Tapailumiehen outo käytös..
On siis kanssani itsevarman oloinen mutta yhdessä esim. Kävellessämme tympeän ja väsyneen oloinen. Kontrolloiva luonne ilmeisesti vain minun kanssani. Mies on reippaasti ylipainoinen ja varustus ei ole iso. Sanotaanko että melko pieneksi jäänyt isohkolla miehellä. Voisiko tuo tympääntynyt olemus johtua noista puuttuvista senteistä?
Kommentit (17)
Olipa taas tyhjänpäiväinen avaus. Mistä me voisimme sinulle vastausta tietää, kun emme tyyppiä tunne?
No kun kerran on saanut jo, niin ei jaksa enää paljoa panon ylläpitämiseksi innostua.
Tai sitten mies tietää ettei pysty täysin tyydyttämään koskaan.
Mikä ihmeen tapailumies?
Tuleeko niistä lopulta niitä isimiehiä?
Miksi tapailet häntä, jos hän on kaikin puolin huono?
Miten tämä muna pienuus korreloi kävellessä tympääntymiseen. En nyt ihan tajunnut.
Tapailumies, mikä se on? Joku paremman puutteessa sopiva, joka lempataan, kun parempi tulee kuvioihin?
Ei ehkä ihan mieleiseni ollut ja en tyypistä tykänny. Jostain kumman syystä kuitenkin tapailin jonkin aikaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailet häntä, jos hän on kaikin puolin huono?
Tätä minäkin ihmettelin mutta kun provo on joka tapauksessa kysymyksessä niin en alun perin viitsinyt kysyä. Siinä kohtaa kun tapailumiehestä paljastuu, että hän on kontrolloiva luonne, niin hänet siirretään ei-tapailtavien miesten luokkaan. Eikä ap:n kommentti muutenkaan viesti suuresta kiinnostuksesta, ihastuksesta ja halusta miestä kohtaan.
Tunnutte molemmat niin tympeiltä, että ehkä olette luodut toisillenne.
Ei vaan, miksi edes tapailette kun kumpikin on kyllästynyt toisen seuraan.
Vai kun vaan täytyy olla joku.
Miten joku tympeä pienimunainen läski on päässyt tapailuvaiheeseen? Itse en sosiaalisena ja itsestäni huoltapitävänä tahdo välillä päästä edes treffeille.
Mies ei ollu mieleiseni mutta minulla on ollut tapana jostain syystä oppia ikäänkuin pitämään miehestä ajan kanssa. En tiedä miksi siedän myös ns epämiellyttäviä tyyppejä. Ap
Onko sillä edes jykevä leuka? Jos ei, niin kannattaa varmaan vaan jättää se sika.
Minulla on iso muna, mutta päämäärätön ympäriinsä tallustelu tympii silti.
Etsisin syytä esim. kävelyseuralaisesta.
Up