Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Te saitte mieheltänne äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
10.05.2020 |

Minä sain kultaisen bismarck ranneketjun, antiikkia :) Kiitos mies-kulta!

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusuja kirjoitti:

Paratiisiloman Malediiveille ja kultakaulakorun ja tänään se teki 4 ruokalajin illallisen ja juotiin viiniä ja käytiin vaahtokylvyssä jonka jälkeen sain kokvaryalohieronnan. Mulla on ihana mies!

Ja höpsistä.

Vierailija
42/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa naistenpäivältä kun miehet muistaa. Nythän oli äitienpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoavaimen ja tuulilasinpesunestettä.

Vierailija
44/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timanttisormuksen ja täytekakun.

Vierailija
45/70 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain suukon ja itse tehdyt muffinssit. On se rakas.

Vierailija
46/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 metriä etumatkaa

Vierailija
47/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en ole hänen äitinsä.

Vierailija
48/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin kampaajalle ja kirjan.

Vierailija
49/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi vaimoa/naisystävää/tyttöystävää tai muuta puolisoa pitäisi muistaa äitienpäivänä.

Äitejä muistavat he jotka ovat äidin lapsia. Ei se ole puolisoiden tehtävä. Vastaavasti ei puolisoiden tehtävä ole muistaa isänpäivänä miestään/ puolisoaan vaan isäänsä. 

Vierailija
50/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En minä sen miehen äiti ole. Saan sen sijaan kivoja synttäri- ja joululahjoja. Aikuisilta lapsilta sain bbq päivällisen ja omavalintaisia kukkasia. Ihan itse tehtynä alusta loppuun ja kyydillä kukkakauppaan. Tyytyväinen olen.

Vierailija
51/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana muistaa toisiamme äitienpäivänä ja isänpäivänä, mieheni arvostaa minua lastemme äitinä ja toisinpäin. Sain eilen miehen ja lasten yhdessä tekemän aamiaisen, pioneita, Balmuirin huivin ja illallisen. Ja äitienpäivätunnelmaan johdattelevaa seksiä lauantaina ;)

Vierailija
52/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttikuivurin. Juu, en ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti.

Vierailija
53/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää vaan on uskomatonta miten miehiltä aina vaan vaaditaan lahjoja... on syntymä-, nimi-, ystävän-, äitien-, hää-, kihlajais-, tasa-arvopäivää ja ties mitä eurosinkku huomenlahja ruusujuhlaa ja tietysti jouluna pitää kantaa säkillinen lahjoja. Eikö se arkinen huomaavaisuus, kauniit sanat ja hellät kosketukset riitä?

Vierailija
54/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Birkinin laukun ja Louboutinin kengät<3 Meillä ei ole ihmislapsia, mutta 2 pörröistä lasta joiden mami olen<3 <3

Vierailija
55/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tää vaan on uskomatonta miten miehiltä aina vaan vaaditaan lahjoja... on syntymä-, nimi-, ystävän-, äitien-, hää-, kihlajais-, tasa-arvopäivää ja ties mitä eurosinkku huomenlahja ruusujuhlaa ja tietysti jouluna pitää kantaa säkillinen lahjoja. Eikö se arkinen huomaavaisuus, kauniit sanat ja hellät kosketukset riitä?

Hajosin🤣 Hei ja unohdit NAISTENPÄIVÄN!

Vierailija
56/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mieheni haudalle kukkia. :(

Vierailija
57/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittäisi toki, jos niitä saisi, mutta paremman puutteessa kelvatkoon sitten lahjukset.

Vierailija
58/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole muistanut mua yhtenäkään äitienpäivänä. Kälyt saavat miehiltään vaikka mitä kivaa. Toinen näkyi saaneen tänä vuonna timanttisormuksen ja toinen valkokultaisen rannekorun. Onneksi eivät enää kysele tai vertaile kuka sai mitäkin.

Samoin ! Vaikka meillä on kaksi lasta hän ei koe olevansa mitenkään velvollinen muistamaan mua, koska en ole HÄNEN äitinsä.

Mun lapsuudenkodissa isäni taas aina muisti äitiäni; olihan hän heidän neljän lapsensa äiti.

Vierailija
59/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi vaimoa/naisystävää/tyttöystävää tai muuta puolisoa pitäisi muistaa äitienpäivänä.

Äitejä muistavat he jotka ovat äidin lapsia. Ei se ole puolisoiden tehtävä. Vastaavasti ei puolisoiden tehtävä ole muistaa isänpäivänä miestään/ puolisoaan vaan isäänsä. 

Entä kun lapsi on vielä pieni, eikä pysty tekemään mitään kortteja? Eikö silloin puoliso huomioi jotenkin?

Vierailija
60/70 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierontalahjakortin. Huolella valitulle ammattitaitoiselle hierojalle. Kiitos ihana rakas Mieheni!