Miksi niin monet miehet eivät panosta naisen laukeamiseen?
On olemassa miehiä jotka ovat superhuomaavaisia naista kohtaan ja haluavat antaa naiselle orgasmin (ei väliä miten). Sitten on niitä miehiä joita moinen ei tunnu kiinnostavan. En ymmärrä miksi. Voiko joku mies valistaa?
Kommentit (125)
Nykytyylihän on se, ettei parisuhteissakaan suosita mitään romantiikkaa, saati herkkyyttä. Miksi sitten panosuhteissa (jollaisia suurin osa parisuhteistakin on käytännössä, kunnes arki tulee kuvioihin ja sekin lopahtaa) pitäisi osoittaa toiselle yhtään mitään? Seksiä kun ollaan hakemassa, niin eikö se ole ilmiselvää, että oma nauttiminen siinä on etusijalla.
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan mies (tai nainen) voisi vastata tähän jonkun toisen puolesta?
Jos pystyy panemaan jonkun kanssa, niin luulisi pystyvän myös keskustelemaan siitä, mitä kumpikin seksiltä haluaa. Ettei tarvitse tuntemattomilta kysellä, miksi se teki noin tai ei tehnyt näin.
Moni panee kyselemättä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on merkityksetön, jokainen ihminen taas saa alkunsa miehen orgasmista
Miten jotkut ovatkaan näin tietämättömiä (luultavasti) omasta fysiologiastaan. Ejakulaatio ei vaadi orgasmia eikä orgasmi ejakulaatiota.
Kylläpäs tää nyt meni monella tunteisiin. Harmittaahan se, kun tajuaa ettei osaa. Ota AP niitä ekan kategorian miehiä vaan, huomaavaisiakin rakastajia on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melko itsekäs ajattelutapa mutta yleinen tuo naisilla ja voidaan oikeutetusti kysyä, kykeneekö nainen edes ymmärtämään miltä miehen orgasmi tuntuu.
Yhdellä ainoalla miehen orgasmin tuottamalla siittiömäärällä yksi ainoa mies voisi hedelmöittää kaikki länsi-euroopan naiset. Sitä miettiessä jää se naisen läähätys ja kutina raapimatta.
Jokaisella myös vastuu orgasmeistaan, ei voi syödä tai käydä vessassa kukaan puolestasi. Jos sun vessakäynnit olisi miehestä kiinni ja mies tekemässä omia juttujaan niin housuun tulee.
Mitä yrität sanoa? Kykeneekö mies ymmärtämään miltä naisen orgasmi tuntuu? Onko tämä kisa, jossa parhaan orgasmin saanut voittaa? Se pariskunnasta, joka saa huonomman orgasmin, ei ole oikeutettu saamaan orgasmia lainkaan? Entä jos naisen orgasmi onkin parempi? Mitään pariskuntaa ei edes tarvita, kun orgasmin voi hankkia yksinkin?
Hyvä huomio. Kumppania ei orgasmiin tarvita, joten miksi naiset vinkuvat asiasta? Harrastakaa ensin seksiä miehen kanssa ja sen jälkeen räpläätte itsellenne sen orgasmin.
Tai sitten käytetään se aika ja energia joka tuhlaantuisi miehen orgasmin tuottamiseen lisämasturbointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
melko itsekäs ajattelutapa mutta yleinen tuo naisilla ja voidaan oikeutetusti kysyä, kykeneekö nainen edes ymmärtämään miltä miehen orgasmi tuntuu.
Yhdellä ainoalla miehen orgasmin tuottamalla siittiömäärällä yksi ainoa mies voisi hedelmöittää kaikki länsi-euroopan naiset. Sitä miettiessä jää se naisen läähätys ja kutina raapimatta.
Jokaisella myös vastuu orgasmeistaan, ei voi syödä tai käydä vessassa kukaan puolestasi. Jos sun vessakäynnit olisi miehestä kiinni ja mies tekemässä omia juttujaan niin housuun tulee.
Mitä yrität sanoa? Kykeneekö mies ymmärtämään miltä naisen orgasmi tuntuu? Onko tämä kisa, jossa parhaan orgasmin saanut voittaa? Se pariskunnasta, joka saa huonomman orgasmin, ei ole oikeutettu saamaan orgasmia lainkaan? Entä jos naisen orgasmi onkin parempi? Mitään pariskuntaa ei edes tarvita, kun orgasmin voi hankkia yksinkin?
Hyvä huomio. Kumppania ei orgasmiin tarvita, joten miksi naiset vinkuvat asiasta? Harrastakaa ensin seksiä miehen kanssa ja sen jälkeen räpläätte itsellenne sen orgasmin.
Mihin nainen tuossa tarvitsee miestä? Hoitakoon mies itsensä.
No sinä olet ilmeisesti yksi niistä naisista, jolle seksissä mikään muu ei tuota nautintoa kuin oma orgasmi. Suosittelen runkkausta ja kissalaumaa sinulle.
Ihan kuin tämän ketjun miehille muulla kun omalla orgasmilla on merkitystä. Hyvä seksi on hyvää ja toimii, kun kumpikin haluaa toiselle hyvää. Siitähän sinä et tiedä mitään.
