Mitä Te saitte mieheltänne äitienpäivälahjaksi?
Minä sain kultaisen bismarck ranneketjun, antiikkia :) Kiitos mies-kulta!
Kommentit (70)
Kuulostaa naistenpäivältä kun miehet muistaa. Nythän oli äitienpäivä.
Jakoavaimen ja tuulilasinpesunestettä.
Sain suukon ja itse tehdyt muffinssit. On se rakas.
Lahjakortin kampaajalle ja kirjan.
En tajua miksi vaimoa/naisystävää/tyttöystävää tai muuta puolisoa pitäisi muistaa äitienpäivänä.
Äitejä muistavat he jotka ovat äidin lapsia. Ei se ole puolisoiden tehtävä. Vastaavasti ei puolisoiden tehtävä ole muistaa isänpäivänä miestään/ puolisoaan vaan isäänsä.
En mitään. En minä sen miehen äiti ole. Saan sen sijaan kivoja synttäri- ja joululahjoja. Aikuisilta lapsilta sain bbq päivällisen ja omavalintaisia kukkasia. Ihan itse tehtynä alusta loppuun ja kyydillä kukkakauppaan. Tyytyväinen olen.
Meillä on tapana muistaa toisiamme äitienpäivänä ja isänpäivänä, mieheni arvostaa minua lastemme äitinä ja toisinpäin. Sain eilen miehen ja lasten yhdessä tekemän aamiaisen, pioneita, Balmuirin huivin ja illallisen. Ja äitienpäivätunnelmaan johdattelevaa seksiä lauantaina ;)
Yrttikuivurin. Juu, en ole mieheni äiti, mutta olen hänen lastensa äiti.
Jotenkin tää vaan on uskomatonta miten miehiltä aina vaan vaaditaan lahjoja... on syntymä-, nimi-, ystävän-, äitien-, hää-, kihlajais-, tasa-arvopäivää ja ties mitä eurosinkku huomenlahja ruusujuhlaa ja tietysti jouluna pitää kantaa säkillinen lahjoja. Eikö se arkinen huomaavaisuus, kauniit sanat ja hellät kosketukset riitä?
Sain Birkinin laukun ja Louboutinin kengät<3 Meillä ei ole ihmislapsia, mutta 2 pörröistä lasta joiden mami olen<3 <3
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tää vaan on uskomatonta miten miehiltä aina vaan vaaditaan lahjoja... on syntymä-, nimi-, ystävän-, äitien-, hää-, kihlajais-, tasa-arvopäivää ja ties mitä eurosinkku huomenlahja ruusujuhlaa ja tietysti jouluna pitää kantaa säkillinen lahjoja. Eikö se arkinen huomaavaisuus, kauniit sanat ja hellät kosketukset riitä?
Hajosin🤣 Hei ja unohdit NAISTENPÄIVÄN!
Ostin mieheni haudalle kukkia. :(
Vierailija kirjoitti:
Riittäisi toki, jos niitä saisi, mutta paremman puutteessa kelvatkoon sitten lahjukset.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei ole muistanut mua yhtenäkään äitienpäivänä. Kälyt saavat miehiltään vaikka mitä kivaa. Toinen näkyi saaneen tänä vuonna timanttisormuksen ja toinen valkokultaisen rannekorun. Onneksi eivät enää kysele tai vertaile kuka sai mitäkin.
Samoin ! Vaikka meillä on kaksi lasta hän ei koe olevansa mitenkään velvollinen muistamaan mua, koska en ole HÄNEN äitinsä.
Mun lapsuudenkodissa isäni taas aina muisti äitiäni; olihan hän heidän neljän lapsensa äiti.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi vaimoa/naisystävää/tyttöystävää tai muuta puolisoa pitäisi muistaa äitienpäivänä.
Äitejä muistavat he jotka ovat äidin lapsia. Ei se ole puolisoiden tehtävä. Vastaavasti ei puolisoiden tehtävä ole muistaa isänpäivänä miestään/ puolisoaan vaan isäänsä.
Entä kun lapsi on vielä pieni, eikä pysty tekemään mitään kortteja? Eikö silloin puoliso huomioi jotenkin?
Hierontalahjakortin. Huolella valitulle ammattitaitoiselle hierojalle. Kiitos ihana rakas Mieheni!
Ja höpsistä.