on tutuilla ulkomaalaisia miehiä Kaikki ovat sitten kehitysmaasta kotoisin. Nämä naiset eivät ole aikaisemmin yleensä paljon seurustelleet. Kyllä sillä lipevyydellä on selvästi saanut naisen uskomaan olevansa erityisen kaunis ja haluttava vaimoksi. Totuus kuitenkin on että nämä ajavat omaa etuaan,. Suomessa saa 2 lämmintä ateriaa päivässä ja kuumaa suihkua tulee aina hanasta. Seinästä saa rahaa ja siitä voi osan lähettää perheelleen kotomaahan. Suominaisen saa kiikkiin menemällä nopeasti naimisiin ja pian lapsia hankkimaan. Nämä naiset ovat kaikki sivityskodeista ja " ylempää keskiluokkaa " Perheet asuvat suvun asunnossa ja isovanhemmat maksavat lystin. Miehet ovat tyylikkäitä ja puhtaita ja kiintyneitä kiiltäviin autoihin. Vaimoista tulee " avovankeja ". Minä en koskis kepilläkään.
Kuka maksaa laskun "vielä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Miten niin miehillä ei ole samanlaista? Mikä tahansa sammakon näköinen nainen jostain kehitysmaasta kelpaa.
En tiedä mistä puhut. Jos tarkoitat jotain thai-vaimoja, niin niitähän hakee miehet jotka ei muuta saa. Ei ulkomaalaisuus ole miehille mikään vetovoiman lähde samalla tavalla kuin naisille.
Sanoisin että pätee kyllä pitkälti naisiinkin... tai, ehkä kivan aksentin omaava brittimies tms. saattaa vielä jotain eksotiikka-pisteitä saada, mutta tuolle lähi-itä/Afrikka/Pakistan-osastolle menevät ovat jotenkin joko rikkinäisiä tai vaihtoehtoisesti hyvin epätoivoisia. Monesti molempia. Opiskelen itse yliopistossa enkä ole huomannut että kukaan tuttavapiiristäni olisi erityisesti ulkkareiden perään, kaikilla parisuhteessa elävillä on suomalainen mies. Odotukset ja toiveet elämän ja tulevaisuuden suhteen ovat hyvin tavallisia; mukava mies, perhe, työpaikka, jne.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutkaan suomalaiset tai länsimaalaiset miehet jos vähäkään varaan on valita.
No mä asuin ulkomailla, joten sieltä sit. Mies kohtelee hyvin ja rakastavasti, on perhekeskeinen ja haluaa tehdä yhdessä töitä parisuhteen eteen. Kertoo joka päivä rakastavansa ja vaalii minua sekä lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia. Lähikylän geeneillä saadaan sukurutsattuja lapsia. Eksoottiset geenit houkuttelevat naisia ja miehiä MOLEMPIA.
Paraneeko se matalan älykkyyden maista tulleilla geeneillä?
Muualla maissa (länsimaissa) ei tätä ajattelua ole. Yhteinen kieli täytyy löytyä.
Matalan älykkyyden maat 😂😂
Ympäristöstä se on kiinni, ilmeisesti oma ympäristösi ei ole kovin monimuotoinen...
Katso mitä ovat saaneet aikaan omassa maissaan, niin näät millaisia ovat.
Mitä te persut olette saaneet aikaan paitsi rikosrekisterit joka ukolle? Ympäristökö teistä on tehnyt tuollaisia vai isin ja äipän geenit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin sä olisit liikahtanut sieltä tietokoneeltas yläkoulun jälkeen jonnekkin jotenkin kohdeltavaksi. Mutta hyvä yritys.
Joojoo baariin vaan vai niin että joku tavis muija voi haistattaa v itut mulle jos kehtaan yrittää tulla juttelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Miten niin miehillä ei ole samanlaista? Mikä tahansa sammakon näköinen nainen jostain kehitysmaasta kelpaa.
En tiedä mistä puhut. Jos tarkoitat jotain thai-vaimoja, niin niitähän hakee miehet jotka ei muuta saa. Ei ulkomaalaisuus ole miehille mikään vetovoiman lähde samalla tavalla kuin naisille.
Sanoisin että pätee kyllä pitkälti naisiinkin... tai, ehkä kivan aksentin omaava brittimies tms. saattaa vielä jotain eksotiikka-pisteitä saada, mutta tuolle lähi-itä/Afrikka/Pakistan-osastolle menevät ovat jotenkin joko rikkinäisiä tai vaihtoehtoisesti hyvin epätoivoisia. Monesti molempia. Opiskelen itse yliopistossa enkä ole huomannut että kukaan tuttavapiiristäni olisi erityisesti ulkkareiden perään, kaikilla parisuhteessa elävillä on suomalainen mies. Odotukset ja toiveet elämän ja tulevaisuuden suhteen ovat hyvin tavallisia; mukava mies, perhe, työpaikka, jne.
Näin tuo menee. Monet näistä tummien tytöistä on nuorena hyväksikäytettyjä ja nuo muut sitten ottavat länsimaisen eurooppalaisperäisen miehen.
Jaa'a, itse olen katsellut vain ulkomaalaisia sillä muutin 19-vuotiaana pois Suomesta ja enpä siihen mennessä kelvannut kenellekään suomalaiselle pojalle. Olen hyvin tarkka siitä ketä tapailen eikä minulla ole ollut kuin kaksi kumppania koko elämässä, mutta enpä enää suomalaisia tapaa tai erityisesti harkitse tässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Koska sillä ulkkismiehellä saa huomiota, ja naiset on aina huomionhakuisia.
Lisäksi se naurettava intsenätjönäääl-larppaaminen, vaikka ei osata edes englantia kirjoittaa.
Jep. Aina tuodaan esille että on se ulkkarimies. Naisen identiteetti on vahvasti sidottuna siihen että sillä on ulkkari ja oma arvo on noussut sen mukana. Koko ajan saa kuulla sellaisia juttuja että just käytiin sen maassa ja kaikki oli niin ihanaa. Oli lämmintä ja ihmiset niin mukavia, toisin kuin suomessa. Ja sen maan miehet ovat niiin ihkuja ja huomaavaisia. Toisin kun nää meidän suomijuntit. Mitä nyt pikku ahdistelusta tms.
Luin väärin otsikon. Miksi naiset ovat niin uikkareiden perään. Aattelin että jaa-a, en tiiä, mutta tottahan se on! Selaan vaikka kuinka usein zalandon yms uikkariosastoa ja mietin mikä malli ja väri ois mulle kiva ja mikä sais mun pepun parhaiten esille. Ja vertaan hintoja. Ilman mitään aietta ostaa, en ees kåy rannalla koskaan.
Mä en usko että olen ainut.
Alusvaatteita selaan vielä useammin, niitä saatan joskus jopa ostaa, mutta 99% vaan selaan ja fiilistelen.
Ulkkari juttuun ei kommenttia