Onko enää olemassa miehiä jotka ei käytä Instagramia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, oma mieheni ei ole missään somessa. (Whatsappia en laske someksi, vaikka jotkut laskevat)
Mistä niitä löytää
Tietysti on. Ihan niinkuin on meitä naisiakin jotka eivät moista käytä. Esim. minä en tunne yhtäkään ihmistä joka käyttäisi instaa, sukupuolesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita, oma mieheni ei ole missään somessa. (Whatsappia en laske someksi, vaikka jotkut laskevat)
Mistä niitä löytää
Ei kannata etsiä seuraa instagramista jos haluaa miehen kenellä ei ole instagramia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä löytää
Lukiosta. Vuonna 1992.
Jännä ongelma sulla. Itse en tunne yhtäkään miestä, joka käyttäisi Instagramia. Minkä ikäisistä miehistä tässä on kyse?
Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.
En tunne tarvetta käyttää muita.
Kiinnostaisi nyt tietää, mikä siinä instagrammissa on niin turn off.
En nyt mitenkään ole tyrkyllä ap:lle, mutta työantajani viestinnästä osa on instragrammissa, joten minulla on tili siellä. Työni luonteen takia minun täytyy seurata myös meidän viestintää.
Tämä oli sinänsä uus bullet listaan, miksi en voisi saada av mammaa. Voin siis täysin hyvin elää tämänkin kanssa, mutta ehkä jotenkin yllättävää.
Aina luuli että tuo on parikymppisten kauniiden narsististen ihmisten itsensä- markkinointi -ja esittelyalusta. Onko tuolla aikuisiakin? Vaikea uskoa.
Todellisuuspakoa niille, jotka eivät reaalimaailmaa kestä.
Missäs ikäluokassa ap pyörii? 40+ miehistä aika harva käyttää IG:tä, parikymppisistä taas suhteellisen moni. Mutta enemmän tuo on naisten juttu, kyllä edelleen parikymppisissäkin miehissä on niitä jotka ei koe tuollaista itsensä esittelyä tarpeelliseksi.
On meitä. Jos se harmittaa ja kytkee sut pois päältä, että insaa käyttävät miehet kuolaavat siellä nuoria tipusia, niin ei siihen auta instattoman miehen löytyminen. Me kun katselemme niitä ihan IRL.
Miksi se on turn-off? Omasta tuttavapiiristä on useampia 30-50v miehiä instagramissa, seuraavat tuttujen arkea ja jakavat kuvia taloprojektista, pyöräreissuilta, keikoilta ja harrastuksista. Seuraan itse satoja tilejä enkä yhtään "pyllistelijää" enkä ole nähnyt kenenkään aikuisen miehenkään seuraavan sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
On meitä. Jos se harmittaa ja kytkee sut pois päältä, että insaa käyttävät miehet kuolaavat siellä nuoria tipusia, niin ei siihen auta instattoman miehen löytyminen. Me kun katselemme niitä ihan IRL.
Nuoret ihmiset on ilo silmälle noin yleensä, sitä ei kukaan kiistä. Kokonaan toinen juttu on hyväksyä ikääntyvänsä ja se, että nuoret on aina viihtyneet keskenään ja niin sen kuuluu ollakin. Kuolaaminen kertoo juuri kuolaajan henkisestä tasosta. Aina noita nuorten tyttöjen ahdistelijoita on ollut ja aina niitä on inhottu. Kukaan itseäänarvostava nainen ei koe kuolaamista imartelevana. Hän ei ole kuolaajalle persoona vaan pelkkä väline, vähän niinkuin auto. Itsensä esineellistävät bimbot sitten oma lukunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä löytää
Ei kannata etsiä seuraa instagramista jos haluaa miehen kenellä ei ole instagramia.
Juuri näin. Ja ylipäätään somesta löytyvät miehet käyttävät yhtä tai useampaa some-kanavaa. Aika todennäköisesti joku niistä on Instagram.
En ole itse somessa, enkä kyllä ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa?
Eikös tässä vielä jokin aika sitten somettomat olleet epäilyttäviä psykopaatteja?
Hra MCMLVII kirjoitti:
Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.
En tunne tarvetta käyttää muita.
Narraat, ei noilla ohjelmilla voi tänne postata.