Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Te saitte mieheltänne äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
10.05.2020 |

Minä sain kultaisen bismarck ranneketjun, antiikkia :) Kiitos mies-kulta!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amaretto -likööripullon ja kaksi raha-arpaa. 

Vierailija
22/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mieheltäni? Naiskumppaniltani sain "simpukkaa".

Olet kuitenkin äiti?

Niin, mitä ihmeellistä siinä nyt on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espressokeittimen. Vieläpä ihan tuore suhde kyseessä. Lapseni isä jaksoi aina suhteemme aikana vain todeta, etten ole hänen äitinsä. Kannatti vaihtaa.

Onneksi olkoon! Olet siis uuden mieskaverisi äiti!

Vierailija
24/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kukkia ja näki vaivaa illalliseen. Tiedän, en ole hänen äitinsä mutta en ole koskaan häneltä mitään pyytänytkään. Hän kiittää minua siitä että olen hänen lapsensa äiti ja mahdollistanut juuri sen ihanan lapsen joka meillä on.

En tiedä onko hänen tapansa vähän outo.

Vierailija
25/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan kiva, että saa lahjaksi koruja tai kukkia. Mutta Bismarck-ranneketju on mielestäni vanhan ihmisen koru.

Olisi kamala tilanne saada koru tai kukat, joita kavahtaa. Tai joku ruskea Vuitton-laukku. Vaikka ihania tummanpunaista ruusuja, jotka on aseteltu niihin hautajaisvihreiden koristeoksien sekaan, vanhan ihmisen kimppu. Tai Vuitton, joka on jo kärsinyt inflaation, joka toisella on ruma laukku, joka on heidän käsityksensä luksuksesta. Tai Bismarck-ketju. Raskas punottu kultainen panssariketju. On samaa tyyliä lajissaan kuin Leijona-riipus.

mainio esimerkki siitä, kuinka yhdenkään miehen ei pidä ikinä ostaa naisille yhtään mitään. säästää rahaakin

Vierailija
26/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, kuten ei edeltävinä 25 vuotenakaan.

Vierailija
27/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpun pioneja, samppanjapullon ja miehen kokkaaman herkullisen aterian.

Vierailija
28/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo.

Ikinä en oo eukolleni äitienpäivälahjaa ostanu.

Muksuille pienenä annoin rahat että hakevat kukat ja kakkuainekset - poika teki jo pienenä itse kakut.

Vierailija
29/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän harmitti kun mies ei mitenkään erityisesti muistanut. Toi tosin aamupalan sänkyyn (kahvia ja vuoden vanhoja muroja..) mutta ei ollut hommannut mitään erityistä syömistä ja laittoi illalla ruokaa. Olisin toivonut että olisi tuonut vaikka kukkakimpun tai suklaalevyn kun kävi päivällä kaupassa tai olisi piirtänyt lapsen kanssa mulle kortin. Itse järkkäsin isänpäivänä kakun miehelle, annoin lahjan ja tein lapsen kanssa kortin. Ehkä en sitten huomio miestä mitenkään erityisesti ensi isänpäivänä, vien vain kahvia aamulla sänkyyn.

Vierailija
30/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ja tein itse aamupalan. Lapset nukkui pitempään ja muistivat jossain kohtaa aamua. Yksi oli kuitenkin askarrellut kukkajutun ja toinen antoi halin, yhdelle oli päivä muiden joukossa.

Vierailija
31/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan materialistista ja kaupallista rakkautta! 😍

Happamia sanoi.....

Vierailija
32/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihan kiva, että saa lahjaksi koruja tai kukkia. Mutta Bismarck-ranneketju on mielestäni vanhan ihmisen koru.

