Toimiiko avoin suhde jos siitä ei sovita suhteen alussa?
Kommentit (17)
Vallankäyttöä, manipulointia ja alistamista tuo suhdemuoto on. Epävakaat tai narsisitit tarinoivat somessa muuta.
Millainen ihminen ei sovi asiasta suhteen alussa jos sitä haluaa? Joku persoonallisuushäiriöinen?
En usko, mutta kaikki on yksilöitä.
Yleensä homma tuntuu menevän niin että toinen haluaa avata suhteen ja toinen suostuu koska pelkää menettävänsä suhteen muussa tapauksessa.
Sitten tulee itku kun toinen ravaa vieraissa ja itse ei halua edes vaikka lupa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ei. Monesti käy niin, että avausta ehdottavalla osapuolella on joku kiikarissa, mutta jos toinen löytää myös seuraa, tulee kauhea mustasukkaisuus ja suhde pitääkin sitten taas sulkea. Eli vain toinen "saa" katsella muita.
Ihan just noin.
Vierailija kirjoitti:
En usko, mutta kaikki on yksilöitä.
Yleensä homma tuntuu menevän niin että toinen haluaa avata suhteen ja toinen suostuu koska pelkää menettävänsä suhteen muussa tapauksessa.
Sitten tulee itku kun toinen ravaa vieraissa ja itse ei halua edes vaikka lupa olisi.
Eli vallankäyttöä ja manipulointia. Rakkaudesta noilla avoimilla suhteilijoilla ei koskaan ole kyse.
Toimiiko siis pettäminen? Harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko siis pettäminen? Harvemmin.
Sarjapettäjä ilmentää persoonallisuushäriöisen käytöksen piirteitä vaikka diagnoosia ei olisikaan.
Mun mies ehdotti vaimolleen avointa suhdetta, kun halusi viettää enemmän aikaa mun kanssa. Ei halunnut enää peitellä rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ehdotti vaimolleen avointa suhdetta, kun halusi viettää enemmän aikaa mun kanssa. Ei halunnut enää peitellä rakkautta.
Onko kiva olla patjana ja s*ermaämpärinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilo oli molemmin puolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku joka makaa seksin aikana lahnana sängyllä, on patja tai ämpäri. Seksi on parasta, kun on villiä eläimellistä kemiaa ja himoa. Suosittelen kokeilemaan.
Mieletltään terve ja tasapainoinen ihmisen muotoinen ei harrastele avoimia suhteita tai salasuhteile avioliitoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysitkin todella luotettavan panokoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku joka makaa seksin aikana lahnana sängyllä, on patja tai ämpäri. Seksi on parasta, kun on villiä eläimellistä kemiaa ja himoa. Suosittelen kokeilemaan.
Rakkaudellinen harmonia on paljon parempaa. Suosittelen jos siihen pystyt. Levoton ja rauhaton s*ksi on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysitkin todella luotettavan panokoneen.
Oli luotettava, joka kerta seisoi.
Yleensä ei. Monesti käy niin, että avausta ehdottavalla osapuolella on joku kiikarissa, mutta jos toinen löytää myös seuraa, tulee kauhea mustasukkaisuus ja suhde pitääkin sitten taas sulkea. Eli vain toinen "saa" katsella muita.