Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syöttekö koskaan aamupalan sängyssä?

Vierailija
16.05.2020 |

Me syödään usein viikonloppuisin. Mies tuo sen mulle tarjottimella eteen. Joskus syödään kahdestaan, joskus on lapset mukana.

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lapset pienenä toivat äitienpäivänä aamiaisen sänkyyn, sinnittelin. Oli hankalaa syödä . Miehen olen ehdottomasti kieltänyt tuomasta aamiaista sänkyyn. Makuullaan syöminen ei ole minun juttuni.

Makuulla syöminen?!

Eiköhän ideana ole istua ja syödä.

Vierailija
42/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sängyssä nukutaan ja harrastetaan seksiä. 

Ja hampaiden peseminen ennen aamiaista suojaa kiillettä. Suuhygienisti minullekin on tätä tapaa siksi suositellut.

Ei mikään estä pesemästä hampaita ennen aamupalaa sängyssä. Miksi aamupala sängyssä rajaisi sen mahdollisuuden pois??

Voin joten kuten ymmärtää aamiaisen sängyssä syömisen idean, jos joku tarjoilee sen sinulle sänkyyn. Mutta jos olet joka tapauksessa jo noussut, niin miksi ihmeessä mennä enää takaisin sänkyyn syömään?

Rentoa. Tyynyt.

Ei sitä aina jaksa sohvalle peittoa ja muuta roudata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menen heti herättyäni uimaan avantoon! Relatkaa nyt vähän ja kokeilkaa itsekin, alkaa aamu ihanasti!

Oletko Karita Tykkö? Sitten kiemurrellaan uimapuvussa ”vapaata tanssia”, hehkutetaan ihanaa päivää ja syödään superterveellinen viheritusuperfood-smoothie ja kaikki kuvataan instaan. Vaikuttaa enemmän tiukkapipoiselta suorittamiselta, kuin relaamiselta.

Vierailija
44/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin menen heti herättyäni uimaan avantoon! Relatkaa nyt vähän ja kokeilkaa itsekin, alkaa aamu ihanasti!

Oletko Karita Tykkö? Sitten kiemurrellaan uimapuvussa ”vapaata tanssia”, hehkutetaan ihanaa päivää ja syödään superterveellinen viheritusuperfood-smoothie ja kaikki kuvataan instaan. Vaikuttaa enemmän tiukkapipoiselta suorittamiselta, kuin relaamiselta.

Karita nimenomaan on kirjoittanut, että se kaikki on hänelle rutiini ja tulee luonnostaan. Oikeasti nauttii siitä.

Vierailija
45/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi metriä sängystä keittiönpöytään. Mielummin syön pöydän ääressä kuin murustan lakanoihin ja kaatelen vahingossa juomia patjoille.

En saa ajatuksesta mitään positiivisia viboja.

Vierailija
46/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, inhottava ajatus kun sänkyyn saattaa tippua murusia tai läikkyä jotain.

Mutta toisaalta sohvalla syön aina viikonloppuaamuisin. Meillä on sohvissa pestävät päälliset ja imuroidaan niitä ahkerasti, niin murut tai muut ei sohvalla niin haittaa.

Vierailija
47/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella. Ensiksikin en koskaan muutenkaan syö heti herättyäni, aamupala menee alas vasta noin tunnin kuluttua heräämisestä, sitä ennen vain mustaa vahvaa kahvia, sitten vessassa kykkimistä yms.

Vierailija
48/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla juon usein sängyssä miehen tuoman kahvin, viikonloppuaamuisin silloin tällöin kannan aamiaisen makkariin tarjottimella.

Köllötellään tyynyjen ja peittojen keskellä, kuunnellaan musiikkia, heräillään rauhassa jutellen ja uutisia lukien. Usein vaihdan viikonloppuna lakanat muutenkin, niin muutama mahdollinen murunen ei haittaa mitään. Nämä viikonloppuaamut ovat hetkiä jolloin tunnen olevani kaikkein onnellisimmillani. Instagramia käytän jonkun verran, mutta näitä hetkiä en koskaan kuvaa. Tuntuu että se särkisi taian, sen, että se hetki on vain meille. Ei mikään lavastus.

Vierailija
49/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole syönyt enkä haluaisikaan. Haluan ensin pestä hampaat, käydä suihkussa ja pukea puhtaat vaatteet ennen kuin voin nauttia aamupalan syömisestä.

Hui! MItä ihmettä puuhaat yöllä jos olet niin saastainen ettet kestä itseäsi edes aamupalan ajan?!

Vierailija
50/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi mennä illalla nukkumaan sänkyyn jossa joku on aamulla syönyt. Ei todella.

Noooh, ei niitä ruokia siihen petiin katetakaan vaan tarjoittimelle.

Ja kun noudattaa kauniita ruokailutapoja, ei syö suu auki kuin suomalainen juntti, eikä hermokimppuna revi kahvikuppia suulle, eipä mikään muru lennä minnekään eikä kahvi läiky.

Ja sellainenkin tapa on keksitty - sulle ehkä tuntematon? - kuin jälkiensä siivoaminen. Suosittelen.

Vierailija
51/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me jakseta kantaa alakerrasta ruokaa makkariin. Turha vaiva ja sänkyynkin tulisi muruja.

Vierailija
52/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni mutta kun ei ole jäätä, niin ei löydy avantoakaan.

Vierailija
53/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä AV:ta :D

"Mikä on p*skavammainen tekosyysi ettet nauti samoista asioista kuin minä?"

Vierailija
54/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todella. Ensiksikin en koskaan muutenkaan syö heti herättyäni, aamupala menee alas vasta noin tunnin kuluttua heräämisestä, sitä ennen vain mustaa vahvaa kahvia, sitten vessassa kykkimistä yms.

Kannattaa jättää ne kofeiinipitoiset juomat aamupalalta pois, niin ei tarvitse kykkiä pytyllä heti.

Aamu alkaa suolistollesikin paremmin kun juot ensin lasin vettä kaikessa rauhassa ja sen jälkeen syöt hieman puuroa tms.

Vierailija
55/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyy! Minä ainakin uin kesät talvet avannossa, oli jäätä tai ei!

Vierailija
56/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle. Mä en vaan jaksa ruveta jäädyttämään helteellä heti aamusta järveä että pääsisin avantoon. Mutta kiva että sulla riittää sellaiseen aikaa ja energiaa :)

Vierailija
57/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvät sulle. Mä en vaan jaksa ruveta jäädyttämään helteellä heti aamusta järveä että pääsisin avantoon. Mutta kiva että sulla riittää sellaiseen aikaa ja energiaa :)

Kyllä kannattaa poistua siltä omalta mukavuusalueelta ja kokeilla!

Vierailija
58/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi kuvitella hankalampaa syöntitapaa kuin sängyssä. Tulee sairaalaolot mieleen. Emme harrasta sänkyaamiaisia.

Just näin, ihan kuin sairaalassa. En tajua mitä hienoa on sängyssä syömisessä. Mieluummin juon aamukahvit parvekkeella lintujen laulussa, jos jonnekin pitää keittiön pöydän äärestä päästä.

Vierailija
59/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö. Epähygienista ja epämukavaa. Sain äitienpäivänä aamupalaa sänkyyn ja söin kohteliaisuudesta, mutta mieluummin olisin syönyt keittiössä.

Vierailija
60/142 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen makuullaan syömisestä täällä puhutaan? Ei sängyssä syöminen tarkoita, että pitää olla makuuasennossa.