Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syöttekö koskaan aamupalan sängyssä?

Vierailija
16.05.2020 |

Me syödään usein viikonloppuisin. Mies tuo sen mulle tarjottimella eteen. Joskus syödään kahdestaan, joskus on lapset mukana.

Kommentit (142)

Vierailija
81/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. En halua sotkua ja murusia sänkyyn ja asentokin on ikävä.

Olen kokeillut kerran hääyön jälkeen luksushotellissa ja se oli ihan jees, kun ei haitannut croissantin muruset lakanoilla.

Kotona sen sijaan haluan nauttia aamiaisen ruokapöydän ääressä, jossa on tilaa tai ulkona aamuaurinkoa ihaillen.

Vierailija
82/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin krapulassa kun laiskotuttaa saatan aamulla hakea jääkaapista jotain eilistä pitsaa lämmittämättä ja mennä sen kanssa vielä hetkeksi takaisin sänkyyn. Tämähän ei nyt varmasti vastaa sitä romanttista katettua aamiaista sängyssä mikä tässä aloituksessa ehkä oli ajatuksena, mutta sänkyaamiainen silti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kermainen aamiainen miehen tarjoamana.

T: mammuli

Meillä vaimo haluaa usein aamusin proteiinijuomaa. Lähtee päivä kuulemmä virkeästi käyntiin.

Vierailija
84/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön monesti ihan lämpimänkin ruuan sängyssä seinään nojaten. Ei sotke eikä läiky. En vaan jaksa aina tapittaa selkä suorana pöydän ääressä. Välillä kiva käpertyä omaan rauhaan selaamaan puhelinta samalla.

Vierailija
85/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin vietän suurimman osan päivistäni sängyssä, yö/oloasussa. Miksi ihmeessä pukea eri vaatteita ja siirtyä esim sohvalle pienessä asunnossa. Näin on paljon kätevämpää. Sängyssä hoituu siis niin syömiset kuin muutkin asiat. Ja kyllä, pesen hampaat ja käyn suihkussa päivittäin. :)

Vierailija
86/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa äitienpäivänä syön sängyssä. Mutta sitäkin edeltää kyllä vessareissu ja hammaspesu.

Vierailija
87/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme syö emmekä katsele telkkua sängyssä. Emme ole laiskottelevan makailevaa tyyppiä.

Vierailija
88/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synttäreillä mieheni tuo toiveaamiaisen sänkyyn. Se on ihana perinne, mistä ollaan pidetty kiinni. Miehelle teen toki myös.

Vierailija
89/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia.. Itse rakastan sänkyaamiaisia. Parasta mitä mies voi tehdä, on tuoda aamupala sänkyyn <3

Vierailija
90/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Mitä järkeä siinä ois, kun pitää kuitenkin ensin mennä keittiöön laittamaan se aamupala (kahvi ja puuro) En todellakaan mene sitten enää takaisin sänkyyn. Syön aamupalan sohvalla.

Vierailija
91/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en edes sairaana. En halua maata leivämurujen keskellä. Ainut vuoteessa syöty aamiainen tulee mieleen, kun olin sairaalassa aika isossa leikkauksessa. Ensimmäisenä aamuna leikkauksen jälkeen tuotiin aamiainen sijalle, mutta jo seuraavana aamuna kömmin seurusteluhuoneeseen muiden potilaiden joukkoon aamukahville. 

Vierailija
92/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on sattunut kanavalle ja olen katsonut tätä amerikkalaista yli 300 kiloiset ohjelmaa, niin olen pannut merkille että aina syövät sängyssä tai sohvalla istuen.  En juurikaan koskaan ole nähnyt pöytää katettavan ja siinä syödyn.  Ei ehkä kuulu ihan tähän asiaan, mutta tuli mieleen.

Vierailija
93/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, en edes äitienpäivänä haluaisi sänkyyn syömistä. 

Vierailija
94/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Kuulostaa vaivalloiselta. Minusta sängyssä on vaikea olla muussa kuin makuuasennossa, ja makuuasennossa taas on vaikea syödä.

Yleensä syön aamiaisen sohvalla veltossa istuma-asennossa. Se vain on paras! Tosin ruokapuolen saatan napsia keittiössä seisaaltani siinä kun odottelen kahvin valmistumista, ja vain se kahvi sitten sohvalla samalla päivän lehtiä lueskellen.

Vierailija
95/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syön! Kaikki yhdenyön tuttavat eivät vaan herää niin aikaisin sitä valmistamaan. Sen jälkeen on hyvä lähteä taas tien päälle ja uusiin seikkailuihin.

Vierailija
96/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin, mä syön sohvalla.

Vierailija
97/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
98/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängystä sohvalle vain metri, sohvalla syön. Keittiössä en ikinä.

Vierailija
99/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme syö sängyssä ikinä! Ajatuskin puistattaa.

Vierailija
100/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme syö sängyssä ikinä! Ajatuskin puistattaa.

Niin, siis meillä on sellainen outo tapa, että syödään vain ruokapöydän ääressä. Ei sängyssä, ei sohvalla, ei lattialla, ei vessassa, ei kaapin päällä.