Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just luin Jodelista, että keskivertonaisella menee 20e/kk menkkasuojiin

Vierailija
06.05.2020 |

Siis kuin paljon muut holvaa, kun itselle riittää yks paketti rättejä ja yksi paketti tamponeja eikä nekään kulu loppuun sen 5 pv aikana..

Kommentit (298)

Vierailija
61/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa euron pakkauksia? Montako niissä on?

Tokmanni, Pirkka, X-tra. Ei voi olla noin vaikeaa etsiä tietoa netistä. 

No ei ole eurolla Pirkkaa, enkä ole Tokmannillakaan euron pakkauksia nähnyt kuin niitä jotain tosi pieniä 7-10 kappaleen pakkauksia jotka ei riitä mihinkään. Kai nyt normaalisti väh. 4-5 vuorokaudessa käyttää. Vai kestääkö jollain vain 2 päivää?

Vierailija
62/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanko tuossa muutakin? Buranat, lisääntynyt pyykki?

Saa tuohon summaan rouhia buranaakin ihan kunnolla menemään. Ja mikä lisääntynyt pyykki? Eikö jengi osaa ostaa itselleen sopivia siteitä/tamponeja jos/kun 20 eurolla ostetun side/tamponikasan lisäksi saa vielä vaatteensakin sotkettua..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teinitytöt vaihtaa sidettä varmaan 6-8 kertaa päivässä, niin nopeasti paketit kuluu.

Miksi et ohjeista tyttöjä että ei noin usein tarvitse vaihtaa? Sanot että jo ympäristönkin kannalta on parempi että turhaa roskaa tulee vähemmän.

Olet huono provo!

Side vaihdetaan normaalisti 6-8 kertaa päivässä. Niin teen itsekin, ja olen aikuinen nainen.

TÄH? Itse vaihdoin vasta kun side oli ”täynnä”. Tai haisi kuin raato. Eli korkeintaan 2-3 kertaa pvä. Onneksi on kuppi nykyään.

Minäkin vaihdan siteen silloin kun se on täynnä verta. Eli 6-8 kertaa päivässä.

Eli se 2.5e paketti kestää n. 3 päivää

Vierailija
64/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole eurolla Pirkkaa, enkä ole Tokmannillakaan euron pakkauksia nähnyt kuin niitä jotain tosi pieniä 7-10 kappaleen pakkauksia jotka ei riitä mihinkään. Kai nyt normaalisti väh. 4-5 vuorokaudessa käyttää. Vai kestääkö jollain vain 2 päivää?

Etkö osaa googlettaa? Ihan oikeasti. 

Vierailija
65/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 senttiä 14 kappaletta

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/k-menu-side-14kpl-ultra-normal-wing…

Te naiset kyllä nöyryytätte itseänne nyt urakalla

T. eri

Vierailija
66/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh itelle riittää yks tapsapaketti kaheks kuukaudeks, eli noin 1,5e/kk

Vierailija
68/298 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo holvata oikein tarkoittaa tässä yhteydessä vai onko näppäilyvirhe?

Tuhlata, lorottaa. ”Älä holvaa vettä”.

Olen itä-Suomesta, ap:sta en tiedä.

Onko se samaa kuin pluttaaminen tai lutraaminen?

Vierailija
69/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä.... saa olla aika putous jos menee 20€/kk suojiin

No 20e/kk kuulemma keskiarvo, joillakin menee 50e 😳

Suosittelin käymään gynellä, mutta tulin miinustetuksi pois 🤔

Ap

Ohis voisiko tässä olla gynekäyntikin kerran vuodessa tai kahdessa mukana?

Vierailija
70/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, miten jollakin voi olla ruskeat silmät, kun mulla on siniset.

Mä en tajua, miten joku voi olla pitkä, kun mä olen lyhyt.

Mä en tajua, miten jollakin on joku synnynnäinen sairaus, kun ei mulla vaan ole!

Ihan oikeastiko te täällä väännätte siitä, että teiltä tippuu kolme tippaa kahdessa päivässä ja ette voi tajuta, kun toisilla on normaalivuoto ja toisilla jopa runsas?!?

Vierailija
71/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut siteitä viimeksi vuonna 2007 tai 2009. Lasketaanhan meidät hormonikierukan käyttäjätkin keskivertonaisen keskiarvoihin mukaan? Vaihdevuosi-ikäisiä ei varmaan enää ole laskettu, mutta minäkin olen vasta 38.

Vierailija
72/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 senttiä 14 kappaletta

T. eri

Noiden imukyky on huono 3/6 tippaa, eli täysin turhia. Itse en koskaan osta noin huonoja siteitä.

