Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Hanna Pakarinen. Hyvät vibat.
Oli työpaikan pikku juhlat ja joku keksi, että valitaan bändistä oma suosikki. No valitsin, mutta en tiennyt valinnan seurauksista ja että elämäni mullistuisi ihan täysin - mies tuli puskista elämääni. Ollaan oltu naimisissa jo vuosikausia. Enkä tiennyt silloin sitäkään että hän oli TV:stä tuttu.
En tarvitse enää uutta 'julkkista' puolisokseni. Elämä ollut tarpeeksi nautinnollista ja onnellista tämänkin kanssa. Vähän surullinen olen ystäväni puolesta; meni naimisiin nuoruuden rakkautensa kanssa, jonka jo nuoruudessa jätti, mutta löysivät toisensa aikuisina uudelleen. Nyt sanoo että katsoo tämän loppuun. . Ei kovin onnelliselta yhdessäolo vaikuta. Tiedän kyllä syynkin ja se on raskasta.
Aira Samulinin tietysti. Hänellä on yhdet maamme ensimmäisistä silikoneista ja hauska mummu muutenkin.
Ottaisin enemmän kuin yhden aviomiehen. 1) Joku kuuma latino ja Don Johnson silloin kun oli nuorempi. Ottaisin heidät seksiä ja muuta hupia varten. Ei heistä olisi yhdeksi mieheksi. 2) Joku varakas, vaikka Trumppi. Seksiin on jo nuo kaksi muuta joten Trumpin kontolle jäisi elättäminen.
3) Vakavaan juttuun sitten vaikka Pierce Brosnan.. Komea ja uskollinen. Ollut saman naisen kanssa vuosia. George Clooneykin sopii jos Brosnan ei minusta tykkää. Olisikohan Hugh Grant jo rauhoittunut? Tai onko sillä väliä jos on jo kolme muuta.
Sean Bean. En osaa selittää. Olen vaan aina fanittanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Stepa! Fiksu, hyvyyden ja rakkauden (maailmaa ja toisia kohtaan) asialla.
Stefu Therman vai?
Vierailija kirjoitti:
Aira Samulinin tietysti. Hänellä on yhdet maamme ensimmäisistä silikoneista ja hauska mummu muutenkin.
Elävä takuu siitä, että silikonit kestävät ainakin 100 vuotta.
Mieluummin ottaisin kuitenkin taviksen, mutta oon kyllä pariin kertaan (nuorempana) ollut tosi ihastunut julkkikseen 😅 Tarkemmin sanottuna joidenkin bändien solisteihin. Harmi että ovat jääneet aina yksipuoliseksi ihastumiseksi nuo. Mitään en kuitenkaan suostu paljastamaan että keihin nuo lämpimät tunteet ovat kohdistuneet 😁
N31
Hazel Audelin tai Bear Gryllsin. Seikkailisin mielelläni heidän kanssaan.
Jonkun joka on paljon poissa kotoa.
Ismo Leikola. Huumori iskee minuun ja on erittäin tärkeä osa elämää. Tavallisen näköinen ja oloinen mies, joka pärjää myös suuressa maailmassa hienosti.
Miika Nousiainen. Hauska, komea, lempeän oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Jyrki Linnankiven. Arvomaailmamme, elämäntapamme ja kiinnostuksenkohteemme ovat hyvin lähellä toisiaan.
Voisin ottaa samoista syistä Brad Pittin. Olen kiinnostunut taiteesta ja arkkitehtuurista, vaatteista ja urheilusta. Olen about saman ikäinen, vaikkakin vähän nuorempi (en varmaan tarpeeksi). Olen eronnut kirkosta, mutta uskon jumalaan. Hän on mielettömän symppis ja iloinen vekkuli, huumoria piisaisi. Ja kyllähän hänessä silmä lepäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin joko Jaakko Hämeen-Anttilan tai Miika Nousiaisen. Kumpikin on älykäs ja huumorintajuinen, vakaan oloinen mies, joka sytyttää jollakin selittämättömällä tavalla myös siinä mielessä. Kumpikin olisi myös todennäköisesti loistava isä. Molemmat vastaisivat tarpeisiini yhtäältä keskustella henkeviä ja toisaalta nauttia kuivakasta huumorista. Ehkä kallistun Miikaan, koska hän on iältään minua lähempänä.
N27v
Jaakko varmaan keskittyy kirjoihin tiiviisti, voisi aika käydä tylsäksi
Miika taas niiiin demaria että en jaksaisi, aina sitä korostamassa
Vierailija kirjoitti:
Jyrki Linnankiven. Arvomaailmamme, elämäntapamme ja kiinnostuksenkohteemme ovat hyvin lähellä toisiaan.
Jyki haluaa todella kauniin blondin, blondin joka ei ole tyhmä, edelliset Anu ja Erika
Janne Kataja kelpaisi. Tykkään.
En ottaisi ketään sen takia, että hän olisi julkkis. Eihän julkisuuden henkilöitä tietää, millaisia ne olisivat parisuhteessa.
Toinen asia on, ketä julkkista haluaisi tavata.
En ottas ketäån PUOLISOKSI kuten en ota ketään tavistakaan.
Mutta Käärijän kaa olisin mieluusti "tekemisissä"
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi ketään sen takia, että hän olisi julkkis. Eihän julkisuuden henkilöitä tietää, millaisia ne olisivat parisuhteessa.
Toinen asia on, ketä julkkista haluaisi tavata.
Niin mutta ei ketään kiinnosta ketju, missä kerrotaan, keitä ei-julkkiksia kelpuuttaisi, kun kukaan ei tunne heitä. Tietty kaikki oikeasti haaveilee naapurin Ristosta, mutta kun häntä ei voi nimetä, kun hän ei ole julkkis, että muutkin saavat vähän osviittaa, että millainen puoliso kelpaisi. Mitäpä järkiä näitä olisi vertailla, jos kaikki laittaisivat, että en ottaisi julkkista, vaan tuon minun oman puolisoni. Kuka viitsisi lukea, kun ei tunne teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyki haluaa todella kauniin blondin, blondin joka ei ole tyhmä, edelliset Anu ja Erika
Todella kauniin? Mistäköhän sellaisen löytää?
Ottaisin Janni Hussin, terveisiä vaan Jannille.