Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehelle tulla erektio sekasaunassa?

Vierailija
06.05.2020 |

Miten naiset reagoivat siihen?

Kommentit (271)

Vierailija
141/271 |
19.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, tottakai saa! Ei tietysti, jos lapsia olisi mukana, mutta seksisaunassa aina. Poikkeuksetta miehen kaverit on kiihottuneet isoista rinnoistani, myös vaikka heidän omat puolisot olisi mukana. Ollaan tehty parinvaihtoja hyvin kaikki huomioiden, ettei kukaan jää yksin. Joskus on johtanut aktiin, mutta myös pienempää hyväilyä, suutelua.

Ihan mieletöntä! Miten kiusoittelu teillä etenee, miten itse teet aloitteen, että sekasauna on tänään seksisauna? Kiihottuuko miehesi siitä, kun kaverinsa kuolaavat rintojasi ja antaudut vietäväksi?

Vierailija
142/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsuttiin lauteille mukaan mieheni kaverin ollessa kylässä. Ystävä vähän meni vaikeaksi kun nousin siihen vastapäätä ja hetken päästä seisoi komeasti. Kukaan ei sanonut oikein mitään ja hymyiltiin vain, kunnes miehellänikin tuli erektio. Ei haitannut, enemmänkin mairitteli tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kiellettyä mielestäni ole. Toisaalta minulle alastomuus on luonnollista ja seksuallisuus tulee muista asioista, esimerkiksi niukoista hepeneistä. Ei sekasaunominen ole itselle erektiota aiheuttava homma.

Vierailija
144/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kutsuttiin lauteille mukaan mieheni kaverin ollessa kylässä. Ystävä vähän meni vaikeaksi kun nousin siihen vastapäätä ja hetken päästä seisoi komeasti. Kukaan ei sanonut oikein mitään ja hymyiltiin vain, kunnes miehellänikin tuli erektio. Ei haitannut, enemmänkin mairitteli tuo.

Upea tilanne, varmasti kutitellut kaikilla vatsanpohjasta. Mä en voi estää erektiota sekasaunassa, ja useimmiten varotan siitä etukäteen.  

Vierailija
145/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana, tottakai saa! Ei tietysti, jos lapsia olisi mukana, mutta seksisaunassa aina. Poikkeuksetta miehen kaverit on kiihottuneet isoista rinnoistani, myös vaikka heidän omat puolisot olisi mukana. Ollaan tehty parinvaihtoja hyvin kaikki huomioiden, ettei kukaan jää yksin. Joskus on johtanut aktiin, mutta myös pienempää hyväilyä, suutelua.

Jos lapsia on mukana ja pääsee käymään niin ikävästi että veitikka kovettuu niin mitä mielestäsi pitää tehdä. Survoa kalu jakojen väliin ja estää kaikin keinoin sen näkyminen? Poistua paikalta kädellä peittäen? 

Vierailija
146/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä sen verran tarvitsee hallita itsensä ettei noin käy. Jos olen miehen kanssa kahdestaan ja pestään toisiamme niin sitten se on ymmärrettävää ja jopa innostavaa. Ymmärrän myös että miehet runkkaavat näkemälleen, sekin on kiva ajatus. Mutta ei, aikuinen normaalilahjainen mies pitää katsekontaktin kurissa ja kalun normaalitilassa.

Pystytkä itse estämää jos alat kiitottumaan ja kostumaan? Tai jos nännit tuntuvat kovenevan, niin pystytkö estämään sen heti? Erektio voi tulla ja tulee myös ilman mitään syytä ja sitä ei voi estää se tulee kun tulee. Jos sellaisen näkeminen vaivaa, niin älä mene sekasaunaan tai katso miesten jalkoväleihin. 

Vierailija
147/271 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitenkään paha asia, mikä ihme siinä tuntuu toisilla olevan hätänä jos jollakulla kikkeli seisoo. Ihan luonnollistahan se on, minä ainakaan en sitä paheksu...on jopa iloista, että herrat ovat viriilejä. Tykkään ja vähän kiihottaakin salaa kun saa katsella tutun tai jopa tuntemattomankin seisokkia.

N37

Hei, hieno, kypsä ja mielestäni upea asenne sinulla! 

Vierailija
148/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna Hanna 46 kirjoitti:

Jos iso niin joo.

15cm olis nolo erektiossa.

Älä Urpo huijaa! Sullahan on vaan 11 cm!

Vierailija
149/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36. kirjoitti:

Meidän sekosaunaan ei 15 senttisellä pääse.

Täällä vaimo tehnyt saman linjauksen. Harmi vaan että jään itse kyseisen mitan alle ja vaimo saunoo paremmin varusteltujen miesten kanssa. Nöyryyttää ja samalla kiihottaa kantaa kylpyhuoneen ovelle virvokkeita omassa kodissa, kun puoliso nakuilee parhaiden kaverieni kanssa. Ei voi muuta kuin hyväksyä kohtalo ja ajatella, että lauteilla pysyy homma siistinä.

Vierailija
150/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36. kirjoitti:

Täällä vaimo tehnyt saman linjauksen. Harmi vaan että jään itse kyseisen mitan alle ja vaimo saunoo paremmin varusteltujen miesten kanssa. Nöyryyttää ja samalla kiihottaa kantaa kylpyhuoneen ovelle virvokkeita omassa kodissa, kun puoliso nakuilee parhaiden kaverieni kanssa. Ei voi muuta kuin hyväksyä kohtalo ja ajatella, että lauteilla pysyy homma siistinä.

