Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka outoa on jos yli kolmekymppinen, eikä ole koskaan seurustellut?

Vierailija
18.07.2020 |

Otsikossa kysymys...

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa, pitäisin jotenkin vajaana. M46

Vierailija
2/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 34v ikisinkku enkä oo koskaan seukannu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta mitenkään outoa.

Vierailija
4/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasan samoin.

Ap

Vierailija
5/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kertoo sosiaalisten taitojen huomattavasta puutteesta ja/tai jostain menneisyyden traumoista ja niistä johtuvista ongelmista kuten sitoutumiskyvyttömyydestä, sairaalloisesta ujoudesta tms.

Vierailija
6/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista se varmaan on, mutta syistä ei kannata tehdä hätäisiä päätelmiä. Ei siis voi pitää outona.

Vierailija
7/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut. Halua toki olisi, mutta kukaan ei vain koskaan kiinnostu minusta.

Vierailija
8/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Vierailija
9/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kertoo sosiaalisten taitojen huomattavasta puutteesta ja/tai jostain menneisyyden traumoista ja niistä johtuvista ongelmista kuten sitoutumiskyvyttömyydestä, sairaalloisesta ujoudesta tms.

Voi kertoa, muttei välttämättä. Sosiaalisissa taidoissa ei ole välttämättä mitään vikaa, mutta sosiaalisuus ja esim. seksuaaliset tarpeet voivat olla vähäiset. Tämä ei ole vika, vaan ominaisuus.

Vierailija
10/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Mun itsetuntoo ja itsevarmuutta on survottu syvälle maanrakoon koko mun elämän ajan ja kaikki ihmiset on aina olleet mulle ilkeitä. Oon kyllästyny selkäänpuukottajiin, minäminä ihmisiin, valehtelijoihin yms. Haluun ystävän mihin voi luottaa joka asias ja kuka ei tuu koskaan olemaan ilkee mulle eikä kellekkään muullekkaan. Mul ei oo yhtään ystävää, oon ujo, epäsosiaalinen, arka ja pelokas. En oo varma voinko koskaan enää luottaa kehenkään, koska kaikki tuntuu vaan haluavan satuttaa toista. Mä oon hyväsydäminen ihminen kaikille ja ajattelen kaikista pelkkää hyvää. Tuntuu silt et mä oon yhteiskunnan roskakori johon kaikki purkaa oman huonon olonsa.

Oiskohan tuossa tarpeeksi syitä, voitte alapeukuttaa juuri niin paljon kuin haluatte. Ihan sama mulle, olen tottunut ilkeisiin ihmisiin ja mihin se ihmiskunta tästä muuttuisi.

Vierailija
11/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39 vuotias nainen, enkä ole koskaan seurustellut. Halua toki olisi, mutta kukaan ei vain koskaan kiinnostu minusta.

Taas näitä samoja ulinoita. Jos halua olisi, niin varmasti myös kumppani rinnalle löytyisi. Kenties riman korkeuden tarkastelu olisi ajankohtaista?

Vierailija
12/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valtaosa pitää ehkä hieman outona, koska kyllähän suurimmalla osalla tuohon mennessä on ollut parisuhde jos useampikin.

Vierailija
13/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään pitää rimaa jokseenkin järkevällä tasolla, ei välttämättä sopivaan vapaaseen kumppaniehdokkaaseen törmää tuosta vain. Eli ei outoa. Outoa olisi, jos seurustelukumppaneita olisi toistakymmentä eikä kenenkään kanssa pysyisi yhdessä vuotta pidempään.

Vierailija
14/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppania ei ole löytynyt tai ehkä sellaista ei ole koskaan edes haluttu. Oudompia minusta ovat sellaiset "parisuhdeihmiset", joilla pitää aina olla joku suht' mukiinmenevä tyyppi kainalossa, vaikka sitten parempaa odotellessa.

Vierailija
15/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä samoja ulinoita. Jos halua olisi, niin varmasti myös kumppani rinnalle löytyisi. Kenties riman korkeuden tarkastelu olisi ajankohtaista?

Totesin vain asian seikan, enkä ulissut. Ja omilla rimoilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa (haluan ihan tavallisen, empaattisen ja romanttisen miehen), jos minä itse olen se joka ei viehätä ketään. Tälläinen pieni realitycheck, kukaan ei kiinnostu toisesta ihmisestä sillä että tämä "laskee rimaansa" - kyllä siinä ihmisessä itsessään pitää olla sitä jotakin. :)

Vierailija
16/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat normatiivisia ihmisiä ;-)

Vierailija
17/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitäisi outona sanoisin, että jos se on sinulle ongelma, ala sitten seurustella kanssani.

Vierailija
18/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt tätä vauva palstalla, joka on täynnä kaltaisiasi, ei ole outoa. Kysy missä tahansa muualla, niin tiedät vastauksen.

Vierailija
19/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normisettiä perusjampalle.

Vierailija
20/101 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään pitää rimaa jokseenkin järkevällä tasolla, ei välttämättä sopivaan vapaaseen kumppaniehdokkaaseen törmää tuosta vain. Eli ei outoa. Outoa olisi, jos seurustelukumppaneita olisi toistakymmentä eikä kenenkään kanssa pysyisi yhdessä vuotta pidempään.

Silti sellainen sarjaeroaja katsotaan jotenkin paremmaksi kumppaniehdokkaaksi, koska "kokemus". Jotain vikaahan sellaisessa täytyy olla, joka ei 30-40 ikävuoteen mennessä ole seurustellut koskaan. Karua mutta totta, eikä se alapeukuttamalla siitä miksikään muutu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme