Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokabudjetti 10 000 euroa viikko, käyttämättömät rahat SILPUTAAN, millainen olisi menyysi?

Vierailija
14.05.2020 |

Aamiainen:
Lounas:
Illallinen: Höyrytettyä ja pehmeästi savustettua sivettikissan häntää, maamyyriä. Mehiläiskenno alpeilta. Kuuden maakunnan lepakkoa Hoisin. Texasin villinautaa artisokkapedillä- Kuriilien neidonhiuspuumarjapuuro, Etelä-afrikkalaista Bilgon hedelmää, juustotarjotin jossa "Jumalan jalat"- tee himalajan korkeimmalta viljelmältä. Lebanon Green ja illallinen uudestaan pääruuan vaihtuessa kanadan tunturipurojen raudun mätiin, syömingengeille o varattu aikaa ammuun.

Vaihtoehto B)
Makaroniloota, pottu, ilmastoahdistus, ketsuppi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyden palvelun luxushotelliruokailut huoneeseen tuotuna.

Vierailija
2/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat ei kestäis "Greeniä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söisi vanukkaat silti! Itselle karkkia kymppitonnilla! Lätkäliigoja jo ainakin tontulla!

Vierailija
4/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuolla summalla jonkun mieskarkin sais makoilemaan pöydälle ja päälle vaikka sushilajitelma kalliilla täytteillä.

Vierailija
5/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soppatykkejä yms. ja hernekeittoa, leipää, maitoa jne. sekä iso teltta. Ilmainen ruuanjako kaikille nälkäisille turvavälit ja kokoontumisrajoitukset huomioon ottaen niin kauan kun saldoa riittää.

Vierailija
6/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari pulloa Moët & Chandon Dom Perignon Charles and Diana 1961 juomaa sitten vähän jotain ruokaa kylkeen

Vierailija
7/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa halpaa jauhelihaa.

Vierailija
8/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkki, disko, halal. Loppu menee ulosotto.

Vierailija
9/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taivaasta satoi rahaa- tarinassa Ankan perhe söi vain viiriäisenmunia koska viiriäiset kuulemma tekivät uuden pesän ja uusia munia mutta pesän täytyi olla rakennettu tietynlaisista metsäoksista.

Muutenkin tekisi hyvää lukea kuvitettu oppikertomus vasemmistolaisten, Carl "Capitalist" Bark.

Vierailija
10/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Jennifer Lopezin kokin kokkaamaan mulle terveellistä ruokaa, ja sitten saisin Jenniferin vartalon!

Vierailija
11/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin Jennifer Lopezin kokin kokkaamaan mulle terveellistä ruokaa, ja sitten saisin Jenniferin vartalon!

Et saisi

Vierailija
12/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpisin kebap-soosissa. Käärisin itseni kebap-rullaan tai vähäpukeiset naiset käärisivät minut ja levittelisivät ihania jauhoja päälleni. Tyydyttäisin itseäni maustekurkulla. Sotkisin autoni italialaisilla ketsupeilla

Vierailija
13/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi slice tätä pizzaa:

Vierailija
14/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylpisin kebap-soosissa. Käärisin itseni kebap-rullaan tai vähäpukeiset naiset käärisivät minut ja levittelisivät ihania jauhoja päälleni. Tyydyttäisin itseäni maustekurkulla. Sotkisin autoni italialaisilla ketsupeilla

Nyt mä tajuan miten mielikuvitukseton itse olen...

Vierailija
15/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikko olutta päivässä ja söisin ne silput.

Vierailija
16/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinkiä pitäisi, varmaan kuitenkin saa käyttä mitä kaappi kertynyt, ei olla tarkastettu. Sossu kuittaa itiksen kaupoista tulleet laskut, emme mieti

Obadja Musulmin

Vierailija
17/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä tajuan miten mielikuvitukseton itse olen...

Niin minäkin, en ole koskaan keksinyt että se onkin kebaP

Vierailija
18/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin kokin tietysti tekemään, varmaan aasialaiseen keittiöön erikoistuneen. Söisin erilaisia äyriäisiä ja simpukoita, wagyu-härkää, mätejä ja kaviaaria, tuoreita marjoja, parhaita käsintehtyjä suklaita. Kokki saisi kuitenkin laskea kalorit niin, etten lihoisi.

Vierailija
19/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katattaisin jättimäisen pitopöydän Kauppatorille ja kutsuisin kaikki nälkäiset syömään.

Jos vaan itselle saisin ruokaa valita, niin menisi surullisen paljon rahaa silppuriin. Yksin on nimittäin tylsä syödä joten en varmaan ottaisi mitään normaalia juhlaruokaani kummempaa. En välitä hienosta lihasta tai liian mutkikkaista ruokalajeista. Pitkään haudutettu riistapata perunamuussin ja puolukkahillon kanssa on parasta. En myöskään juuri juo, joten vesi ruokajuomaksi on erinomaista.

Vierailija
20/30 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden tonnin punaviini ja kahden tonnin shamppanja , siinähän se. Viinipulloon saa kyllä enemmänkin menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän