Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jore Marjaranta. On säilynyt hyvin, hyvät piirteet, kivat silmät, hiukset ja tyyli ok, pitkän linjan muusikko. Luulen, että olisi rento ja elämää ymmärtävä. Olen aina tykännyt poikamaisista miehistä. Liituraita tai pappalook ei innosta.
Stan Saanila voisi olla mukava. Mutta toivon, että hän kasvattaisi pitkän tukan mutta jos ei niin en sitten ottaisi. Hän vaikuttaa älykkäältä ja on huumorintajuinen. Eikö hänellä ole hymykuopatkin?
Sharon Stone. Edelleen upea 62-vuotiaanakin, kypsän naisen charmia ja viisautta.
M56v
Sean connery: hänessä nyt vaan on sitä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Jari Aarnio. Se ois jännä.
Jarilla on jo oma p×n×patja riitta.
Jotenkin aina mietin, että oliko Elizabeth Taylorin Richard Burton ihanan irstas makuukammarissa vai mikä hänessä kiehtoi niin, että piti kaksi kertaa mennä kanssaan naimisiin ?
Tietenkin se jumalainen sexy käheä ääni riisuu kuteet mielikuvituksessa heti, mutta oliko muuten minkälainen ?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Jotenkin aina mietin, että oliko Elizabeth Taylorin Richard Burton ihanan irstas makuukammarissa vai mikä hänessä kiehtoi niin, että piti kaksi kertaa mennä kanssaan naimisiin ?
Tietenkin se jumalainen sexy käheä ääni riisuu kuteet mielikuvituksessa heti, mutta oliko muuten minkälainen ?
Olihan Richard nuorempana komeakin, ja Elizabethin mukaan myös älykäs ja sivistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
Ikinä en ole käsittänyt, mikä kys. miehessä on "se juttu", ja näiden tietojen valossa ei haittaa yhtään. Iljettävä tyyppi.
Eläimellinen magnetismi.
te naiset olette kyllä hoopoja!
What? Itse oon ihan älyköiden terävintä kärkeä ja arvostan Fimmelissäkin juuri hänen älyään. Hän hakee elämässään käytännöllisiä ja helppoja ratkaisuja kuten minäkin. Hän mm. pohti joskus siirtymistä aikuisviihteeseen sillä perusteella, että pukemiseen ja make-upiin menisi murto-osa päivän työajasta. Itekin oon minimoinut työaikani jo vuosia.
Että ihan älyä arvostat :'D Kannattaisi varmaan siinä tapauksessa katsella hieman toiselle suunnalle kuin johonkin Fimmeliin...
Pääministeri Sanna. Saisin hänet rentoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
Ikinä en ole käsittänyt, mikä kys. miehessä on "se juttu", ja näiden tietojen valossa ei haittaa yhtään. Iljettävä tyyppi.
Eläimellinen magnetismi.
te naiset olette kyllä hoopoja!
What? Itse oon ihan älyköiden terävintä kärkeä ja arvostan Fimmelissäkin juuri hänen älyään. Hän hakee elämässään käytännöllisiä ja helppoja ratkaisuja kuten minäkin. Hän mm. pohti joskus siirtymistä aikuisviihteeseen sillä perusteella, että pukemiseen ja make-upiin menisi murto-osa päivän työajasta. Itekin oon minimoinut työaikani jo vuosia.
Että ihan älyä arvostat :'D Kannattaisi varmaan siinä tapauksessa katsella hieman toiselle suunnalle kuin johonkin Fimmeliin...
Vastakohdat täydentävät toisiaan. Itse olen älykkö, Travis on enempi käytännön miehiä...
Tuskin tuo Aarnion ystäväkään itse mikään mätä poliis on, vaan ehkä mieluummin oikeudentuntoinen rikollinen.
Jari Sillanpään, vaikka oonkin hetero. Sillä on hyvät doupit.
Ihan vaan ulkonäön puolesta niin Lauri Tilkanen. En tiiä kyllä yhtään millainen on miehiään, onko fiksu tai kiva tai ees hauska, mutta sen komeus on semmoista klassista laatua ettei sitä ikinä kyllästyisi katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ulkonäön puolesta niin Lauri Tilkanen. En tiiä kyllä yhtään millainen on miehiään, onko fiksu tai kiva tai ees hauska, mutta sen komeus on semmoista klassista laatua ettei sitä ikinä kyllästyisi katselemaan.
Oudon pitkä pää. Näyttää joltain keskiaikaiselta öljyvärimaalaukselta, joissa myös oli mittasuhteet jotenkin pielessä.
Iidan. Siihen on kaksi syytä: vasen ja oikea.
Gorge clooney.
Komee,rikas ja vanha!
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä oliskin hommaa. Goodluck vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä oliskin hommaa. Goodluck vaan.
Minä kans. Tykkään haasteista. Sanna on kiinostava nainen ei mikään nyhverö.
Eicca Toppinen! Tykkään todella paljon Apocalypticasta ja arvostan sitä rohkeutta, miten lähtivät ulkomaille bändin kanssa, jossa ei laulettu ollenkaan (nykyään lauletaan). Oli vaimonsa kanssa vuodesta 1996, eli ei ole kukasta kukkaan hyppelijä ja tänä vuonna kun erosivat, se tapahtui tyylikkäästi ja ovat edelleen ystäviä keskenään. Sitäpaitsi olen jutellut hänen kanssaan pari kertaa ja on todella rento ja mukava, aina ottaa fanit hymyillen huomioon.
Mikael Persbrandt. Siinä on komea ja karismaattinen mies. Tässä mun arvio hänestä perustuu pelkästään ulkonäköön ja Beck-elokuviin. Käsittääkseni hän on päässyt päihteistäkin eroon.
Susanna Laine.