Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jane’s Addictionin laulajan Perry Farrellin. Sexy, erilainen ja kiinnostava.
Ei kun ai niin Richard Bransonin. Brittiläinen liikemies, ihana leijonanharja. Lisäksi ihmisenä innovatiivinen, isosydäminen, oikeamoraalinen eikä ois pikkurahasta puutetta.
517
Ottaisin Misha Collinsin. Misha vaikuttaa huumorintajuiselta ja lämminsydämiseltä kaverilta. Hän on myös jo kahden lapsen isä, eli sitä keskustelua tuskin tarvitsisi käydä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh Jackman. En tiedä mitään törkyjuttuja kyseisestä miehestä, ja on ollut pienen ikuisuuden vaimonsa kanssa. Olisi siis todennäköisesti hyvä puoliso. Ei haittaisi yhtään, että olisi kerrallaan pitkiä aikoja poissa kuvauksissa, kun olen introvertti ja nautin yksinolosta. Ne yhdessäolon hetket olisi sitten vain sitäkin kiihkeämpiä. Plussaa siitä, että on vielä viisikymppisenäkin ihan uskomattoman komea mies. En kyllästyisi katselemaan.
Saiskohan sen Wolverine-versiona? Mulle yksi, kiitos.
Voi taivas, tämä, tuhat miljoonaa kertaa tämä! Kun näin Hugh Jackmanin Wolverinen ekan kerran, ei sen jälkeen ole kukaan yltänyt samaan. Miten voi olla jotakin niin seksikästä? Se tihkui ruudusta läpi suoraan syliin ja kasvoille. Mä tahdon NIIN!
Essi Pöystin jos ei olisi varattu
VESTA BURMAN <3
Niin no tarviiko edes selittää...
Koko kokonaisuus, saisin katsoa häntä (silmiin) ja kuunnella häntä. <3
Olavi Uusivirran, älykäs karismaattinen ja kiltti. Tietty ongelma jos ei saa muuttaa mitään kun se on jo naimisissa (ja niin itsekin) 😀
Olisi aika vaikea löytää ketään. Oman ikäluokan äijät rupeavat olemaan jo käriseviä vanhuksia, hyvä etteivät sentään taida vielä vaippoja käyttää. Puheet ovat edelleen suuria, mutta teot pieniä, esim. Reetu. Ja nuoremmille en rupeaisi mamman korvikkeeksi. Kotimaisista en osaa mainita ketään kelvollista.
Ulkomaalaisista tulee mieleen sopivaan ikähaarukkaan mahtuva Carl Gustaf Ruotsista, mutta kun sillä on se Silvia ja se on myös aika innokas kurkkimaan ruohoa aidan toisella puolella. Toisena voisin mainita Brittien tulevan kuninkaan Charlesin, mutta sillähän se Camilla ja toinen negatiivinen seikka olisi se, että anoppikin ja appi ovat vielä hengissä. Joten antaapa olla. Jatkan nämä loppuvuotenikin vanhanapiikana. Ja oliko se niin, että minä en saisi muuttaa puolisossani mitään. Entä puoliso, koskiksiko häntä sama sääntö eli ei saisi muuttaa minussa mitään. Näkis vaan ja kuulis kolinaa! Pysykööt omien mummojensä kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvat on keksittyä potaskaa..
No nyt oli kyllä Sherlock-kommentti
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika vaikea löytää ketään. Oman ikäluokan äijät rupeavat olemaan jo käriseviä vanhuksia, hyvä etteivät sentään taida vielä vaippoja käyttää. Puheet ovat edelleen suuria, mutta teot pieniä, esim. Reetu. Ja nuoremmille en rupeaisi mamman korvikkeeksi. Kotimaisista en osaa mainita ketään kelvollista.
Ulkomaalaisista tulee mieleen sopivaan ikähaarukkaan mahtuva Carl Gustaf Ruotsista, mutta kun sillä on se Silvia ja se on myös aika innokas kurkkimaan ruohoa aidan toisella puolella. Toisena voisin mainita Brittien tulevan kuninkaan Charlesin, mutta sillähän se Camilla ja toinen negatiivinen seikka olisi se, että anoppikin ja appi ovat vielä hengissä. Joten antaapa olla. Jatkan nämä loppuvuotenikin vanhanapiikana. Ja oliko se niin, että minä en saisi muuttaa puolisossani mitään. Entä puoliso, koskiksiko häntä sama sääntö eli ei saisi muuttaa minussa mitään. Näkis vaan ja kuulis kolinaa! Pysykööt omien mummojensä kainalossa.
