Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Sääliksi vain tuota Niiloa käy kun monet jo noilla vuosilla tehnyt bisneksen tubettamisella ja vain lähinnä seurataan tahattoman huumorin takia kun kuitenkin lievästi kehitysvammainen.
Ville Turkkisella muutama hyvä
Hampaaton läski on metka ilmiö, nelikymppinen pikkujonnejen suosikki, vanipostista ja khommenteista päätelleen
Jarkko Tammisella hyviä ihmitointeja nykyisinm, tosin niilo22-imitaatiota yhä oottelen
Yleensäkin miestupettajat hyviä. En tykkää pätkitystä puheesta jota editoitu tuntikausia, jotta muka positettaisi puhevirheet yms. Navigaattoria minä kuuntelen silloin kun tahdot virheetöntä informaatiota.
Tottakai rappiotubettajatkin tulee esille.
Juufin oikeastaan ainoa jonka videoita enää katson. Suomitube on käynyt aika yksipuoliseksi!
N26
Hiton rasittava se kanava jossa oikea ihmiskäsi piirtää pikavauhtia kuvia ja kirjottaa tekstejä, saattaa olla joku ulkomaalainen. Myöskin Masaman, joka jostain roduista ja etnisyyksistä jauhaa loputtomiin, on rasittavan näköinen ku kattoo jotenkin vinoon.
Pottukoira myös monesti muulaa sivuun, ei kameraan.
unclesampatriot on sensiaa herttainen, ja vaikka hopottaa tuhatta ja sataa niin saa puheesta silti selvän, toisin ku jonku "aada22veen" puheesta, jota on pätkitty kolmen sanan välein.
markobou87 on ihan jees, vaikka miehen vireys- ja valppaustaso aika tunkkainen
Tuon löysin ihan äsken, en tiiä mistä puhuvat mutta hauskaa, kun tuo ukko näyttää Urmas ViilungiltaValtteri Sandbergin videot ei ärsytä mua. 31v.
En muista katsoneeni ketään suomalaista tubettajaa, joten joudun vastaamaan Gen Takagi, onhan hän ainakin wannabe-suomalainen. Yleensä katson brittiläisiä, kanadalaisia tai amerikkalaisia kanavia, aiheina mm. aarteenetsintä, hamstraajien asuntojen raivaus, kissojen pelastaminen puista, villikissojen kesyttäminen, puunkaato, sorvaus, sukellus ja mudlarking.
Anniina Jalkanen. Ihanaa maatila elämää. Janita K ja Desire Nyman on jees. Alexa Dagmaria oon vastikään alkanu seuraamaa.
Jennysvoices
https://www.youtube.com/channel/UC1oSWSxWfP5vMBU7fGI0VeA
Tosi lahjakas, osaa ääninäytellä/dubata vaikka mitä hahmoja. Lisäksi ihan mielenkiintoisia muitakin videoita lähinnä elokuvista jne.
M30
Jaettu ensimmäinen sija:
The Realm of Maria
Juufin
Sebastian Tynkkynen
Kaikki hyvin erilaisia niin en pysty valitsemaan.
N23
-Metsa man
-Urbex Arttu
-Ali Leiniö