Nyt on taas surmattu vauva Suomessa, nyt 4kk ikäinen
Kamala lukea tällaisia uutisia kun itsellänikin on alle vuoden ikäinen rakas tyttövauva jolle en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään vaikka välillä jaksaminen olisikin piipussa.
Voi pientä. 😢
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc5f82d3-8898-42e6-8f0d-95864f00406d
Kommentit (586)
Vierailija kirjoitti:
On selvästi ollut jotain sellaista, että on heti päälle päin näkynyt vammoja.
Taisi kuitenkin heti soittaa apua paikalle, kun elvytystä selkeästi lähdetty yrittämään.
Tehtyä ei vaan saanut enää tekemättömäksi.
Oliko poliisi muuten jotain roskiksiakin kaivellut? Tekovälinettä etsineet? Hyi hirveetä mitä se pieni vauva on joutunut kokemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahinkona minä näen teon. Ei kukaan vanhempi tee lapselle tuollaista tahallaan. Hetken naksahdus.
Tiedätkö sinä talipää mitä omat vanhemmat saattavat tehdä lapsilleen?
Pahoinpitelyjä, r*iskauksia, paritusta ja tappoja käydään oikeudessa läpi joka vuosi.
Juuri tuomittiin joku nelikymppinen ukko kolmen lapsen hyv*ksikäytöstä, vanhinta oli käytetty näihin hommiin 10,5 vuotta.
Siihen nähden tämä puheenaiheena oleva vauva selvisi vähällä.
Näin juuri. Ihan pieniä lapsia vauvasta alkaen joutuu kokemaan mitä sairaampia juttuja vanhempien käden kautta... Esimerkiksi Vilja Eerikan pitkään jatkunut kidutus... Kyllä vanhemmat tekee tuollaista tahallaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vahinkona minä näen teon. Ei kukaan vanhempi tee lapselle tuollaista tahallaan. Hetken naksahdus.
Jaaha joku kaiken ymmärtävä päänsilittelijä saapui paikalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi kuitenkin heti soittaa apua paikalle, kun elvytystä selkeästi lähdetty yrittämään.
Oliko poliisi muuten jotain roskiksiakin kaivellut? Tekovälinettä etsineet? Hyi hirveetä mitä se pieni vauva on joutunut kokemaan...
Jotenki tuntuu että veri on lentäny..
Anteeksi nyt mutta en jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta siis, mistä tieto (?) että isä olisi jonkun pelin takia menettänyt malttinsa (järkensä), ja sen vuoksi käynyt vauvaan käsiksi? Linkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoinpitelyjä, r*iskauksia, paritusta ja tappoja käydään oikeudessa läpi joka vuosi.
Juuri tuomittiin joku nelikymppinen ukko kolmen lapsen hyv*ksikäytöstä, vanhinta oli käytetty näihin hommiin 10,5 vuotta.
Siihen nähden tämä puheenaiheena oleva vauva selvisi vähällä.
Puheenaiheena oleva vauva EI selvinnyt.
Mistä vinkuintiasta se murhaaja on kotoisin?
Äijät, käykää vasektomiassa jos ette halua lapsia
Vierailija kirjoitti:
Kuhmosta.
Täysin kantasuomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomi-nimisestä vinkuintiasta. Taitaa olla jostain pohjoisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen nähden tämä puheenaiheena oleva vauva selvisi vähällä.Noh, on kai liikaa vaadittu sinun kaltaiseltasi persu-pyövelipillulta, että tietäisit oikeusvaltion periaatteet. Ensin tutkitaan sitten hutkitaan. Lopeta jo tältä illalta tuo juominen!
Hoh hoijaa taas.
Perheenisä käytti lapsia hyväkseen vuosikausia
Noin 40-vuotias perheenisä onnistui käyttämään kolmea lasta hyväkseen vuosikausia ennen tekojen paljastumista. Pisin hyväksikäyttösuhde kohdistui lapseen, joka kärsi miehen teoista lähes 10,5 vuotta – joulukuusta 2008 toukokuulle 2019.
