Onko enää olemassa miehiä jotka ei käytä Instagramia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, oma mieheni ei ole missään somessa. (Whatsappia en laske someksi, vaikka jotkut laskevat)
Minua ei löydä Facebookista, Twitteristä, Instagramista, Tumblistä eikä TikTokista, mutta olen kirjoittanut monille nettifoorumeilla vuosikausia pääasiassa erilaisten nimimerkkien kautta. Esimerkiksi voin kommentoida YouTuben videoita vakiintuneen nimimerkin kautta, sillä minulle on tärkeämpää mitä ja miten sanoo kuin se kuka sanoo.
Yleensä parhaita nettifoorumeja ovat erilaisiin harrastuksiin keksittyvät keskustelupalstat, jotka edellyttävät rekisteröityä ja niillä ihmisiä maailmanlaajuisesti samanlainen mielenkiintoa kyseistä asiaa kohtaan kuten musiikki, urheilu, tietokonepelit, historia tai vaikkapa suomen kieli.
Vauva.fi ja suomi24.fi ovat vähän turhan kaoottisia foorumeja kunnon keskustelulle.
Sitä en tiedä olenko mies vai marjanpoimija, mutta Facea kokeilin joskus vuonna 2007 olisko?
Twitterissä ja instassa olen käynyt pari kertaa, omaa tiliä en luonut. Edes youtubessa ei ole tiliä.
Ajanhukkaa mielestäni moiset, toisin kuin vauvapalsta.
Olen salanimellä ja laitan kuvia vain koirastani. Oikein mielelläni esittelen sitä koko maailmalle, kun on niin ihana koirus.