Mies haluaa antaa naiselle orgasmin, koska se kohottaa mukavasti miehen itsetuntoa. Siis mies tuntee olevansa parempi ihminen tuon uroteon tehdessään. Naisen nautinto sänkypainissa ei ole kiinni orgasmista. Onhan se mukava bonus, mutta nautinto voi olla jopa suurempi ja pidempi ilman. Puhun siis vaan omasta kokemuksesta...
Vierailija kirjoitti:
Selittäpä vähän millaista se teidän seksi on kokonaisuudessaan ollut, ap. Näillä lähtötiedoilla en osaa vastata.
No mietin vaan kun aika moni mies ei oikeasti ole tuntunut välittävän siitä saanko, vaikka itse olen kyllä aina voimistellut ja nuollut ja imenyt ja saanut kehujakin miten hyvä olen. En ole varmasti mikään lahna. Nykyään olen unelmakumppanin kanssa. Me molemmat annamme täyden tyydytyksen toisillemme.
Mietin vaan mistä ero edellisiin johtuu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä miehelle olisi?
Naista voisi kiinnostaa seksi paljon useammin.
Mieti sitä.
Tosi jännä miten moni ketjussa sanoo että jokainen on vastuussa omasta orgasmistaan. Että tämä asenne varmaan selittää ison osan ap:n kyssäristä
Luulen että jouduin terveyskeskukseen sen takia kun pidättelin omaa laukeamistani.
Mies.
"Laukeamiseen"? Ymmärrätkö edes mitä tarkoittaa "laukeaminen"? Minä olen nainen ja saan orgasmeja, mutta en minä niitä miksikään laukeamiseksi kutsu. Itse ktsymykseen vastaan, että eiköhän siihen ole syynä ihan vain itsekkyys, jos miestä ei kiinnosta naisen nautinto. Omaa miestäni onneksi kiinnostaa. Ei kukaan teitä muitakaan pakota olemaan miehen kanssa, joka ei välitä nautinnostanne.
Tuollaiset miehet menee kiertoon, se on tulos tai ulos.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset miehet menee kiertoon, se on tulos tai ulos.
Kaikki naiset on kierrossa kuten sanoit.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei anna orgasmia ap lahna. Jokainen hoitaa sen itse itselleen. Olet paska pano. Ainoastaan paskat panot luulee että miehen kuuluu tehdä orgasmi. Et osaa seksiä. Olet huono.
Olipas harvinaisen ilkeesti sanottu. Tästä voi päätellä että kyseinen kommentoija on koko elämänsä ajatellut vaan itseään ja sanoo toisesta noin vaikkei edes tunne kyseistä ihmistä. Toivottavasti en koskaan tutustu sinuun ja nyt arvostan omaa miestäni entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä siitä miehelle olisi?
Naisen tekisi mieli seksiä koska siitä saa mielihyvää. Tällöin seksiä olisi useammin ja se on laadullisesti parempaa.
Viimekädessä jokaisen tulee huolehtia omasta orgasmistaan. Ei mies voi tietää mitä minä haluan juuri tänään. Paneminen yhdessä, kumpikin aktiivisena ja toistaan kuunnellen.
Mies ei ole ajatustenlukija. En voisi kuvitellakaan tilannetta, että nautintoni jäisi kokonaan miehen vastuulle. Kyllä. Omasta orgasmista on huolehdittava itsekin, miehen myötävaikutuksella.
Vierailija kirjoitti:
Viimekädessä jokaisen tulee huolehtia omasta orgasmistaan. Ei mies voi tietää mitä minä haluan juuri tänään. Paneminen yhdessä, kumpikin aktiivisena ja toistaan kuunnellen.
Mies ei ole ajatustenlukija. En voisi kuvitellakaan tilannetta, että nautintoni jäisi kokonaan miehen vastuulle. Kyllä. Omasta orgasmista on huolehdittava itsekin, miehen myötävaikutuksella.
Tämä! Tätä se omasta nautinnosta huolehtiminen tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäpä vähän millaista se teidän seksi on kokonaisuudessaan ollut, ap. Näillä lähtötiedoilla en osaa vastata.
No mietin vaan kun aika moni mies ei oikeasti ole tuntunut välittävän siitä saanko, vaikka itse olen kyllä aina voimistellut ja nuollut ja imenyt ja saanut kehujakin miten hyvä olen. En ole varmasti mikään lahna. Nykyään olen unelmakumppanin kanssa. Me molemmat annamme täyden tyydytyksen toisillemme.
Mietin vaan mistä ero edellisiin johtuu...
Ap
Vinkkaileppa minkä luontoinen mies on muuten? Nimittäin ettei sattuis kauheasti huteja.
"Jokainen on vastuussa orgasmistaan" on vain vastuun siirtämistä ja kuulostaa siltä ettei toisesta välitä jos toisen nautinto ei kiinnosta. Aika sairasta. Et ole oikeutettu käyttämään naisen vartaloa omaan laukeamiseesi siinä tapauksessa. Saat vemputtaa vehjettäsi yksiksesi. Oma käteni on kyllä aina tehnyt paremmin tehtävänsä kuin miehen vätykset vaikka niille kertoisikin mitä haluaa.
Itselleni on ihanaa antaa nautintoa miehelle mutta ihan sama kun ei sitten minulle kiinnosta mitään antaa takaisin. Monet miehet ovat aika kommunikointi taidottomia ja emotionaaliselta älykkyydeltään lastenkengissä.