Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako miehelle tulla erektio sekasaunassa?

Vierailija
06.05.2020 |

Miten naiset reagoivat siihen?

Kommentit (271)

Vierailija
101/271 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se olisi outoa jos ei tulisi erektiota sekasaunassa. Me olemme ihmisiä ja vaikka kuinka sanotaan että saunomiseen ei liity erotiikka niin liittyy siihen. Jos näkee vieraita ihmisiä alastomana edessä, varmasti terveellä ihmisellä kiinnostus lisääntyy. Se on ihan normaalia. Melontaseurassa sekasaunotaan lähes jokaisen harkan tai retken päätteeksi ja retken aikanakin mikäli siihen on mahdollisuus. Annan saunoessa katseeni kierrellä vapaasti urheilullisissa miesvartaloissa ja erektio vaan korostaa maskulinisuutta.

Vierailija
102/271 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako vai eikö - mikä minä olen miehenä sanomaan, mutta toivon vain armoa, jos vahinko käy. Kun ei sitä aina voi kontrolloida, ja joskus se paisuu silloin kun ei todellakaan haluaisi.

Esimerkki: olin joskus parikymppisenä mökin saunassa alasti isäni ja hänen silloisen naisensa kanssa. Pitkään saunominen ja uiminen meni ihan hyvin, eikä tilanteessa ollut mitään outoa. Sitten yhtäkkiä minulla alkoi saunassa istuessa seistä ilman mitään syytä. Oli ehkä nolointa ikinä, mutta siitäkin selvittiin. Peitin heti saunasta päästyä seisovan vehkeen pyyhkeellä, ja laski se erektio jossain kohtaa, mutta huomattiinhan se. Olisinko halunnut, että niin käy? No en todellakaan! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/271 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi että miehille tulee erec. minun seurassa kun ollaan sekasaunassa...en kyllä koskaan jätä hipaisematta ylvästä seisokkia....

Vierailija
104/271 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy tulevan, halusi mies tai ei. T: Harrastusryhmän rouva.

Vierailija
105/271 |
01.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä suomalaisten mielensä pahoittaminen on kyllä järkyttävää. Erektio sekasaunassa on varmasti kiusallinen kaikille, mutta ennen kaikkea sen kantajalle. Jos naisia tuo niin paljon häiritsee, niin älkää nyt hyvät ihmiset menkö sinne. Miesten ja naisten saunat tai vuorot on varmasti kaikkien saatavilla. Ylipäätään minun on vaikea nähdä, että mikä on naisen motivaatio mennä sekasaunaan jos tuollaisesta ruumiintoiminnista loukkaantuu. Ja ne oman miehen kanssa saunojat varmasti voivat saunoa kotonaankin miehen kanssa.

Näin miehenä sanoisin että paljon mielummin ottaisin hallitsemattoman erektion sekasaunassa kuin miesten saunassa. Se se vasta kiusallinen tilanne olisikin. Luojan kiitos näin ei ole kummassakaan saunassa vielä käynyt.

Vierailija
106/271 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa ja pitääkin tulla. Herrasmies osoittaa sillä että saunassa olevat naiset ovat kauniita ja haluttavia. Ja jos miehen vaimo on samassa saunassa niin muiden naisten ei tarvitse miettiä onkohan tuo mies kenties kyvytön kun ei vehje seiso.

Vierailija
107/271 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki vähitellen paisui ja kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä. Hymyt vaihdettiin tilanteelle, eikä siis todellakaan haitannut ystävän erektio.

Vierailija
108/271 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellainen alle vaakatason jäävä seisokki häiritse, jollei sitten ala tökkimään vehkeellään naisia. Toinen asia on sitten sellainen joillakin miehillä oleva pystyseisokki. Se näyttää sekasaunassa aika lapselliselta pikkupojan reaktiolta. N47

Vierailija
109/271 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä naiset tekevät. Toisilla naisilla on tapana oikein kiusallaan vilautella jalkoväliä, että näkisivät miten miehet reagoi. Toiset sitten vaivihkaa puristelevat tissejään ja ääntelehtivät. Oma teoriani on, että naiset, jotka ovat tulleet sekasaunaan fantasioivat joukkopanoista. En tietenkään ole tätä kenellekään naiselle suoraan kertonut.

