Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää olemassa miehiä jotka ei käytä Instagramia?

Vierailija
07.05.2020 |

Totaalinen turn off joku instaa käyttävä mies...

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on turn-off? Omasta tuttavapiiristä on useampia 30-50v miehiä instagramissa, seuraavat tuttujen arkea ja jakavat kuvia taloprojektista, pyöräreissuilta, keikoilta ja harrastuksista. Seuraan itse satoja tilejä enkä yhtään "pyllistelijää" enkä ole nähnyt kenenkään aikuisen miehenkään seuraavan sellaisia.

Jos ei oma yksityisyys sen vertaa kiinnosta ettei tohdi niitä kuvia pitää kuva-albumissa kotona niin no thank you!

Vierailija
22/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole instagramissa mutta olen av-palstalla. Mies 39 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs ikäluokassa ap pyörii? 40+ miehistä aika harva käyttää IG:tä, parikymppisistä taas suhteellisen moni. Mutta enemmän tuo on naisten juttu, kyllä edelleen parikymppisissäkin miehissä on niitä jotka ei koe tuollaista itsensä esittelyä tarpeelliseksi.

Minä luulen, että ap:n logiikan villakoiran ydin onkin juuri tuossa itsensä esittelyssä. Instagramissa naiset esittelevät itseään ja näin ollen ainoa syy miehelle käyttää instaa on niiden esittelykuvien kuolaaminen.

Vierailija
24/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä.

Vierailija
25/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä instassa enemmistö on naisia ja varmaa yli 30 vuotiaista miehistä vähemmistö on instagramissa 🤔

Vierailija
26/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse kerran deittailin 27 vuotiasta miestä, jolla ei ollut instaa. Ei myöskään kaikilla kavereitteni poikaystävillä ole. Vielä vanhemmista löytyy varmaan enemmänkin.

Vierailija
27/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pelkän käytön takia blokkaisi pois vaan sen sisällön vuoksi ehkä. Tuttu esim. mainostaa omia töitään Instassa. 

Vierailija
28/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä miehenä kysyä ap:lta ja kannattajiltaan, että millä vuosisadalla te oikein elätte? Jos siis kyse ei aloituksessa ollut huumorista.

Vierailija
29/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä.

M31

Vierailija
30/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 29v ja ei käytä facea tai instaa.

Vierailija
31/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän instassa mitään vaan sen käyttötavoissa. Instagramhan on ihana alusta kuvakuulumisten seuraamiseen, etenkin jos tuttavapiiri on yhtään laajemmalle asettunut. Etenkin näin koronan aikaan on ollut tosi kiinnostavaakin nähdä kavereiden kuvia mm tyhjistä suurkaupungin kaduista.

Omassa tuttavapiirissä ei kukaan mitään tyrkytä itseään tai ota selfieitä. Mitä miehiin tulee, nämä kuvaavat yleensä harrastuksiaan – pari promoaa bändiään instan kautta ja muutama muu taidettaan. Yksi ottaa ihan tajuttoman upeita maisemakuvia eikä mitään muuta. Mitä pahaa näissä voi olla?

Kolme-nelikymppisiä ollaan.

Vierailija
32/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan luontokuvaajia. En kyllä tuollaisen harrastuksen takia jättäisi tutustumatta.

Vierailija
33/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hra MCMLVII kirjoitti:

Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.

En tunne tarvetta käyttää muita.

Mullon samat ja MatLab Simulink.

Vierailija
34/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään miestä jolla on Instagram.

Vierailija
35/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on facebook tili ja siinä omakuva ja maisemakuva. Lisäksi 2  facebook kaveria. Äiti ja tyttöystävän kissa.

m

Vierailija
36/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä vielä jokin aika sitten somettomat olleet epäilyttäviä psykopaatteja?

Luulisi psykojen ja oudokkien juuri pesivän somessa, voit esiintyä kenä tahansa. Eiköhän tuo ole ollut aikojen alusta. Some on lisännyt vieraantuneisuutta sen sijaan että se olisi oikeasti lähentänyt ihmisiä. Kaikki jakavat pintaa, harmitonta huttua. Älä vaan ala avautua kuinka sulla oikeasti menee!!

Vierailija
37/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin tämänkin sivun Lynxillä, mutta eivät vain enää aukea.

38/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hra MCMLVII kirjoitti:

Minä käytän ATK:n ohjelmista vain AutoCadia, Exceliä ja sähköpostia.

En tunne tarvetta käyttää muita.

Ja käytät nettiselainta.

En tunne yhtään miestä, joka käyttäisi IG:tä. Yhden pojan tunnen, tosin se IG taitaa olla jo vähän museomeininkiä sillekin.

Vierailija
39/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisestä ylöspäin ei varmaan moni käytä instaa tai paljon muutakaan somea. Oma mies vasta opetteli käyttämään whatsappia. En tunne ketään joka käyttäisi instaa tai mitään vastaavia. Itsekään en käytä muuta somea kuin whatsappia.

Vierailija
40/63 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 25-vuotias mies ei käytä. Enkä itsekään käytä.