Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet selvinnyt koronatilanteesta taloudellisesti?

Vierailija
10.05.2020 |

Monet olivat huolissaan tilanteen pukatessa päälle maaliskuussa. Onko tilanteenne parempi kuin aluksi oletitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle määräaikaisessa työsuhteessa olevalle tämä on mahdollisuus.

Työsuhde saattaa jatkua, koska epävarmuus leimaa syksyä. Olen kahden hengen teamissä ja työmäärä lisääntynyt kotonan takia.

Rahaa on säästynyt koronan ja etätyön takia n 800e. Olen tässä huomioinut lisääntyneet kauppalaskut.

Olen saanut lyhennettyä Visaa pois nopeammalla aikataululla säästyneiden matkakulujen, eväiden ja työlounaan takia.

Vierailija
2/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi ei mitään vaikutusta, mutta jatkossa voi tietysti olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutukseni on pienentynyt esim. Matkat, muutaman kuun päästä voi toisaalta uhata lomautus.

Vierailija
4/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan ok tilanne. Maalis-huhtikuussa ei tuloja kauheasti ollut, mutta kuitenkin töitä koko ajan. Ne työt mitä tuona aikana tein, niin tulevat maksuun jälkijättöisesti. Tulossa n. 20 000. 

Asianajajilla tämä tosin normaalia, että teet töitä ja tulot tulee sitten joskus. Tällä viikolla tuli rahaa työstä, mikä aloitettu vuonna 2017. 

aa

Vierailija
5/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä lähtee tässä kuussa vuokralainen, olisi kiva jos asunnon saisi myytyä, uuden vuokralaisen etsiminen on aina vähän riskaabelia. Onneksi on vähän säästöjä niin ei myt ihan mene talous kuralle. Jos niitå ei olisi niin olis tämä aika katastrofi.

Vierailija
6/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on nyt aika sama mitä vuoden alussa eli ok. Miehen töissä tosin yt päällä, toivottavasti ei käy huonosti... Jos tulee lähtö pärjätään kyllä minunkin palkalla.

Vierailija
7/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole päässyt kuluttamaan, on rahaa säästynyt enemmän.

Vierailija
8/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain työkeikkoja on siirtynyt syksyyn, joten heinäkuun urakkapalkkio tulee olemaan normaalia pienempi. Syksyllä sitten juostaan kahta kauheammin, että homma tasoittuu jouluksi.

Vierailija
9/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 600 euroa kuussa tulee tappiota joka kuu.

Vierailija
10/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt etätyöskentelyn, kaupassa käyntien vähentämisen, autoilun yms. vähenemisen vuoksi n.500e/kk.

Vierailija
11/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vaikutusta, etätöitä tehnyt.

Vierailija
12/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on säästynyt toistaiseksi. 

Vierailija
13/13 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautus tuli, mutta uusi parempipalkkainen ja muutenkin mielekkäämpi työ löytyi tilalle. Eli rahaa on päässyt tekemään enemmän kuin odotin. Toisaalta sijoitusten tuotto on ollut ennakoitua surkeampaa.