Mitä Te saitte mieheltänne äitienpäivälahjaksi?
Minä sain kultaisen bismarck ranneketjun, antiikkia :) Kiitos mies-kulta!
Kommentit (70)
Kakku, kukka ja kortti. Myös lapsi oli askarrellut jonkinlaisen kortin.
Kukkia ja herkkuja. Niin ja uuden kahvimukin.
Mun lapset ovat jo isoja, yli 15v kaikki kolme. Lasten isältä en koskaan saanut äitienpäivälahjaa, no rakkautta ja hellyyttä kyllä, mutta lapset askartelivat aina jotain.
Sittemmin erottiin ja uudella miehelläni ei ollut lapsia, mutta hän kyllä aina toivotti hyvää äitienpäivää.
Nyt minulla on uusi mies, olemme seurustelleet 3kk. Hän osti kolme upeaa kukkakimppua: yhden vei omalle äidilleen, toisen lastensa äidille ja kolmannen minulle! Sanoi, että hänen mielestään olen kolmen teinin äitinä kimppuni ansainnut. Ensin tuntui hassulta, mutta sitten totesin: ihana mies! ❤
En antanut vaimolleni mitään. En edes munaa vaikka kinusi sitä sekä lauantaina että sunnuntaina :)
En mitään, koska en ole mieheni äiti
Lauantaina kukkapuskan. Sunnuntaina haukut ja taas yhden huonon äitienpäivämuiston muiden kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, koska en ole mieheni äiti
On se Sale outo pressa. Tänäkin vuonna palkitsi ansioituneita äitejä Suomen Valkoisen ruusun I luokan mitalilla kultaristein, vaikka EIVÄTHÄN NE OLE HÄNEN ÄITEJÄÄN.
No tottakai unohdin, kun se unohtuu aina maaliskuussakin ja sitten nolona kotiin, kun naispuoleiset työkaverit on kettuilleet muistamattomuudesta koko armaan työpäivän. Eikä auta vaikka laittaa kalenterimuistutuksen, kun se kilkuttaa joka toinen päivä taas jonkun Sädesatuleenan nimipäivästä.