Todella kiihottava politiikka teillä ;) Jos kaverillasi pukkaa erektiota, niin sinähän et siitä tiedä ja mitä kaikkea vaimo voi oikean kokoisen miehen kanssa tehdä.

Vierailija
151/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskeleva nainen kirjoitti:

Meidän sekosaunan säännöt kieltää 15 senttisten sisäänpääsyn

ämpäripillut ja löysät lätyt on myös kielletty vink vink käyhän hakemassa ne geishakuulat

Vierailija
152/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N36. kirjoitti:

Pistä se h.arakka akka pihalle ja hoitoon ??? Tai laita ulkoruokintaan nännien muodon takia...  ei kukaan täysijärkinen käyttäydy tuolla tavalla nöyryyttäen ei hän arvosta sua sitten kyllä muutenkaan. Ei tuollaista pidä hyväksyä missään mielessä kenenkään. Miltä se kuulostas jos tissien koon mukaan vedettäis joku linjaus saunoihin miesten puolesta. Siitä alkaisi kauhea jeesustelu ja keskustelu räjähtäisi.

Vierailija
153/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä sen verran tarvitsee hallita itsensä ettei noin käy. Jos olen miehen kanssa kahdestaan ja pestään toisiamme niin sitten se on ymmärrettävää ja jopa innostavaa. Ymmärrän myös että miehet runkkaavat näkemälleen, sekin on kiva ajatus. Mutta ei, aikuinen normaalilahjainen mies pitää katsekontaktin kurissa ja kalun normaalitilassa.

Pystytkä itse estämää jos alat kiitottumaan ja kostumaan? Tai jos nännit tuntuvat kovenevan, niin pystytkö estämään sen heti? Erektio voi tulla ja tulee myös ilman mitään syytä ja sitä ei voi estää se tulee kun tulee. Jos sellaisen näkeminen vaivaa, niin älä mene sekasaunaan tai katso miesten jalkoväleihin. 

Se on katsos kun noilla joillakin av mammoilla on perus terveystieto ja anatomia aivan hukassa. Pitäisi vielä kouluun takaisin kertaamaan tuokin neiti

Vierailija
154/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exvaimo suuttui syvästi kun mentiin hänen siskonsa ja hänen miehensä kanssa sekasaunaan neljästään. No siinä se sitten heti alussa pyllisti ja teki sopivan veden sankkoon jonka kaatoi päällensä meidän edessä.

Siskonsa oli 7v nuorempi meitä ja todella hyvärunkoinen. Olimme olleet yhdessä 2v.

Siinä veri sitten pakkautui kaluun ja muut huomasivat sen kun peittelin sitä ja vaimo hermostui samantien. Noloa, saunominen loppui siihen ja ilta oli siinä.

Seuraavana aamuna keittiössä siskonsa kuiskautti korvaani, ei se eilinen haittaa, nostatti vaan itsetuntoa ja vinkkasi silmää.

Exvaimo pahoitti mielensä päiviksi. Koskaan ei sekasaunaa sen jälkeen..

antoiko se vaimon sisko myöhemmin koskea enemmänki vai päästikö sisään asti :)? olisit käynyt kiinni vaan

Vierailija
155/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi että miehille tulee erec. minun seurassa kun ollaan sekasaunassa...en kyllä koskaan jätä hipaisematta ylvästä seisokkia....

kerro lisää sekasaunoista viime aikoina ? oletko hipaissut enemmänkin ?

Vierailija
156/271 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran saunottiin porukalla, jäin jälkilöylyihin kahdestaan minusta paljon nuoremman miehen kanssa jolla alkoi kunnolla seisomaan, ihana näky oli, rakasteltiin pikaisesti suihkussa, ihanat oli jälkkärilöylyt.

pyysitkö pesemään selkää vai salaako otitte vain pikaiset ?

Vierailija
157/271 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
158/271 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena, pakko tunnustaa, tykkään kyllä kovasti katsella kaiken kokoisia ja näköisiä, puoliseisokissa tai täysvalmiudessa komeilevia, innokkaita kaluja sekasaunassa. Onhan se ihanaa katseltavaa. Joskus saatan itse lauteilla levittää jalkojani niin, että jollakulla miehellä on hyvä näkymä useinkin kiimaiseen pimpsaani.

Vierailija
159/271 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hakattiin sekosaunassa, koska olin heidän mielestä pilannut tunnelman, kun saavuin paikalle 15cm kalulla

Hakattiin??? Miten se on mahdollista, nysäthän on punttisalien aatelia.

Vierailija
160/271 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanoisin, että emme niinkään katsele, mutta sitäkin enemmän olemme tietoisia. Yhteinen alastomuus miesten ja naisten kesken lämmittää niin sielua kuin vatsanpohjaa, tuottaa miellyttäviä väristyksiä ja seksiä kaipaavan turvotuksen. Miesten tahdikkuus, herrasmiesmäisen kohtelias huomaavaisuus saa oman itsensä tuntumaan - sanoisinko prinsessalta, tai strip tease tähdeltä, joka vetää puoleensa miesten energiaa ja piilevää tahtoa, jonka voi kuvitella ennemmin tai myöhemmin löytävän yhteisen täyttymyksensä. Kaiken kaikkiaan - virkistävä kokemus, jonka jälkitunnelma voi säilyä pitkäänkin.