Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en saa enää työelämästä kiinni. Olen täysin hukassa.

Vierailija
10.05.2020 |

Ikä 29v. Ollut köyhyysrajalla koko ikäni. Aina kuitenkin ollut töissä ja olen ollut todella sinnikäs. Säästöjä on mutta tulevaisuus täysin auki. Olo on niin turvaton.
Määräaikainen loppui 1v sitten, ja siitä lähtien hakannut päätä seinään. En ole enää löytänyt mitään enkä päässyt mihinkään.

Aina asunut Helsingissä ja tuntuu että kaikki muut ovat niin rikkaita ja on vakituisia töitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan voit varautua siihen ettei töitä kovin helpolla saa. Ei se ole sinun vikasi jos töitä ei ole kaikille.

Turha siitä ainakaan itseään on syyttää.

Vierailija
2/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ennen tätä corona homma oli vaikeeta, mikään ei ole muuttunut. Olen 29v, ei mun ikäistä enää oteta mihinkään töihin. 

Silloin reilu 10v sitten oli niin helppoa työllistyä kun niitä työpaikkoja oli. Nykyään netti on umpitäynnä näitä "työllistäviä" rekry ja konsulttifirmoja, mol huutaa tyhjyyttä.

On jotenkin hujattu olo kun johdetaan harhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää pois, hyppää pois

Hyp - pää pois!

Oravanpyörästä siis.

Vierailija
4/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet vakituisissa töissä olevat tekee töitä vain nimeksi. Ovat päässeet suhteilla sisään ja pitävät kynsin hampain kiinni asemastaan. YT neuvottelujen alkaessa he aloittavat juoruilun muista. Heitäkö sinä kadehdit?

Vierailija
5/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä kyl ajatellut nostaa tukia loppuikäni!! Kyllä minä itse haluan tienata oma rahani ja saada palkan millä tulee toimeen.

Vierailija
6/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No emmä kyl ajatellut nostaa tukia loppuikäni!! Kyllä minä itse haluan tienata oma rahani ja saada palkan millä tulee toimeen.

Mitä vikaa tukien nostamisessa on? Björn Wahlrooskin nostaa tukia.

Vierailija
7/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kymmenen vuotta, niin lakkaat välittämästä.

Vierailija
8/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä noita hulluja usko! Löydät kyllä työtä. Saat kunnolla rahaa ja voit miettiä tulevaisuutta ihan eri kantilta.

Vierailija
9/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helevetistä löytyy näitä työpaikkoja?! Netti on pilvinpimein täynnä sivuja "hae töitä". Sitten kun tutkii tarkemmin niin huomaa ettei niitä ole edes olemassakaan!

Vierailija
10/10 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi keikkatyö työttömyyden rinnalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi