Miksi naiset ovat niin ulkkareitten perään?
Kommentit (177)
Vaikka joku nainen kehuu suomalaisia miehiä, niin jos baarissa samaan pöytään istuu vahvaleukainen p-amerikkainen, niin ollaan aivan sulaa vahaa. Kokemusta on. Toisaalta en tunne yhtään naista, joka olisi m uslimimaista tulleiden perään. Naiset ovatkin pääsääntöisesti onneksi fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
O9
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en ikinä ottaisi miestä jolla on vaaleanpunaiset munat!
Possun munat.
Luulen, että sinulla on täysi työ ylipäätään saada mies, puhumattakaan että saisit sen pidettyä.
Kuule olen jo vuosikymmenet saanut pidettyä samoja ihania ruskeita munia. Sinulla itselläsi taitaa olla täysi työ edes joskus saada possun munia. 😊
Uikkarit on kivat kesällä. Sopii perään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä melkoisia ruikuttajia on iso osa Suomen miehistä. Ainakin tämän ketjun perusteella.
Kuinka iso osa suomen miehistä antoi kontribuutiota tähän ketjuun sun oman arvion mukaan tarkemmin?
Vierailija kirjoitti:
Syökö ulkomaiset miehet vanukkaita?
Ne syö pelkästään lapsille varatut vanukkaat sekä kaiken pestyn jauhenlihan mitä ne vaan löytää!
Vierailija kirjoitti:
Hanki pumpattava Barbara, jos sinun on pakko himokkaasti tuijottaa alastonta naista. Vai ... burkhiniko meidän pitäisi vetäistäpäälle, kun menemme uimarannalle. Isoäidilläni ei ollut uimapukua, vaan kahlaili vedessä alushameessa. Uidahan hän ei osannut lainkaan. Hänen lapsuuskotinsa lähellä ei ollut järviä, lampia tai edes uimakelpoista jokea.
Mikä maa?
No siis... Mä haluaisin oman Al Pacinon ... :) Olen aivan heikkona häneen varsinkin Michael Corleonen roolissa.
N26
Ahmed on hyvänä päivänä ihan mukava kaveri. Ei siinä mitään.
Valtio antaa toiselle sukupuolelle pakollisen asevelvollisuuden ja toiselle ilmaisen panoseuran ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Valtio antaa toiselle sukupuolelle pakollisen asevelvollisuuden ja toiselle ilmaisen panoseuran ulkomailta.
Sittenhän kaikki on hyvin.
Olen kolmekymppinen nainen, enkä ole suomimiehille kelvannut.
Olenkin joutunut miettimään, josko mies löytyisi vaikkapa Saksasta, Norjasta, Ruotsista, Skotlannista tms.
Kyllä, olen kaverin kanssa lähtenyt jatkoille australialaisen miehen kanssa, kuunneltiin musiikkia, syötiin ja mentiin nukkumaan :D
Siinä teille niitä herkullisia yksityiskohtia. Jatkoille meneminen ei tarkoita seksin harrastamista. Ainoastaan teidän mielikuvituksessa. "Kaikki muut harrastaa seksiä 24/7 ja minä en!!"
Afrikkalaiset miehet eivät kiinnosta.
Annetaan kaiken rakkauden kukoistaa. Kunhan kumpikin on yli 18-vuotiaita ja mieleltään ja älykkyydeltään suunnilleen saman veroisia, eli ketään ei hyväksikäytetä tai satuteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syökö ulkomaiset miehet vanukkaita?
Ne syö pelkästään lapsille varatut vanukkaat sekä kaiken pestyn jauhenlihan mitä ne vaan löytää!
En syö vanukkaita. En kyllä myöskään osta lapsilleni vanukkaita. Jauhenliha pestynä on kuitenkin ehkä suurinta herkkua mitä tiedän. Onneksi asun Suomessa, muuten en olisi ehkä ikinä törmännyt tähän upeaan kulinaristiseen nautintoon. Kiitos AV-mammat!
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Ulkomaalaisen mieheni kanssa nyt 30v yhdessä onnellisina. Vielä ei ole hakannut, tai tehnyt muuta tältä palstalta luettua. Hän on lämmin, rakastava ja lapsilleen loistava isä. Ja tumma ja komea. Kouluttautunut sekä täällä että kotimaassaan, joten töitä riittänyt (ettei tarvitse siitä ilosta). Perheemme on hänelle kaikki kaikessa, ja hän välillä harmitteleekin, miten moni suomalainen kävelee ns. onnensa ohi ja jättää perheen perustamisen joko myöhäiseksi, tai kävelee lasten luota pois.
Entinen ja nykyisen mieheni lisäksi ainut miesystäväni oli suomalainen. Hänessä oli omat hyvät puolensa, ja toivon että löysi itselleen sopivamman rakkauden. Katkeruus ja epävarmuus itseään kohtaan purkautui hänellä juomisena. Apu ei auttanut, ja meininki jatkui. Minun olisi pitänyt jatkaa vierellään, vaikka ei halunnut lapsia ja minä halusin. Ei käynyt, ja lähdin. Siitä alkoi vuosien stalkkaus ja piina, nyt onneksi ohi.
Mä olen miettinyt samaa miehistä. Taas yksi mies on alkanut suhteeseen ulkomaalaisen kanssa. Nainen on afrikasta.
Koska elokuva- ja mainosteollisuus on luonut miesihanteen, jossa korostetaan tummia piirteitä. Näillä korkeusasteilla miesten hiusten ja ihonväri ei vastaa tuota ihannetta.
Kyllä melkoisia ruikuttajia on iso osa Suomen miehistä. Ainakin tämän ketjun perusteella.