Onko enää olemassa miehiä jotka ei käytä Instagramia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Missäs ikäluokassa ap pyörii? 40+ miehistä aika harva käyttää IG:tä, parikymppisistä taas suhteellisen moni. Mutta enemmän tuo on naisten juttu, kyllä edelleen parikymppisissäkin miehissä on niitä jotka ei koe tuollaista itsensä esittelyä tarpeelliseksi.
Minä luulen, että ap:n logiikan villakoiran ydin onkin juuri tuossa itsensä esittelyssä. Instagramissa naiset esittelevät itseään ja näin ollen ainoa syy miehelle käyttää instaa on niiden esittelykuvien kuolaaminen.
Kyllä instassa enemmistö on naisia ja varmaa yli 30 vuotiaista miehistä vähemmistö on instagramissa 🤔
No itse kerran deittailin 27 vuotiasta miestä, jolla ei ollut instaa. Ei myöskään kaikilla kavereitteni poikaystävillä ole. Vielä vanhemmista löytyy varmaan enemmänkin.
No en pelkän käytön takia blokkaisi pois vaan sen sisällön vuoksi ehkä. Tuttu esim. mainostaa omia töitään Instassa.
Täytyy kyllä miehenä kysyä ap:lta ja kannattajiltaan, että millä vuosisadalla te oikein elätte? Jos siis kyse ei aloituksessa ollut huumorista.
No eihän instassa mitään vaan sen käyttötavoissa. Instagramhan on ihana alusta kuvakuulumisten seuraamiseen, etenkin jos tuttavapiiri on yhtään laajemmalle asettunut. Etenkin näin koronan aikaan on ollut tosi kiinnostavaakin nähdä kavereiden kuvia mm tyhjistä suurkaupungin kaduista.
Omassa tuttavapiirissä ei kukaan mitään tyrkytä itseään tai ota selfieitä. Mitä miehiin tulee, nämä kuvaavat yleensä harrastuksiaan – pari promoaa bändiään instan kautta ja muutama muu taidettaan. Yksi ottaa ihan tajuttoman upeita maisemakuvia eikä mitään muuta. Mitä pahaa näissä voi olla?
Kolme-nelikymppisiä ollaan.
Minä seuraan luontokuvaajia. En kyllä tuollaisen harrastuksen takia jättäisi tutustumatta.
Hra MCMLVII kirjoitti:
Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.
En tunne tarvetta käyttää muita.
Mullon samat ja MatLab Simulink.
Mulla on facebook tili ja siinä omakuva ja maisemakuva. Lisäksi 2 facebook kaveria. Äiti ja tyttöystävän kissa.
m
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä vielä jokin aika sitten somettomat olleet epäilyttäviä psykopaatteja?
Luulisi psykojen ja oudokkien juuri pesivän somessa, voit esiintyä kenä tahansa. Eiköhän tuo ole ollut aikojen alusta. Some on lisännyt vieraantuneisuutta sen sijaan että se olisi oikeasti lähentänyt ihmisiä. Kaikki jakavat pintaa, harmitonta huttua. Älä vaan ala avautua kuinka sulla oikeasti menee!!
Hra MCMLVII kirjoitti:
Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.
En tunne tarvetta käyttää muita.
Ja käytät nettiselainta.
En tunne yhtään miestä, joka käyttäisi IG:tä. Yhden pojan tunnen, tosin se IG taitaa olla jo vähän museomeininkiä sillekin.
Kolmekymppisestä ylöspäin ei varmaan moni käytä instaa tai paljon muutakaan somea. Oma mies vasta opetteli käyttämään whatsappia. En tunne ketään joka käyttäisi instaa tai mitään vastaavia. Itsekään en käytä muuta somea kuin whatsappia.
Jos ei oma yksityisyys sen vertaa kiinnosta ettei tohdi niitä kuvia pitää kuva-albumissa kotona niin no thank you!