<3 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hugh Jackman. En tiedä mitään törkyjuttuja kyseisestä miehestä, ja on ollut pienen ikuisuuden vaimonsa kanssa. Olisi siis todennäköisesti hyvä puoliso. Ei haittaisi yhtään, että olisi kerrallaan pitkiä aikoja poissa kuvauksissa, kun olen introvertti ja nautin yksinolosta. Ne yhdessäolon hetket olisi sitten vain sitäkin kiihkeämpiä. Plussaa siitä, että on vielä viisikymppisenäkin ihan uskomattoman komea mies. En kyllästyisi katselemaan.
Voi taivas, tämä, tuhat miljoonaa kertaa tämä! Kun näin Hugh Jackmanin Wolverinen ekan kerran, ei sen jälkeen ole kukaan yltänyt samaan. Miten voi olla jotakin niin seksikästä? Se tihkui ruudusta läpi suoraan syliin ja kasvoille. Mä tahdon NIIN!
Mähän en ole nähnyt tätä ahmaseikkailua, mutta olen kuullut muualtakin, että ne kynnet on kuulemma vaikuttavat. Luonto-osastolla voisin harkita myös Tom Hardya, joka oli ainakin Revenantissa paljon vakuuttavampi kuin toisessa pääosassa ollut karhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mähän en ole nähnyt tätä ahmaseikkailua, mutta olen kuullut muualtakin, että ne kynnet on kuulemma vaikuttavat. Luonto-osastolla voisin harkita myös Tom Hardya, joka oli ainakin Revenantissa paljon vakuuttavampi kuin toisessa pääosassa ollut karhu.
Tom Hardy oli siinä(kin) roolissa sietämättömän hot. Miten se osaakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tom Hardy oli siinä(kin) roolissa sietämättömän hot. Miten se osaakin!
Ja se voittaa myös partakisan. Se on jopa Fimmeliä paremmannäköinen megaparralla. Ja on myös melko taitava räppäämään. Eli eipä ole helppo päätös tämä kuvitteellisen julkkispuolison valinta.
Vierailija kirjoitti:
Näin juuri. Lienen vähän nuorempi, syntynyt -62, mutta on nuo minunkin ikäluokan miehet aika heikkoja saaliita. Maailmalla sellaiset tähdet kuin Jon Bob Jovi ja Tom Cruice on syntyneet kanssani samana vuonna, ja molemmat ovat ällöttäviä, itserakkaita ja outoja.
Suomalaisista julkkiksista Jorma Kääriäinen ainakin on samaa ikäluokkaa kanssani, mutta ihan vanhalta ukolta vaikuttaa ja onnellisesti naimisissa. Muistelen, että Andy McCoy on myös minun ikäiseni, mutta herranjestas mikä renttu, siis minun silmissäni.
Vastaan siis, että en ottaisi ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis on varmaan keksinyt tuon orgiajutun saadakseen olla rauhassa.. En usko, että olis petollinen. Joten Travis Fimmel.
Muistan vuosien takaa sellaisenkin haastattelun, missä Travis tunnusti syöttäneensä jollekin hoidolleen penisilliinikuurin sukupuolitautiin tämän tietämättä. Kun siis itse oli saanut diagnoosin. Voin vain kuvitella minkälaisia sotkuja tuonnäköisellä miehellä on elämänsä varrella ollut... mut ei se mitään! Av-mammaa hotimpaa messiä saa varmasti hakea.
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lainkaan yllättynyt, että tällainen j'ännämies saa naiset hulluiksi. Säälittävää.
Ikinä en ole käsittänyt, mikä kys. miehessä on "se juttu", ja näiden tietojen valossa ei haittaa yhtään. Iljettävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Travis Fimmel, Jon Snow ja Jason Momoa, päällään pelkkä koronamaski. Hrrr.
Koronamaski kriittisen kohdan päällä.
Koronamaski ei ehkäise sukupuolitaudeilta.
Tän
https://aijaa.com/3AB8fo