Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Täällä 40.v nainen, joka katselee: Hermanni, Wakashuko, Valtteri Sandberg, Joonas & Jasmin, Janita K, Niilo22, Onni, Lila Xenia, Niiskutti, Äidin puheenvuoro, Tinkerbella, Patricia Ström ja Uinoaino.
Mipera! Aivan timanttista settiä.
Maria Ellonen, Sofia Elle, Henny Harjusalo, Tampereen Tero. Nainen 42
En tiedä yhtään tubettajaa Suomesta tai ulkomailta. Tiedän kyllä mitä tubettaja tarkoittaa, mutta siinä kaikki. Olen 40-vuotias.
Pasi Viheraho, Tampereentero
N23
Vierailija kirjoitti:
Maria Ellonen, Sofia Elle, Henny Harjusalo, Tampereen Tero. Nainen 42
Lisäksi Tapio on the move ja Lila Xenia.
Tiedän pari näistä urpoista nimeltä, mutta en voisi ikinä katsoa ketään, surkeaa sisältöä. Seuraan lähinnä ulkomaalaisia kirja- ja käsityötubettajia. N42
Vierailija kirjoitti:
Niilo22
N42
Ehdottomasti. Pimeää on kuin huopatossutehtaassa, ja siitä ei keskustella, mutta leffa oli 3/5,5
Kaikkihan on tubettajia, jotka laittavat sisältöä youtubeen ja näyttääkö hän kasvojaan vai ei.
Tubettaa voi monella eri tavalla.
Oma lempparini on Dj AG
Vierailija kirjoitti:
Tiedän pari näistä urpoista nimeltä, mutta en voisi ikinä katsoa ketään, surkeaa sisältöä. Seuraan lähinnä ulkomaalaisia kirja- ja käsityötubettajia. N42
Mä olen luullut, että ne ovat vielä vähän vanhempia naisia, joilla on tarpeen aina sanoa vain jotain ikävää netissä.
Tinkerbella. En oikein tiedä, mitä hänestä sanoisin.
En tiedä ensimmäistäkään enkä ymmärrä koko pointtia miksi noista ollaan kiinnostuneita. Olen niin vanha että ymmärrän vain bändien fanittamisen, en sitä että jaksetaan innostua jonkun random tyypin tarinoinnista.
Niilo22 eli Mikael Kosola Lempäälästä. Olen 22v nainen.
Pirkka ukko, n28. Ehdottamasti kaikista parhain!
Joka Niiloa alapeukuttaa on häpeä!