Te miehet kyllä nöyryytätte itseänne ihan urakalla. Te miehet olette pohjattoman itsekkäitä ja omahyväisiä. Teidän pitäisi tajuta pitää turpanne kiinni asioista, joista ette tajua mitään. Eli miesten pitäisi olla täysin hiljaisia, sillä asioita joista miehet tajuaisivat jotain, ei ole olemassakaan.

Vierailija
73/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teinitytöt vaihtaa sidettä varmaan 6-8 kertaa päivässä, niin nopeasti paketit kuluu.

Miksi et ohjeista tyttöjä että ei noin usein tarvitse vaihtaa? Sanot että jo ympäristönkin kannalta on parempi että turhaa roskaa tulee vähemmän.

Olet huono provo!

Side vaihdetaan normaalisti 6-8 kertaa päivässä. Niin teen itsekin, ja olen aikuinen nainen.

TÄH? Itse vaihdoin vasta kun side oli ”täynnä”. Tai haisi kuin raato. Eli korkeintaan 2-3 kertaa pvä. Onneksi on kuppi nykyään.

Minäkin vaihdan siteen silloin kun se on täynnä verta. Eli 6-8 kertaa päivässä.

Eli se 2.5e paketti kestää n. 3 päivää

Mikä ihmeen 2,5 euron paketti? Viimeksi ostin kolme pakettia siteitä, joista kaksi maksoi 2,69 euroa ja yksi maksoi 2,15 euroa. Eli yhteensä 7,50 euroa. Eivätkä ne riitä kuukautisten ajaksi, tällä hetkellä käytän viime kuussa ostamiani siteitä ja seuraavaksi siirryn näihin viimeksi ostamiini.

Vierailija
74/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee noin 10 euroa kuussa. Kolme 16 kappaleen tamponipakettia.

Vierailija
75/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80 senttiä 14 kappaletta

T. eri

Tuo näyttää lähikauppaa, ja meidän lähikaupassa näyttää olevan 95 senttiä.

Ihan sama hinnalle, mutta pahimman vuodon aikaa en tuollaisen siteen kanssa uskaltaisi vessasta lähteä. Tarvitsen välttämättä isoja yösiteitä jopa päivällä. Näitä pieniä voi käyttää kuukautisten viimeisinä päivinä, kun vuoto on melkein lopussa. Normaalioloissa minulla on mennyt pari pakettia (9 sidettä/paketti) joiden hinta on pari euroa. Välillä minulla on ollut vuotohäiriöitä, jolloin siteitä kului vähintään paketillinen päivässä + tamponit samaan aikaan ja näytti, että vuoto ei lopu. En uskaltanut kokeilla loppuuko, vaan menin lääkäriin ja lääkkeillä on saatu kuukautiset kuriin. Silloin meni varmasti kymppejä suojiin. Nyt lääkityksen kanssa menee yksi yösidepaketti ja yksi pienempiä.

Vierailija
76/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan täällä oli eilen keskustelu kuukautiskupeista, missä yksi kertoi joutuvansa vaihtaa isoimman mahdollisen tamponin 10 Min välein ja toinen ettei aikuisten vaippakaan auta. Kaikki ap eivät ekä samaa elämää samassa kehossa kuin sinä.

Vierailija
77/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ehkä 1,5 pkt (16 kpl paketti) superimukykyisiä tamponeja / yhdet menkat, lisäksi käytän pienempiä tamponeja (säästöpakkaus) ja yösiteitä, ja nämä paketit riittävät menkat n. neljiin ja kaksiin menkkoihin. Tällä laskuopilla alle kymppi menee / yhdet menkat. 

Vierailija
78/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo holvata oikein tarkoittaa tässä yhteydessä vai onko näppäilyvirhe?

Tuhlata, lorottaa. ”Älä holvaa vettä”.

Olen itä-Suomesta, ap:sta en tiedä.

Onko se samaa kuin pluttaaminen tai lutraaminen?

Ehkä. Oulussa sanotaan, että "elä holovaa", jos esim toinen läikyttää juomaa pöydälle.

Vierailija
79/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on runsaat menkat ja kestää sen 5 tai 6 päivää enkä käytä halppistuotteita, mutta ei minulla kahtakymppiä silti mene...

Vierailija
80/298 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisiin/ehkäisyyn jne menee kyllä enemmän kuin toi parikymppiä kuussa. Kerran vuoteen gynekologikäynti papakokeineen, ei lähde alle 120€. Mun ehkäisypillerit maksaa 34€/3kk. Sitten tuohon päälle ne terveyssiteet ja tamponit, arvioisin että ehkä 5€/kk

Parikymppiä on mennyt eikä ihan edes riittänyt.