Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehelle tulla erektio sekasaunassa?

Vierailija
06.05.2020 |

Miten naiset reagoivat siihen?

Kommentit (271)

Vierailija
261/271 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen saunonut satoja kertoja hyvin tunnetussa helsinkiläisessä sekasaunassa jo 11 vuoden ajan ja nähnyt siellä satoja alastomia ihmisiä kaikkialta maailmasta, en ole nähnyt yhtään ainutta kertaa kenelläkään miehellä seisokkia. Varmasti sellaisiakin tapauksia on ollut, mutta ovat kyllä yhtä varmasti harvassa. 

M53

Vierailija
262/271 |
10.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä näitä sekasaunoja muka on, joissa ollaan ilman uima-asuja? Ehkä jossain parikymppisten kotibileissä, mutta entä muuten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/271 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä näitä sekasaunoja muka on, joissa ollaan ilman uima-asuja? Ehkä jossain parikymppisten kotibileissä, mutta entä muuten?

Lähdepäs käymään Saksassa, Itävallassa tai Sveitsissä. Sekasaunoja kaikki ja uimapukuja ei saa käyttää.

Vierailija
264/271 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime kesänä mökillä vaimon 40-vuotisjuhlat ja siellä oli sekasaunominen ohjelmassa. Kyllä siellä oli kulli kovana joka miehellä kun oli muutama karvaton pillu lauteilla.

Vierailija
265/271 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sompasauna Helsingissä. Sompassa saa olla ihan vapaasti uikkareissa tai ilman. Avoinna 7 päivää viikossa kellon ympäri, eikä maksa mitään.

Vierailija
266/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli sekassaunassa aina heppi kovenemassa, kun rupesi pimppiä näkymään. Piti singahtaa suihkuun ja pois, kun oli niin herkässä ja oli yleinen vitsi naisten kesken. 

Nykyseltään on järjestelmät rauhoittunut, ettei ole niin herkillä. Keskieuroopassa saunoissa en ole erektiota nähnyt, kuin muutamilla nuorilla, joita on tyty kiusoitellu ja Luxembourgissa saunassa, joka oli ilmeisesti homojen iskupaikka. Siellä sedät meni höyrysaunaan ja altaaseen  toisiaan hipelöimään ja sieltä heppi tanassa hakemaan pyyhettä. Oli hieman iljettävä fiilis siitä saunomisesta.

Vierailija
267/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kotisaunassa ja vain yhden pariskunnan tai yhden naisen kanssa olemme suloisen vaimoni kanssa saunoneet. Koska olen jo iäkäs, näissä tilanteissa kyrpäni ei ole jäykistynyt. Mutta jos kuvitellaan, että nuorena olisin ollut samassa tilanteessa, varmasti olisi. 

Kun saunassa on vain yksi muu nainen kuin oma puoliso, hän voi olla varma olemisestaan niin viehättävä, että juuri hänen takiaan toisella miehellä on ottanut eteen. Useimmat naiset ovat hyvin imarreltuja ja pitävät seisokin näkemistä kohteliaisuutena.  Kynis.mi

Vierailija
268/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa erektio jonka olen kaverien kesken sekasaunassa nähnyt tuli yhdelle miehelle joka oli samaan aikaan pesuhuoneessa kun menin ja kusin seisoviltani suihkukaivoon

Vierailija
269/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kunnon erektio kun oltiin nuorena juhannuksena mökillä. Kaverin muija alkoi pesemään selkää ja siitä pikkuhiljaa hänen kädet siirtyi etupuolelle. Pesi myös sitten ison seisovan kullini samalla. Saatiin peiteltyä niin ettei muut huomanneet tapahtunutta. 

Vierailija
270/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain kotisaunassa ja vain yhden pariskunnan tai yhden naisen kanssa olemme suloisen vaimoni kanssa saunoneet. Koska olen jo iäkäs, näissä tilanteissa kyrpäni ei ole jäykistynyt. Mutta jos kuvitellaan, että nuorena olisin ollut samassa tilanteessa, varmasti olisi. 

Kun saunassa on vain yksi muu nainen kuin oma puoliso, hän voi olla varma olemisestaan niin viehättävä, että juuri hänen takiaan toisella miehellä on ottanut eteen. Useimmat naiset ovat hyvin imarreltuja ja pitävät seisokin näkemistä kohteliaisuutena.  Kynis.mi

Mutta vaikka minulle ei enää vanhempana ole tullutkaan pakkoerektioita, en yhtään pyri kieltämään, että minusta on loputtoman ihanaa, kun saa katsella alastomia herttailemissyistä  vittuaan avaavia sisaria. Ja kuten olen sanonut monta kertaa vakiintumattomista sisarista, heidän vittunsa on YHTÄ KAUNIS kuin muillakin sisarilla. Naiset ovat ihania!  Kynis.mi

Vierailija
271/271 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole että saako vaan pitää tulla erektio kun näkee vieraita naisia