Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
On varmaan, mutta vielä säälittävämpää on sääliä naisia, jotka eivät vaan voi luonnolleen mitään. Ja varmasti on myös paljon miehiä, jotka eivät voisi sanoa Travisille ei. Hän on myös ainoa mies, joka näyttää upealta jopa lippis päässä. Ja eriparikengissä (kännissä pakattu). Eikä tyypissä ole mitään jännää, hän on suorastaan jännän vastakohta.
Repesin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
Ikinä en ole käsittänyt, mikä kys. miehessä on "se juttu", ja näiden tietojen valossa ei haittaa yhtään. Iljettävä tyyppi.
Eläimellinen magnetismi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en ole käsittänyt, mikä kys. miehessä on "se juttu", ja näiden tietojen valossa ei haittaa yhtään. Iljettävä tyyppi.
Eläimellinen magnetismi.
te naiset olette kyllä hoopoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimellinen magnetismi.
Floki, Ragnar ja Ivar. Sotureita.
Ei pidä ottaa tätä ketjua niin vakavasti.
Burt Reynolds. Ei kaipaa perustelua.
Madison Ivy, pistää googleen kuvahakuun - need I say more?
VESTA BURMAN <3
Siis jestas mikä nainen, kuumin kaikista 😍😍😍 kaiken lisäks ihan älyttömän hauska ja lämmin mitä on saanut hänestä kuvan.
Pertti Sveholm! On minun silmääni todella komea ja vaikuttaa rauhalliselta, mukavalta mieheltä❤️
Vierailija kirjoitti:
Sasha Gabor?
Thaimaan kuninkaan haaremiin voisin mennä. Ei ukko liikaa rasita, jos naisia kuuluu ainakin parikymmentä tuohon joukkoon. Ovatkohan vielä Saksassa huippuhotellissa viettämässä "karanteenia". Tosin enpä viedä, miten sietämättömän pöljä se ukko on. Rahaa tietysti on, kun kaikki valtion rahat ovat hänen hallussaan.
Jimmy Fallon. Siksi koska komea, puhelias ja ihan hauskakin.
Ehkä Tommi Korpelan. Keksisin monta tapaa saada ajan kulumaan kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaan kuninkaan haaremiin voisin mennä. Ei ukko liikaa rasita, jos naisia kuuluu ainakin parikymmentä tuohon joukkoon. Ovatkohan vielä Saksassa huippuhotellissa viettämässä "karanteenia". Tosin enpä viedä, miten sietämättömän pöljä se ukko on. Rahaa tietysti on, kun kaikki valtion rahat ovat hänen hallussaan.
Tuohon hommaan valitaan varmaan jonkinlaisen valtionviraston rekrytointiprosessin kautta. Virallisessa lehdessä on hakuilmoitus, jossa etsitään tiimityöläistä, hyvää tyyppiä, joka on valmis antamaan vähän enemmän. Kielitaidosta plussaa, samoin olisi hyvä olla alle parikymppinen, mutta vankka kokemuspohja.
Jos saisi sopparin, voisi lusmuta takahuoneessa ja esittää kiireistä ja toivoa vaan, että esimies ei ikinä vaatisi konkreettisia työsuorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläimellinen magnetismi.
te naiset olette kyllä hoopoja!
What? Itse oon ihan älyköiden terävintä kärkeä ja arvostan Fimmelissäkin juuri hänen älyään. Hän hakee elämässään käytännöllisiä ja helppoja ratkaisuja kuten minäkin. Hän mm. pohti joskus siirtymistä aikuisviihteeseen sillä perusteella, että pukemiseen ja make-upiin menisi murto-osa päivän työajasta. Itekin oon minimoinut työaikani jo vuosia.
Jenni Vartiainen
kaunis tipu ja musikaalinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sasha Gabor?
Tom Selleck tai se ZZ Topin rumpali.