Kaikki asianomistajat olivat tekoaikana alle 16-vuotiaita. Pisimpään hyväksikäytön uhrina ollut lapsi oli tekojen alkaessa siis korkeintaan viisivuotias.
Toista lasta mies hyväksikäytti lähes kuuden vuoden ajan. Kolmas joutui hyväksikäytetyksi lähes kahden vuoden ajan.
Mies teki kaikille uhreilleen eri tavoin seksuaalisia tekoja. Kahden kanssa mies oli myös sukupuoliyhteydessä.
Mies myönsi syyllistyneensä kyseisiin rikoksiin. Syyttäjän esittämät menettelyt hän kuitenkin kiisti osin.
Voi lapsiparat. Eikö lasten äiti, lähisukulaiset, opettajat pystyneet mitenkään huomaamaan hyväksikäyttöä ? Ihminen on eläin. Isä omille lapsilleen tekee tämmöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kainuusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin niin väsynyt kuukausien valvomisen jälkeen, että kerran kun katsoin vauvaa vieressäni sängyllä, sen kasvot alkoivat vääristyä hirviömäisiksi. Alkoi nousta paniikin tunteita, jätin siihen hetkeksi huutamaan (turvallisesti), ja kävin parvekkeella hengittämässä. Valelin ranteita kylmällä vedellä, kunnes ymmärsin, ettei harhani ollut totta, vaan olen niin väsynyt.
En tunnista ekoilla sivuilla mainittua ihanaa 4 kk ikäistä vauvaa. En muista hänen vauvavuodestaan mitään.
Hain apua, kaikki käänsivät selkänsä. Minun piti kuulemma nukkua kun vauva nukkuu, niin se auttaa.
Lapsivuodepsykoosi.
No ei kyllä ole vaan valvomisesta johtuva. Ovat ihan eri asioita. Lapsivuodepsykoosin aiheuttaa hormonitoiminnan muutokset, mutta kuka tahansa menee psykoosiin liiasta valvomisesta.
Kauheaa, ettei näiden eroa tunnisteta. Jos valvomisesta sekaisin olevalle annetaan tunteet turruttavia mielialalääkkeitä, ovat seuraukset hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha joku kaiken ymmärtävä päänsilittelijä saapui paikalle...
Tuo vähättelijä on se ketjun alkupään u.litrolli, jonka mielestä naiset pääsee lapsentapoista rangaistuksetta.
Isoisällä taitaa olla nuori Thaikku tuonti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin niin väsynyt kuukausien valvomisen jälkeen, että kerran kun katsoin vauvaa vieressäni sängyllä, sen kasvot alkoivat vääristyä hirviömäisiksi. Alkoi nousta paniikin tunteita, jätin siihen hetkeksi huutamaan (turvallisesti), ja kävin parvekkeella hengittämässä. Valelin ranteita kylmällä vedellä, kunnes ymmärsin, ettei harhani ollut totta, vaan olen niin väsynyt.
En tunnista ekoilla sivuilla mainittua ihanaa 4 kk ikäistä vauvaa. En muista hänen vauvavuodestaan mitään.
Hain apua, kaikki käänsivät selkänsä. Minun piti kuulemma nukkua kun vauva nukkuu, niin se auttaa.
Lapsivuodepsykoosi.
No ei kyllä ole vaan valvomisesta johtuva. Ovat ihan eri asioita. Lapsivuodepsykoosin aiheuttaa hormonitoiminnan muutokset, mutta kuka tahansa menee psykoosiin liiasta valvomisesta.
Kauheaa, ettei näiden eroa tunnisteta. Jos valvomisesta sekaisin olevalle annetaan tunteet turruttavia mielialalääkkeitä, ovat seuraukset hirveitä.
Ja nämähän voidaan sitten aukottomasti todeta, eiköhän se ole aika vyyhti kaikkea psykoosissakin olevalla?
Vierailija kirjoitti:
Oho, vauva kuoli. Pitipäs sattua.
Jepjep.
Olisi kiva tietää, että mitä peliä mahtoi pelata. Uusimman jutun mukaan mies kiistää teon.