Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on taas surmattu vauva Suomessa, nyt 4kk ikäinen

Vierailija
11.05.2020 |

Kamala lukea tällaisia uutisia kun itsellänikin on alle vuoden ikäinen rakas tyttövauva jolle en koskaan vois kuvitellakaan tekeväni mitään vaikka välillä jaksaminen olisikin piipussa.

Voi pientä. 😢

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cc5f82d3-8898-42e6-8f0d-95864f00406d

Kommentit (586)

Vierailija
481/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun edes sanottaisiin, että oli vahinko. Tuntuu pahalta.

Ei ollut. Vauva oli isänsä hoidossa, isä pelasi eikä kestänyt kun vauva huusi. Hiljensi sen sitten lopullisesti.

Veikkaan että tästä tulee muutama vuosi linnaa ja pääsee puolet istuttuaan vapaaksi.

Vierailija
482/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hitossa isä on pelannut varttia vaille kuusi aamulla, kun vauva hoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se vauva oli hoidossa? Halusiko äiti bilettämään? Ei yli yön hoitoja ole noin pienillä.

Vierailija
484/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isä hoitaa omaa lastaan, ei silloin voi sanoa lapsen "olevan hoidossa." Hän on oman vanhempansa kanssa.

Vierailija
485/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut. Vauva oli isänsä hoidossa, isä pelasi eikä kestänyt kun vauva huusi. Hiljensi sen sitten lopullisesti.

Veikkaan että tästä tulee muutama vuosi linnaa ja pääsee puolet istuttuaan vapaaksi.

Ja kun pääsee vapaaksi, painelee taas uuden lapsen alulle jonkun onnettoman kanssa oppimatta yhtään mitään.

Vierailija
486/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, ettei vauvaa yön yli hoitoon. Omasta 3-vuotiaastanikin olen ollut vain kerran yön erossa. Vähän kuitenkin ikävä sävy osan viesteissä, kun arvaillaan olikos se äiti bilettämässä. Oli bilettämässä tai ei, miten se tähän liittyy? Isä tässä se hirviö on. Äiti on kuitenkin menettänyt juuri rakkaan lapsensa, joten syyllistäminen jostain biletyksestä ja yökyläilystä on aika ilkeää. Tunnen ihan hirveän monia äitejä, jotka ovat jättäneet jo nuoremmankin hoitoon, eikä kukaan ole heille valittanut, kun heille nyt ei sattunut käymään näin ikävää tragediaa.

Vierailija
487/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on karmivaa käyttää sanaa isä, ei isä tee tätä kamalinta murhaa. Murhastahan tässä on kyse. Lapsen aluelle panija tuo olio voi olla. Jotenkin ottaa niin suunnattomasti päähän tämänkaltaiset murhat, itse muistan vieläkin kun täällä päin  ns. isä tukehdutti kaksi pientä poikaansa, nyt kuulemma höllöttelee perheessä taas isänä, naisen lasten kanssa, en itse voisi ottaa sellaista miestä ja vielä lasteni luo.

Vierailija
488/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi tarvitsee äitiään 24h vuorokaudessa. Tapahtuma on erittäin surullinen. Avuton pieni elämänsä alussa oleva pieni ihminen, miten joku voi.

Kyllä meillä isä kaksistaan lapsen ollessa 3 kk vietti pitkän viikonlopun vierailun sukulaisissa ihan kahdestaan. Äiti sai levätä kotona ihan omalla ajalla.

Miksi tätä on alapeukutettu. Meillä isä on ollut aina tasaveroinen vanhempi äidin kanssa ihan alusta lähtien. Imetys oli jo loppunut tuolloin, kun lähtivät sukuloimaan mies ja lapsi keskenään. Synnytyksen jälkeisen masennuksen uuvuttama äiti sai vähän omaa aikaa.

Vierailija
489/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on karmivaa käyttää sanaa isä, ei isä tee tätä kamalinta murhaa. Murhastahan tässä on kyse. Lapsen aluelle panija tuo olio voi olla. Jotenkin ottaa niin suunnattomasti päähän tämänkaltaiset murhat, itse muistan vieläkin kun täällä päin  ns. isä tukehdutti kaksi pientä poikaansa, nyt kuulemma höllöttelee perheessä taas isänä, naisen lasten kanssa, en itse voisi ottaa sellaista miestä ja vielä lasteni luo.

Siis saman perheen isänäkö? Sen jonka lapset tappoi? No järkkyä joka tapauksessa

Vierailija
490/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minäkin ihmettelin sormia. Mies on suomalainen ja noin tummat kädet. Kuvakin oli jo M#&*rhainfossa.

