Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
481/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa Torppa. Kahden takia.

Vierailija
482/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndymcCoys kirjoitti:

Jenni Vartiainen

kaunis tipu ja musikaalinen

Eihän Jenni ole mennyt naimisiin? Eli siis vapaata riistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauryn Hill

Vierailija
484/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny Depp. Ex-vaimo palkkasi yksityisetsivän etsimään miehestä kuonaa avioeroa varten, etsiväkin totesi että mies on enkeli.

Lisäksi julki juontaneet puhelut, joissa exä huutaa, syyttelee ja haukkuu, niin Johnny pysyy rauhallisena ja puhuu jopa kauniisti, kuinka yhä rakastaa ja haluaa sopia eron ilman oikeudenkäyntiä ja turhaa julkisuutta. On myös huolissaan lapsistaan.

Väkivaltasyytteet ovat melkoisen vahvoin perustein exän tekaisemia kostaakseen ja nyhtääkseen erossa rahaa.

Johnny on lahjakas, yksityisyyttä arvostava, hyvännäköinen ja lempeän oloinen.

Ja outo niin kuin minun miehen pitäisi vähän ollakin.

Ja kyllä, toki vakavaraisuus on myös plussaa. Omistaa myös muistaakseni ihanan hämyisen kartanon!

Vierailija
485/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Haapasalo. Mun mielestä aivan mielettömän hurmaava ja älykäs tyyppi. Katseet kohtasi kerran Espoossa siihen malliin, että saumaakin saattaisi olla. :)

Vierailija
486/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

John Deacon olis valintani, hiljaisia ja ujoja molemmat. N54

Vierailija
487/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryan reynolds! ei epäilystäkään.

Hemmetin komea ja ilmeisen hyvä huumorintaju plus vaikuttaa pystyvän pitkään suhteeseen. Lisäplussana saisin välillä tavata sitten tulevaa eksäänsä blake livelya joka on myös todella kuuma.

Vierailija
488/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorf. Olisi jännää olla otsikoissa riepoteltavana. Koko elämä varmasti revittäisiin muiden pällisteltäväksi.

Vierailija
489/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Kurri. Suomalainen, sopivasti itseäni kypsempi, hyvä ja varakas liikemies, rauhallinen, fiksu, perheensä hyvinvointiin panostava. Vanessa Kurri on onnentyttö!

N41

Vierailija
490/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös jo mummoikäisenä sopivaa ikäluokkaa olisi Danny. Mutta hän ei kelpuuta minua kun on nuori morsmaikku.

Mutta Markku Aro kävisi iän puolesta ja muutenkin. On nuorekas ja pilkettä silmässä. Plussana laulaminen.

Eräs joka ehkä on nuorempi, mutta harkitsen, on Kari Vepsä.

Kiltin, rauhallisen ja viisaan tuntuinen, tykkää eläimistä, asuu maalla.

Hänen ääntään jaksaisin kuunnella ja osaisi varmaan taltuttaa kuiskaamalla niin äkkiväärän naisen jos hevosenkin.

Hänelläkin plussana kitara ja laulu, oi oi.

Vierailija
491/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruben Stillerin. On minulle vähän vanha, mutta jotenkin on iskenyt pikkutytöstä lähtien. Olen siis 39 eli en nyt ihan tyttö enää. Ruben on fiksu ja huumorintajuinen eikä ota itseään turhan vakavasti. Tekisin sille parsaa ja nuoria perunoita ja juotaisiin olutta.

Muita kivoja olisi Henkka Hyppönen, Kjell Westö ja vaikka nyt sitten Roman Schatz. Myös liian vanha, mutta olen nytkin saksalaisen kanssa naimisissa niin voitaisiin yhdessä naureskella näille kulttuurieroille ja suomen- ja saksankielen kiemuroille.

Schatz käy/on käynyt maksullisissa eikä näe siinä mitään ongelmaa. 🤮

Vierailija
492/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Penttilä.

Vierailija
493/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia Belorfin, koska hyvä laittamaan ruokaa ja aina hyvän tuulista seuraa niin kotona kuin edustustilaisuuksissakin.

Vierailija
494/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän syystä tästä ketjusta on poistunut jo 70 viestiä? Onko joku mies kielletty? Meinaan heti alkoi kiinnostaa...

Vierailija
495/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Eerikäisen. Vaikuttaa kivalta isältä ja tukee hullua eksäänsä. On myös hyv näk vaikka onkin vanha. 

Vierailija
496/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin Tarzanin tai Johnny Cashin, harmi vaan että toinen näistä on kuollut.

Ai kumpi? Ottaisin Tarzanin. Siis kun Tarzania esittää nuori TRAVIS! Me Tarzan... you game...

497/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sean Conneryn, olen jo niin vanha, että hänen seksikkyytensä jaksaa vaan purra.

Ei myöskään paljon törkyjuttuja ole kuulunut.

Ekat Bondit, ihania.😘

Joo, aivan ihana. Se kiva skottikorostus puheessaan ja kiva pilke silmissään. Oijoi, mikä mies.

Aina tykännyt kanssa. Kuinka hienosti kantaa smokit ja kiltit, mikä eleganssi.

Hot 🔥

498/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEON 2 JUSSI RAINION KOSKA SE ON NIIN IHANA JA TYKKÄÄN SIITÄ OIKEASTIKI NIIN PALJON

Vierailija
499/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös Sofin, vaikka olenkin nainen, niin jotenkin Sofi viehättää. Ehkä se on naisellisuus ja sellainen empatian aura? Mutta täytyy kyllä myöntää että tunnen sellaista raakaa himoa häneen, jota en ehkä tuntenut silloin kun tapasin nykyisen mieheni.

Vierailija
500/2753 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethan Hawke. Paranee vain ikääntyessään, charmantti runopoika, jolla pilkettä silmäkulmassa.. Rooleissaan taitaa itseironian tavalla, jonka kuvittelen olevan kyseisen herran omainaisuus myös in real life. Ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan