Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?
Kommentit (177)
Tämä ketju antaa fiilikset, että miesten mielestä ulkomaalainen mies ei olisi mies vaan joku syövyttävä myrkky. Ulkomaalaiseen ”erehtynyt” nainen on pilalla.
Miksi pelkäätte ulkomaalaisten exiä? Miksi Jampan exä on parempi kuin Pedron?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Joojoo mulla on kaksi 165-170cm intiapaki kavereita. Lihavahkojakin muttei ole naisista pulaa. Varsinkin sellaiset vähemmän kauniit 30v+ suomalaiset naiset ovat ihan jalkojenvälit märkinä niille. Naiset tulevat itse hakemaan niitä tanssimaan.
Nuo ovat ihan ymmällään siitä miten heillä voi olla enemmän vientiä kun minulla eli pitkällä hoikalla vaalealla miehellä.
Ehkä ne kaverit ei puhu naisten yliopainoista ja jalkojenvälistä tuolleen vaan ovat fiksuja ja kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on huomattu. Joku perunanenäinen britti tai hörökorvainen unkarilainenkin on suominaisten mielestä todella komea ihan vaan jonkun eksotiikan vuoksi. Varmaan se on sitä että alitajuisesti halutaan mahdollisimman erilaiset geenit tai jotain. Kumma juttu että miehillä ei ole samanlaista.
Joojoo mulla on kaksi 165-170cm intiapaki kavereita. Lihavahkojakin muttei ole naisista pulaa. Varsinkin sellaiset vähemmän kauniit 30v+ suomalaiset naiset ovat ihan jalkojenvälit märkinä niille. Naiset tulevat itse hakemaan niitä tanssimaan.
Nuo ovat ihan ymmällään siitä miten heillä voi olla enemmän vientiä kun minulla eli pitkällä hoikalla vaalealla miehellä.
Ehkä ne kaverit ei puhu naisten yliopainoista ja jalkojenvälistä tuolleen vaan ovat fiksuja ja kivoja.
Myönnän, nuo kaksi ovat kyllä aika herrasmiehiä. Mutta irakit ja safarit ovat todellisia rääväsuita eikä naiset välitä siitä joten se siitä sun selityksestä.
Koska sillä ulkkismiehellä saa huomiota, ja naiset on aina huomionhakuisia.
Lisäksi se naurettava intsenätjönäääl-larppaaminen, vaikka ei osata edes englantia kirjoittaa.
Jotenkin surullisenhuvittavia nämä, jotka haluavat määritellä itselleen tuntemattomien ihmisten seurustelukuviot. :D
Mitä tarkoitetaan "ulkkarilla"? Olen naimisissa ruotsalaisen kanssa, olenko nyt "pilalla"? Ja kyseessä ihan kantaruotsalainen gööran.
Olen naimisissa afrikkalaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju antaa fiilikset, että miesten mielestä ulkomaalainen mies ei olisi mies vaan joku syövyttävä myrkky. Ulkomaalaiseen ”erehtynyt” nainen on pilalla.
Ei ehkä vielä Pedro mutta Abu. Viestii samasta heikosta arvomaailmasta joiden kautta nainen on tatoitunut päästä varpaisiin joillaki söherryksillä. Ja joo filiksesi ovat oikeat. Ne on syövyttäviä myrkkyjä ihan kuin tatskat, uhkapelaus, narkkiuus jne.
Tässä hyvä esimerkki siitä miksi nykyään moni nainen valitsee mielummin ulkomaalaisen kuin suomiukon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan "ulkkarilla"? Olen naimisissa ruotsalaisen kanssa, olenko nyt "pilalla"? Ja kyseessä ihan kantaruotsalainen gööran.
Sinähän olet varattu loppuelämsäsi. Onnea teille.
Ketä me nyt kutsutaan ulkomaalaisiksi? Kaikkia ulkomaalaisia vai pelkästään sitä tiettyä ryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtelevat naista paremmin ainakin suhteen alussa, tekevät kaikkensa tehdäkseen vaikutuksen, kehuvat ja tuovat lahjoja ja kukkia. En yhtään ihmettele että nuoret tytöt lähtevät ennemmin noiden matkaan kun sen suomalaisen Juuson joka rassaa mopoaan eikä saa suuta auki.
Niin, ja sitten kun se tumma ihana pallero myöhemmin osoittautuukin työtävieroksuvaksi sovinistiksi jonka mielestä nainen vain synnyttelee kotioloissa jätesäkissään, niin alkaakin kummasti taas se Juuso kiinnostamaankin. Mutta niiden ruskeiden kakaroiden kanssa se on jo liian myöhäistä, momentum oli ja meni.
Tosielämän tämä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet varattu loppuelämsäsi. Onnea teille.
Juu, ja lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ketä me nyt kutsutaan ulkomaalaisiksi? Kaikkia ulkomaalaisia vai pelkästään sitä tiettyä ryhmää?
Se tietty ryhmä. Ei ketään näytä häiritsevän kantaruotsalaisen kanssa naimisissa oleva suominainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavisnaiset eivät halua ig-kumitissiblondeja kuolaavaa miestä?
Eivät miehet ulkomaalaista exää pelkää, se vaan kertoo ihanteistasi... Haluan naisen, joka haluaa suomalaisen miehen, koska olen suomalainen mies. Niin yksinkertaista se vain on.
No monet muualta tulleet omaavat alkukantaisen miehen roolin ovat päällekäyviä,härskejä, rohkeita naisia lähentyviä.Eivät niin tossukoita kuin suomalaiset tasaarvoon opetut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Biologia. Lähikylän geeneillä saadaan sukurutsattuja lapsia. Eksoottiset geenit houkuttelevat naisia ja miehiä MOLEMPIA.
Myytti. Erilaisuus houkuttelee vain mihiä.
Ulkomaalaisiin on helpompi tutustua. Suomimiehet ovat kai tottuneet siihen, että nainen tekee aloitteen. Pitää olla tomera nainen, joka kaappaa suomimiehen. Tällaiselle ujolle naapurintytölle sopii paremmin ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ja se tietty ryhmä on?
Selvästi afrikkalaiset ja lähi-idän arabit mut kuuluuko siihen vielä muitakin? Itä-blokki, latinot, hispaanot, italiaanot?
Aasialaisilla on pienet niin he eivät ole tunnetusti uhka suomalaisille miehille.
Oikeastaan juuri kukaan nainen ei laske senttejä ja puhumattakaan nainen, joka on naimatasoa (=avioliitto)
Suomalaisten miesten katkeruus naisia kohtaan ei oikein sytytä.
Missähän piireissä? En tunne ketään, joka suosisi ulkomaalaisia.