Olisi kamala tilanne saada koru tai kukat, joita kavahtaa. Tai joku ruskea Vuitton-laukku. Vaikka ihania tummanpunaista ruusuja, jotka on aseteltu niihin hautajaisvihreiden koristeoksien sekaan, vanhan ihmisen kimppu. Tai Vuitton, joka on jo kärsinyt inflaation, joka toisella on ruma laukku, joka on heidän käsityksensä luksuksesta. Tai Bismarck-ketju. Raskas punottu kultainen panssariketju. On samaa tyyliä lajissaan kuin Leijona-riipus.

mainio esimerkki siitä, kuinka yhdenkään miehen ei pidä ikinä ostaa naisille yhtään mitään. säästää rahaakin

Sun ratkaisi on helpolla elämässään menevän ihmisen ratkaisu. Tai sellaisen, jonka asenne kaikkeen on ei kannata. Ehkä pettynyt ja katkeroitunut. Ap piti paljon lahjastaan ja hän saattaa olla iältään, tyyliltään tai maultaan vanhempi nainen. Ja moni kukkakauppa tunkee niitä hautajaisrönsyjä kimppuihin niin mies näkee vain punaiset ruusut, eihän se miehen vila ole ellei hän ole floristi. Rönsyt voi napata pois.

Vuitton olisi lahjana sitten miehen typeryyttä, kallis lahja niin pitää tietää lahjan saahan maku ja mieltymykset. Ei se salatiedettä ole, sen voi kysyä. Suurimpaan osaan naisista Vuitton menee kuitenkin täydestä.

Mutta sinä, ehkä leivitetty porsaanleike ABC:llä naisellesi olisi sinulta sellaisen kokoluokan uhraus, että hikoilisit kylmää hikeä kun pitäisi tarjota. Jos saisit jotain kaksi yhden hinnalla niin siinä voisi olla sinulle sopiva vaihtoehto.

Vierailija
33/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippurin

Vierailija
34/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaan sänkyyn ja lahjakortin erääseen nettipeliin :) kiva kun on mies jolla on sama maku.

Vierailija
35/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan materialistista ja kaupallista rakkautta! 😍

Et ole ikinä itse ostanut tai saanut mitään?

Vierailija
36/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän harmitti 8kun mies ei mitenkään erityisesti muistanut. Toi tosin aamupalan sänkyyn (kahvia ja vuoden vanhoja muroja..) mutta ei ollut hommannut mitään erityistä syömistä ja laittoi illalla ruokaa. Olisin toivonut että olisi tuonut vaikka kukkakimpun tai suklaalevyn kun kävi päivällä kaupassa tai olisi piirtänyt lapsen kanssa mulle kortin. Itse järkkäsin isänpäivänä kakun miehelle, annoin lahjan ja tein lapsen kanssa kortin. Ehkä en sitten huomio miestä mitenkään erityisesti ensi isänpäivänä, vien vain kahvia aamulla sänkyyn.

En tiedä muista, mutta itse kokisin aamupalan sängyssä tosi hankalana. Juon aamukahviini sata kertaa mielummin pöydän ääressä Hesarin kanssa kuin sängyssä peläten kupin kaatumista vuodevaatteille. Joten onneksi mieheni ei harrasta aamupalatarjoilua sänkyyn, edes äitienpäivänä :)

Vierailija
37/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paratiisiloman Malediiveille ja kultakaulakorun ja tänään se teki 4 ruokalajin illallisen ja juotiin viiniä ja käytiin vaahtokylvyssä jonka jälkeen sain kokvaryalohieronnan. Mulla on ihana mies!

Vierailija
38/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa, saan ostaa itselleni mitä haluan.

Vierailija
39/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en ole hänen äitinsä!

Oma toiveeni on, että ei ostella lahjoja äitienpäivänä.

Paras äitienpäivälahja on se, että saa olla ilman huushollivelvollisuuksia edes yhtenä päivänä vuodessa! Kakutkin ostetaan aina valmiina.

Vierailija
40/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä eilen illalla ja aamulla yhden ryhmä hau jakson aikana, minkä lapset uskaltaa antaa olla keskenään olkkarissa. Oon todella tyytyväinen, mies on kärsinyt pitkään haluttomuudesta ja nyt alkaa herumaan useammin. T. Ruuhkavuodet koronakaranteenissa lomautettuna