Syöttekö koskaan aamupalan sängyssä?
Me syödään usein viikonloppuisin. Mies tuo sen mulle tarjottimella eteen. Joskus syödään kahdestaan, joskus on lapset mukana.
Kommentit (142)
Ensimmäisenä aamulla menee sormi nenään eli voineen sanoa että kevyen aamupalan syön aina sängyssä, tuhdimman sitten muutaman metrin päässä keittiössä
Kuka hullu aamulla pesee hampaita ?
Mä syön aina aamupalan sohvalla ja selaan nettiä, samalla kun pikkuset katsoo Pikku kakkosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ettekö te pese hampaita ennen aamupalaa?
En. Mitä järkeä siinä olisi?
Oisko toi suositus? Hammasterveys kiittää hampaiden pesusta ennen aamiaista.
Onhan tää nyt ollut jo varmaan parikymmentä vuotta ihan yleistietoa.
En 😀. Viikonloppuaamuisin en jaksa kauaa sängyssä loikoilla, koska tekee mieli lähteä liikkeelle, ulos ja tekemään mun kivoja juttuja.
Sitä paitsi sängyssä syöminen on hankalaa, sotkuista ja murustelevaa. En tykkää.
Nykyisessä makuuhuoneessa ei edes onnistuisi, koska sänky on katon lappeen alla, eikä sängyllä mahdu istumaan.
Aiemminkaan en ole oikein tykännyt vaikka joskus olen aamiaisen vuoteeseen saanut. En muutenkaan vietä aikaani sängyllä, joten miksi söisinkään siellä. Tiedän kuitenkin henkilöitä, jotka lojuvat sängyllään pitkin päivää, joten niille lienee luonnollista myös syödä siellä.
En syö. Joskus nuorena yritin krapulassa makuuasennossa imeä kylmää spagettia tai pitsaa kitusiini, mutta tässä ei nyt varmaan tarkoitettu ihan sitä :)
Ajatuksena joskus aikoinaan oli kiva ja moneen kertaan oli aikomuksena ostaa sellainen sänkytarjotin. Nyt, kun ikää alkaa olla kohta viiskymppiä, tuntuukin joten tosi ällöttävältä ajatus, että sängyssä olisi leivänmuruja tai joku tomaattisiivu tipahtaisi ensin leualle ja siitä lakanalle.
Aamupala syödään siis aina ruokapöydän ääreessä, muut ateriat sitten useimmiten sohvalla telkkarin seurassa.
Ja niille, jotka taivastelee täällä hampaiden pesua ennen aamupalaa, niin juu kyllä se niin päin kuuluu tehdä. Kysäiskääpä hammaslääkäriltänne seuraavan kerran ja sanoo varmasti samaa, jos yhtään on ammatissaan kartalla. Hampaat EI ole yön jäljiltä puhtaat vaikka ne onkin illalla pesty, kaukana siitä.
En ikinä. Heti heräämisen jälkeen kun olen saanut hampaat pestyä ja vaatteet päälle, käytän koiran ulkona, eikä sen jälkeen ole enää mitään järkeä mennä takaisin sänkyyn.
Hankalampaa pelleilyä vaikea kuvitella.
En syö koskaan sängyssä, en edes sairaana. Ihan turhaa kuljetella astioita keittiön ja makuuhuoneen väliä. Jos haluan vapaapäivänä viettää hitaan aamun sängyssä, makoilen niin pitkään kun huvittaa ja syön vasta sitten kun tekee mieli jo nousta jalkeille.
Kahvin yleensä juon sitten syönnin jälkeen sohvalla samalla kun katselen telkkaria tai olen tabletilla netissä.
Olipa hauska lukea tätä ketjua, kun näin moni ei voi edes kuvitella syövänsä sängyssä!
Itse syön sängyssä aamiaisen JOKA PÄIVÄ. Samoin lounaan ellen ole toimistolla, ja myös päivällisen ja välipalat. Toki kaksi jälkimmäistä pedatulla sängyllä. Johtuu ihan siitä ettei minulla ole keittiön pöytää ja tuoleja eikä sohvaakaan.
Vietän siis lähes koko kotonaoloaikani sängyssä eikä se häiritse minua tippaakaan. Sängyssäni ei ole muruja eikä läikkyneitä kahveja - enhän pöydän ääressäkään jatkuvasti sotkisi joten miksi sängyssä heittelisin ruokaa ympäriinsä?
Varmaan joo jos olisi ruokailutila, terassi, lasikuisti, parveke ja salonki, tulisi syötyä myös niissä... Mutta siihen asti tämän vuokrayksiön on pakko olla kaikkea yhtä aikaa.
Sängyssä nukutaan tai nussitaan, ei syödä.
Yöh, jotenkin ällöttävä ajatus syödä sängyssä.
En usko, että pystyisin. Olen tarkka rutiineistani, ja niihin kuuluu, että kasvot ja hampaat pestään, vaatteet puetaan ja hiukset harjataan ennen kuin syödään mitään.
En todellakaan syö sängyssä, olen niin kömpelö että siellä olisi kahvit ja tuoremehut pitkin sänkyä, lisäksi meillä ei ole sängyssä päätyä niin seinää vasten ikävä olla vaikka olisi tyynyjä ja kolmanneksi tykkään lukea Hesarin aamupalan kanssa ja se ei sängyllä onnistu kunnolla. Kesäisin menen kyllä usein parvekkeelle, siellä on sohva jolla makoilen.
Nämä on niitä asioita, jotka elokuvissa näyttää ihanalta mutta todellisuudessa ei. Hotellissa ehkä kun siellä joki vaihtaa lakanat joka päivä niin ei tarvitse nukkua murusten keskellä.
En ikinä ruokaile sängyssä. Mikä järki siinäkin hommassa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska lukea tätä ketjua, kun näin moni ei voi edes kuvitella syövänsä sängyssä!
Itse syön sängyssä aamiaisen JOKA PÄIVÄ. Samoin lounaan ellen ole toimistolla, ja myös päivällisen ja välipalat. Toki kaksi jälkimmäistä pedatulla sängyllä. Johtuu ihan siitä ettei minulla ole keittiön pöytää ja tuoleja eikä sohvaakaan.
Vietän siis lähes koko kotonaoloaikani sängyssä eikä se häiritse minua tippaakaan. Sängyssäni ei ole muruja eikä läikkyneitä kahveja - enhän pöydän ääressäkään jatkuvasti sotkisi joten miksi sängyssä heittelisin ruokaa ympäriinsä?
Varmaan joo jos olisi ruokailutila, terassi, lasikuisti, parveke ja salonki, tulisi syötyä myös niissä... Mutta siihen asti tämän vuokrayksiön on pakko olla kaikkea yhtä aikaa.
Johan on elämäntilannetta kerrakseen. Ainoa huushollin huonekalu näyttäisi olevan sänky?
Ehkä kerran vuodessa sängyssä, muuten sohvalla telkkaria katsellen.
Aina nojatuolissa.