Miksi keskityit sormiin kun samassa keskustelussa on tyypin pärstä? Sinua suomalaisempi selkeästi. Sokeakin sen näkee ja aivoton tajuaa.

Ai niin, eihän ra**keilla ole aivoja....

Vierailija
491/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon samaa mieltä, ettei vauvaa yön yli hoitoon. Omasta 3-vuotiaastanikin olen ollut vain kerran yön erossa. Vähän kuitenkin ikävä sävy osan viesteissä, kun arvaillaan olikos se äiti bilettämässä. Oli bilettämässä tai ei, miten se tähän liittyy? Isä tässä se hirviö on. Äiti on kuitenkin menettänyt juuri rakkaan lapsensa, joten syyllistäminen jostain biletyksestä ja yökyläilystä on aika ilkeää. Tunnen ihan hirveän monia äitejä, jotka ovat jättäneet jo nuoremmankin hoitoon, eikä kukaan ole heille valittanut, kun heille nyt ei sattunut käymään näin ikävää tragediaa.

Ja lisään vielä, että yksivuotias voi jo olla yön erossa siinä mielessä, että kykenee säilyttämään mielikuvan ensisijaisesta vanhemmastaan vuorokauden. Teko olisi voinut silti tapahtua. Ei ne taaperot ja uhmikäisetkään välttämättä yhtään sen helpompia ole. Eli jos äiti olisi ”ohjekirjaan mukaan” antanut lapsen isälle yöksi vaikkapa 1-vuotiaana, olisi tuollaisella hullulla saattanut silti naksahtaa ihan samalla lailla. Joten äidin tuomitseminen nyt pois. Kaikki sympatiat hänelle

Vierailija
492/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo isä saanut melkoisen ryöpytyksen facebookkiinsa. Vauvan äitikin poistanut kommenttinsa, jossa kehui vauvaa ja isää ihaniksi.

Jep. Ja tasaiseen tahtiin poistunut tältä isältä kavereita facebookista.

Vierailija
493/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäkin ihmettelin sormia. Mies on suomalainen ja noin tummat kädet. Kuvakin oli jo M#&*rhainfossa.

Miksi keskityit sormiin kun samassa keskustelussa on tyypin pärstä? Sinua suomalaisempi selkeästi. Sokeakin sen näkee ja aivoton tajuaa.

Ai niin, eihän ra**keilla ole aivoja....

Ihme jankutusta sormista. Mies on suomalainen ja ihan supisuomalainen nimi.

Vierailija
494/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo isä saanut melkoisen ryöpytyksen facebookkiinsa. Vauvan äitikin poistanut kommenttinsa, jossa kehui vauvaa ja isää ihaniksi.

Ai niin se kelkka sitten kääntyi?

Vierailija
495/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että tulee elinkautinen ja voi anoa armahdusta vasta ensi vuosikymmenen puolella, hyvässä lykyssä 50-vuotislahjakseen.

Vierailija
496/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkona minä näen teon. Ei kukaan vanhempi tee lapselle tuollaista tahallaan. Hetken naksahdus.

Vierailija
497/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan että tulee elinkautinen ja voi anoa armahdusta vasta ensi vuosikymmenen puolella, hyvässä lykyssä 50-vuotislahjakseen.

Toivottavasti saa! Vaikka sekään ei ole kyllin riittävä tuollaisille lapsentappajille.

Vierailija
498/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkona minä näen teon. Ei kukaan vanhempi tee lapselle tuollaista tahallaan. Hetken naksahdus.

Hupsista s**tana... Vahinko voisi olla, jos vauva vahingossa putoaa esimerkiksi hoitopöydältä, mutta se, että sinulla palaa käämi TIETOKONEPELIN kanssa ja mitä todennäköisesti siitä tuohtuneena menet ravistelemaan tai jotain vielä sairaampaa, niin ei ole vahinko eikä mene hetken napsahduksen piikkiin.

Vierailija
499/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä

Vierailija
500/586 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä talipää mitä omat vanhemmat saattavat tehdä lapsilleen?

Pahoinpitelyjä, r*iskauksia, paritusta ja tappoja käydään oikeudessa läpi joka vuosi.

Juuri tuomittiin joku nelikymppinen ukko kolmen lapsen hyv*ksikäytöstä, vanhinta oli käytetty näihin hommiin 10,5 vuotta.

Siihen nähden tämä puheenaiheena oleva vauva selvisi vähällä.