Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jason Momoa. Kävelevä raaka seksi yhdistettynä lämpimään huumoriin. Tajunnan räjäyttävä mies.
Pekka Siitoin. Pidän itsevarmoista miehistä, jotka ovat rohkeita oman tiensa kulkijoita. Komeakin..
Nelikymppinen Billy Idol tai Elvis. Täydellisempiä ei ole. Molemmilla se huulen ja lantion liike...huh.😍
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin Bill Gatesia, mutta on vielä sen verran nuori mies, että päädyinkin Bernie Ecclestoneen, koska pidän vanhemmista charmanteista herrasmiehistä. Vähän siinä toki joutuu ottamaan takkiin, mutta enhän minä nyt rahan takia.
M47
Ottaisit Warren Buffetin tosin Bernietä 10v vanhempi ja 100 miljadia rikkaampi - mutta ei kai se haittaa, kun et rahan perään ollut!
Timo Lavikaisen. Vaikuttaa kaikin puolin maanläheiseltä, sopivan särmikkäältä, hauskalta ja perhekeskeiseltä mieheltä.
Therese Johaugin. Nätti, hyväkroppainen ja varakas mimmi. Jaksaisi lykkiä menemään aika kivasti myös. Ihan iloinen ja pirtsakkakin vaikuttaa olevan.
Barack Obama
Tai joku muu yhtä fiksu
Ruben Stillerin. On minulle vähän vanha, mutta jotenkin on iskenyt pikkutytöstä lähtien. Olen siis 39 eli en nyt ihan tyttö enää. Ruben on fiksu ja huumorintajuinen eikä ota itseään turhan vakavasti. Tekisin sille parsaa ja nuoria perunoita ja juotaisiin olutta.
Muita kivoja olisi Henkka Hyppönen, Kjell Westö ja vaikka nyt sitten Roman Schatz. Myös liian vanha, mutta olen nytkin saksalaisen kanssa naimisissa niin voitaisiin yhdessä naureskella näille kulttuurieroille ja suomen- ja saksankielen kiemuroille.
Ruben Stillerin. On minulle vähän vanha, mutta jotenkin on iskenyt pikkutytöstä lähtien. Olen siis 39 eli en nyt ihan tyttö enää. Ruben on fiksu ja huumorintajuinen eikä ota itseään turhan vakavasti. Tekisin sille parsaa ja nuoria perunoita ja juotaisiin olutta.
Muita kivoja olisi Henkka Hyppönen, Kjell Westö ja vaikka nyt sitten Roman Schatz. Myös liian vanha, mutta olen nytkin saksalaisen kanssa naimisissa niin voitaisiin yhdessä naureskella näille kulttuurieroille ja suomen- ja saksankielen kiemuroille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistön ehdottomasti. On niin fiksu ja rauhallinen mies. Hänen kanssaan olisi mielenkiintoista puhua syntyjä syviä viinilasin äärellä takkatulen edessä. Mutta tottakai toivon hänelle ja vaimolleen kaikkea hyvää ja tyydyn omaan Tarzaniini. :)
Mäkin ottaisin Saulin, jos mulla ei ois omaa Saulia ja Saulilla Jenniä. Mun ja Saulin katseet on itseasiassa kohdanneet kerran eräässä kauppakeskuksessa.😂 Tämä oli aikana ennen Jenniä. Meriitti tämäkin mulle.
Saulin voisin ottaa minäkin, viisas ja vakaa. Samoin olen kohdannut Saulin katseen kauan ennen Jenniä eräässä menopaikassa, ehdin jo säikähtää, että hän tulee juttelemaan.
Mutta sitten näistä nuoremmista miehistä Lauri Tilkanen saisi varmasti aikaan väristyksiä. Luonteesta en kyllä tiedä, vaikuttaa mukavalta. Ja Ranskan Emmanuel Macron on mielenkiintoinen. Myös Chris O`Neill voisi olla mahtava valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli Niinistön ehdottomasti. On niin fiksu ja rauhallinen mies. Hänen kanssaan olisi mielenkiintoista puhua syntyjä syviä viinilasin äärellä takkatulen edessä. Mutta tottakai toivon hänelle ja vaimolleen kaikkea hyvää ja tyydyn omaan Tarzaniini. :)
Mäkin ottaisin Saulin, jos mulla ei ois omaa Saulia ja Saulilla Jenniä. Mun ja Saulin katseet on itseasiassa kohdanneet kerran eräässä kauppakeskuksessa.😂 Tämä oli aikana ennen Jenniä. Meriitti tämäkin mulle.
Saulin voisin ottaa minäkin, viisas ja vakaa. Samoin olen kohdannut Saulin katseen kauan ennen Jenniä eräässä menopaikassa, ehdin jo säikähtää, että hän tulee juttelemaan.
Mutta sitten näistä nuoremmista miehistä Lauri Tilkanen saisi varmasti aikaan väristyksiä. Luonteesta en kyllä tiedä, vaikuttaa mukavalta. Ja Ranskan Emmanuel Macron on mielenkiintoinen. Myös Chris O`Neill voisi olla mahtava valinta.
Ihana tuo: Ehdin jo säikähtää! :D Minäkin säikähdin kerran, että joku julkkis olisi minusta kiinnostunut, mutta kävikin ilmi, että se oli joku ihan tavallinen, huh! :)
Eipä siinä kyllä yhtään tietäisi, mitä sanoa, jos Sauli tai joku muu tulisi juttelemaan. Pyörtyisi varmaan.. :D On ne niin eri maailmasta..
Kyllä se olisi ehdottomasti Ristisen Matti.
Ihana, lempeä katse ja hymy, sekä maanläheinen vakaa olemus. Tykkää maalaiselämästä ja osaa tehdä käytännön hommia. Näyttelijänä ymmärtää myös kulttuurin merkityksen. Vaikuttaa kaikin puolin fiksulta ja luotettavalta, hyvältä puolisolta ja isältä.
352
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan Gunvald Larsson. Mikael Persbrandt.
Hui, liian pelottava ja samaan aikaan hottis. Beck-leffoja katsoessani mietin, että jos Gulvand kääntyisi minuun päin ja loisi pitkän ja kiinnostuneen katseen, niin varmasti luikkisin karkuun. Gulvand on kuin liian jännä ja koukuttava elokuva, mieli tekee hirveän paljon katsoa, mutta ei uskalla muuta kuin varovasti kurkkia viltin mutkasta.[/
Oletko katsonut Netflixin Sex Education? Siinä Persbrandt on ihanassa pehmoissa mutta seksikkäässä iskä-roolissa 😍. Hyvin uskollisena, vakaana ja rakastuneena - nainen on se häilyvämpi tapaus.
Elokuvat on keksittyä potaskaa..
Sean Conneryn, olen jo niin vanha, että hänen seksikkyytensä jaksaa vaan purra.
Ei myöskään paljon törkyjuttuja ole kuulunut.
Ekat Bondit, ihania.😘
Ismo alangon.se on aivan helvetin seksikäs...
Kostun jo valmiiks.
Mutta kyllä se oma mies vie silti voiton 💗
27-vuotias nainen ottaisi 46-vuotiaan miehen, mutta eihän av-mammat voi sallia näin suurta ikäeroa!