Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on taas surmattu vauva Suomessa, nyt 4kk ikäinen

Vierailija
11.05.2020 |

Kamala lukea tällaisia uutisia kun itsellänikin on alle vuoden ikäinen rakas tyttövauva jolle en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään vaikka välillä jaksaminen olisikin piipussa.

Voi pientä. 😢

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc5f82d3-8898-42e6-8f0d-95864f00406d

Kommentit (586)

Vierailija
521/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hitossa isä on pelannut varttia vaille kuusi aamulla, kun vauva hoidossa?

Jos on pelannut yöllä niin myöhään, että kun vauva on kuuden maissa herättänyt aamulla kesken sikeimmän unen, on päässä napsahtanut kun ei ole väsyneenä jaksanut kuunnella vauvan itkua. 🤔

Vierailija
522/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hermoja kiristävää väkivaltapeliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo väite pelaamisesta syynä tappoon on täältä palstalta? Porukat uskoo sokeana ja levittää pitkin nettiä. Koittakaahan olla fiksumpia!

Vierailija
524/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljän lapsen äiti? Plus koira? Kaikilla lapsilla tämä sama isä vai erit?

Vierailija
525/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljän lapsen äiti? Plus koira? Kaikilla lapsilla tämä sama isä vai erit?

Jokaisella eri isä.

Vierailija
526/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaaleilta tuntuuvat nuo ihmiset ,  ettei siellä mitään kummallista ole aiemmin ollut.  Katsoin kuvat     FB :: ssä.

Vierailija
527/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin on varmaan koulujen etäopetuksen syytä

Vierailija
528/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta kun vielä kehtaa kiistää teon...

Vierailija
529/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yuleekohan uni hyvin nyt?

Vierailija
530/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäisiä tuon "isän" vanhimmat lapset on? Mietin siis vain, että ovatko jo isoja ja ymmärtävätkö tilanteesta jotain? Osaavatko etsiä käsiinsä jutut isästään? Mahtaa olla kamala tunne heillekin!

Vierailija
531/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän on maailmalla sattunut paljonkin, että siis vanhempi on niin addiktoitunut peleihin, että vie kaiken keskittymisen ja sitten deletoidaan tieltä se oma vauvakin joka suvaitsee häiritä itkullaan. Jotain niin järkyttävää, eihän näitä voi ymmärtää.

Vierailija
532/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäävää katsoa isän laittamaa kuvaa, jossa on vauva sylissä ja kuvatekstinä sydän...

Vierailija
533/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole mitään käsitystä uupumuksesta. Uupumus ja tavallinen väsymys ovat kaksi ihan eri asiaa. Ja itse asiassa tulee piste, jolloin uupunut ei pysty enää toimimaan. Ei pysty menemään suihkuun, ei pysty hoitamaan asioitaan jne. Siksi häntä ei tule kohdella tavalla, jolla sinä puhut, koska kyseessä on pahimmillaan loppuiäksi vammauttava sairaus, kaikkien aivot eivät palaudu koskaan.

Heitän villin veikkauksen, että tätä salakavalaa tautia taitaa esiintyä lähinnä täällä porsastelevissa länsimaissa. En ainakaan muista lukeneeni, että jossain köyhissä maissa missä voimavarat täytyy panostaa ravinnon hankkimiseen yms. yleiseen selviytymiseen, kärsittäisiin yhtä laajasti niin rankasta väsymyksestä, ettei ilman apua pystytä suoriutumaan suihkussa käymisestä.

Meni veikkaus aika pieleen. Vähänkään historiaa lukeneena tietäsit että lapsentapot on vähentyneet aika radikaalisti rikkaissa hyvinvointivaltioissa. Silloin kun Suomi oli köyhempi tapettiin lapsia paljon enemmän. Paljon, paljon enemmän. Nykyinen "pullamössösukupolvi" tappaa lapsiaan todella harvoin. 

Aika noloa muuten ettet tätäkään tiennyt. Tämä on opetettu ihan peruskoulussa.

Vierailija
534/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me tiedetään köyhien maiden lasten surmista, siellä ei ole kenenkään henki kovin arvokas.

Vierailija
535/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sille mitään, mutta musta tuntuu että tällaiset ihmiset ei osaa vastata sen vauvan tarpeisiin.

Mä itse rakastan nukkumista ja tarvitsen sitä paljon.

Olen kuitenkin neljän lapsen äiti, joten mulla pitäisi olla kokemusta univelasta. Mutta kun ei ole. Yhdenkään lapsen kohdalta. Nuorimmilla on vieläpä vain reilu vuosi ikäeroa, mutta univelka on mulle tuntematon käsite.

En vaan usko että mulla on käynyt tuuri neljä kertaa, kaikki on ns. olleet hyviä nukkumaan. Vai olenko vaan tehnyt kaikkien kohdalla aika paljon oikein.

Sun lapsilla ei selvästikään ollut koliikkia, mutta miten ihmeessä ajattelet että se oli omaa ansiotasi? Ei koliikkivauva itke sen vuoksi että "ei osata vastata tarpeisiin".

Anteeksi nyt mutta kuulostat ällöttävän ylimieliseltä.[/

No sitten kuulostan, ei se minua haittaa :)

Ehkä mä sitten vaan olen ollut onnekas :)

Alapeukuttajat on vaan katkeria, kun olen onnekas :)

Vierailija
536/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmäävää katsoa isän laittamaa kuvaa, jossa on vauva sylissä ja kuvatekstinä sydän...

Jäätävä kuitti. Oma mieleni kylmääntyi tästä myös.

Vierailija
537/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistää tekonsa eikä halua tulla vangituksi. Saastainen pelkuri, joka ei uskalla ottaa vastuuta teostaan ja sen seurauksista. Toivon hänelle todella piinavan tuskallista vankilaelämää.

Vierailija
538/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiistää tekonsa eikä halua tulla vangituksi. Saastainen pelkuri, joka ei uskalla ottaa vastuuta teostaan ja sen seurauksista. Toivon hänelle todella piinavan tuskallista vankilaelämää.

Niin, kaikkihan ne aina on syyttömiä alkuunsa ja asianajaja tietysti tekee kaikkensa, jotta näyttäisi syyttömältä. Oikeudessa se sitten nähdään. Toivottavasti elinkautinen.

Vierailija
539/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo väite pelaamisesta syynä tappoon on täältä palstalta? Porukat uskoo sokeana ja levittää pitkin nettiä. Koittakaahan olla fiksumpia!

Ei ole tältä palstalta.

Vierailija
540/586 |
14.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti äitiä syytetään, ihana kun olet nainen ja äiti niin sinun syytäsi silti vaikka isä täysin yksinään syypää. 

Sitten on toinen että pakkohan sen nyt on oltava jostain muualta kuin Suomesta. No ei ole. Siksi tämä ei varmaan nyt niin kerää kauheasti keskustelua kun surm*aja olikin mies eikä nainen, jolloin voi haukkua kaikki suomalaiset naiset lihaviksi ja saamattomiksi, laiskoiksi ja p*skoiksi ja eikä edes ollut joku ulkomaalainen että pääsisi kunnolla öyhöttämään. Nyt on kyllä hankala paikka öyhöttäjillä, nyt pitäisi löytyä empatiaa pientä viatonta vauvaa kohtaan ja pitäisi valkoihoista miestä pitää syyllisenä, ei kyllä onnistu mitenkään. Naisten ja lasten oikeudet kiinnostaa vain jos joku "vieraalta maalta" tullut niihin MEIDÄN naisiin koskee!!