jonotan finnairin asiakaspalveluun..kukaan ei vastaa
Kommentit (21)
varaa lentosi nyt..pääset matkaan viikon myöhässä
tiesithän että voit itse palvella itsesi finnair sovellutuksilla
Varaat lippusi netissä kuten normaalit ihmiset.
ei kukaan lennä..me ollaan kaikki työttömiä ja tutkitaan palstalla paskan koostumusta
Vierailija kirjoitti:
tiesithän että voit itse palvella itsesi finnair sovellutuksilla
painu vttuun
Ihan sama Terveystalossa ja perkeleelliset maksut menee vaikka vain jonottas
Mitä sinne soittelet? Kelaanhan sinun piti soittaa kun ei lapsilisät oo tullu
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama Terveystalossa ja perkeleelliset maksut menee vaikka vain jonottas
ole sinä luulosairas hiljaa
Oletko FinnairPlus jäsen? Itse en ainakaan ole sinne kovin pitkään koskaan jonottanut. Ja tosiaan kaikki ei aina ratkea sovelluksilla ja chatbotin kanssa. Meillä oli viimeksi niin, että vaikka matkustusluokka oli korottunut niin lentoliput eivät muuttuneet, sitten kun soitin asiasta, niin havaittiin, että joku päivitysajo oli jäänyt kesken ja liput vähän jonkin välivaiheeseen, seuraavana päivänä oli sovelluksessakin oikeat liput. Eli oli vähän pakko soittaa, kun oli sovelluksessa aika epämääräisen näköistä meidän matkan kohdalla.
Nauti miellyttävästä odotusmusiikista jonotuksesi ajan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko FinnairPlus jäsen? Itse en ainakaan ole sinne kovin pitkään koskaan jonottanut. Ja tosiaan kaikki ei aina ratkea sovelluksilla ja chatbotin kanssa. Meillä oli viimeksi niin, että vaikka matkustusluokka oli korottunut niin lentoliput eivät muuttuneet, sitten kun soitin asiasta, niin havaittiin, että joku päivitysajo oli jäänyt kesken ja liput vähän jonkin välivaiheeseen, seuraavana päivänä oli sovelluksessakin oikeat liput. Eli oli vähän pakko soittaa, kun oli sovelluksessa aika epämääräisen näköistä meidän matkan kohdalla.
soitan koska lakko estää lentoni ja en saa lisää lomaa..loma lyhenee päivällä tai kahdella
yrittäjän ainoa lomaviikko lyhenee..
ap
Finnairin asiakaspalvelu on kaunis satu.
kaikki palvelijat ovat edelleen varattuja
ovatko lakossa
up