Kysyttekö miehen mielipidettä jos värjäätte hiukset tai aloitatte laihdutuksen?
Päätättekö itse vai keskusteletteko ensin myös miehen kanssa asioista?
Kommentit (79)
Miehiltä ei kysytä mitään. Niille ilmoitetaan, kuinka asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde toimi jos asioista ei keskustella. Voit seurustella voimastahtoisen itsesi kanssa.
Jos jotain radikaalia muutosta ajattelisin tehdä niin mainitsisin ensin miehelle tai keskusteltaisiin siitä. Päätöksen kuitenkin teen minä itse.
Häh? En tietenkään eikä mies moista odotakaan.
Ei ole tullut mieleenikään kysyä. Hiuksia en tosin värjää, mutta leikkautan ihan miten itse haluan.
"Saanko värjätä hiukset?"
"Et."
"Ok, en värjää."
En kyllä värjääkään hiuksia, mutta aina laihdutan - eipä tuo mieskään kysy, saako ajaa parran tai käydä hiustenleikkuussa.
"Saanko lopettaa suklaan syönnin?"
"Et."
Tottakai kysyn. Samalla tavalla kuin kuka tahansa kysyy parhaalta kaveriltaan että sopisiko uusi hiusväri minulle. Päätöksen teen aina minä.
"Saanko aloittaa dieetin?"
"Mielellään."
:D
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kysyn. Samalla tavalla kuin kuka tahansa kysyy parhaalta kaveriltaan että sopisiko uusi hiusväri minulle. Päätöksen teen aina minä.
No en mä kyllä omasta ulkomuodosta keskustele kavereidenkaan kanssa, ainakaan etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
En. Miksi pitäisi?
Parisuhteessa jaetaan ajatukset ja keskustellaan asioista. Olen ollut yhdessä jo monta vuotta ulkomaalaisen mieheni kanssa ja me kerromme toisillemme kaikesta mitä aiomme tehdä. Kumpikaan ei ole toisen talutusnuorassa eikä kyse ole luvan kysymisestä. Kerroin miehelle että aion laihduttaa, niin mies ilmaisi toiveensa etten laihduttaisi liikaa mutta lupasi tukea projektissa ja alkoi heti etsimään eri vaihtoehtoja miten projekti kannattaisi toteuttaa. Ap
Miehiltä ei kuulu lupaa kysyä. Jo meidän esiäidit määräsi piikoja ja renkejä ja kantoivat aitan avaimia vyötäröllään.
En laihdutuksesta, mutta hiusten värjäämisestä ja välillä vaatteista kyllä. Tietysti itse päätän ne, mutta mielipiteitä on silti aina mukava kuulla. Kysyn monesti naispuolisilta ystäviltänikin mielipidettä, sopisiko minulle joku tietty hiusväri tai laittaisinko tämän mekon juhliin. En kuitenkaan anna kenenkään määräillä pukeutumistani, mutta välillä mielipiteiden kysymisestä on ollut hyötyä ja jälkeenpäin olen ajatellut, että onneksi kysyin mielipidettä enkä vain suuna päänä tehnyt asiaa.
Vierailija kirjoitti:
"Saanko värjätä hiukset?"
"Et."
"Ok, en värjää."
Mielipide ja lupa ovat kaksi eri asiaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
minä oikeasti luulin kaikkien naisten käskevän miehiä.
Olin tästä aloituksesta ihmeessäni.
Vierailija kirjoitti:
En laihdutuksesta, mutta hiusten värjäämisestä ja välillä vaatteista kyllä. Tietysti itse päätän ne, mutta mielipiteitä on silti aina mukava kuulla. Kysyn monesti naispuolisilta ystäviltänikin mielipidettä, sopisiko minulle joku tietty hiusväri tai laittaisinko tämän mekon juhliin. En kuitenkaan anna kenenkään määräillä pukeutumistani, mutta välillä mielipiteiden kysymisestä on ollut hyötyä ja jälkeenpäin olen ajatellut, että onneksi kysyin mielipidettä enkä vain suuna päänä tehnyt asiaa.
Minä annan kampaajalleni vapaat kädet, hän on alan ammattilainen. En ole koskaan kysynyt ystäviltäni mielipidettä hiusteni suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miehiltä ei kuulu lupaa kysyä. Jo meidän esiäidit määräsi piikoja ja renkejä ja kantoivat aitan avaimia vyötäröllään.
Missä kohtaa aloituksessa mainitaan sana lupa? Ei missään. Lupa ja mielipide ovat kaksi eri asiaa. Ap
Ei ole koskaan tullut mieleen kysyä. Kehoni on ihan omani, kuten hänenkin kehonsa on hänen omansa.