Vierailija
110/271 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä mitä naiset tekevät. Toisilla naisilla on tapana oikein kiusallaan vilautella jalkoväliä, että näkisivät miten miehet reagoi. Toiset sitten vaivihkaa puristelevat tissejään ja ääntelehtivät. Oma teoriani on, että naiset, jotka ovat tulleet sekasaunaan fantasioivat joukkopanoista. En tietenkään ole tätä kenellekään naiselle suoraan kertonut.

En usko, että tuo kimppakiva pitää paikkansa. Mutta terveen uteliaisuuden tyydyttämisen myönnän. T. AikN

Vierailija
111/271 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellainen alle vaakatason jäävä seisokki häiritse, jollei sitten ala tökkimään vehkeellään naisia. Toinen asia on sitten sellainen joillakin miehillä oleva pystyseisokki. Se näyttää sekasaunassa aika lapselliselta pikkupojan reaktiolta. N47

No jo on kommentti. Pitäskö sanoa, että nainen on lapsellinen, jos komeista miehistä lämpenee, alkaa nännit nöpöttää ja alapää turvota. Mun mielestä se on aikuisen naisen luonnollista seksuaalisuutta. Ihan samoin kuin komeat erektiotkin.

Ei aikuisen ihmisen pitäisi näistä asioista niin kovasti hämmentyä.

Vierailija
112/271 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran saunottiin porukalla, jäin jälkilöylyihin kahdestaan minusta paljon nuoremman miehen kanssa jolla alkoi kunnolla seisomaan, ihana näky oli, rakasteltiin pikaisesti suihkussa, ihanat oli jälkkärilöylyt.

Vierailija
113/271 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaahko nainen kirjoitti:

Jäin kerran juhannussaunaan kahden kesken mieheni ystävän kanssa. Kyllä siinä kelpasi nakuna rupatella, kun paksu lenkki vähitellen paisui ja kiilteli hiestä vastapäätä. Jäi mukava muisto hyvin varustellun ystävän paikoista. Oma mieheni on vielä ns. katkarapuosastoa lepotilassa, joten paksua tankoa katseli oikein mielellään sivusilmällä. Hymyt vaihdettiin tilanteelle, eikä siis todellakaan haitannut ystävän erektio.

Ihana kokemus. Itse päädyin mieheni joukkuekavereiden kanssa lauteille (kyllä, alasti...). Olihan se sinällään erikoista, mutta annoin silti katseen levätä pitkään ns. isomman koon miehissä. Raasu mieheni myöhemmin myönsi, että häntä oli alkanut kiihottaa näky, että olin ilman rihman kiertämää paremmin varusteltujen kavereiden seassa. Siitä syystä joutui myös lauteilta poistumaan. No totesin hänelle kiusoitellen, että eipä hän erektiossakaan olisi aivan yltänyt parhaiden lepotilojen mittaan :D

Vierailija
114/271 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaahko nainen kirjoitti:

Ihana kokemus. Itse päädyin mieheni joukkuekavereiden kanssa lauteille (kyllä, alasti...). Olihan se sinällään erikoista, mutta annoin silti katseen levätä pitkään ns. isomman koon miehissä. Raasu mieheni myöhemmin myönsi, että häntä oli alkanut kiihottaa näky, että olin ilman rihman kiertämää paremmin varusteltujen kavereiden seassa. Siitä syystä joutui myös lauteilta poistumaan. No totesin hänelle kiusoitellen, että eipä hän erektiossakaan olisi aivan yltänyt parhaiden lepotilojen mittaan :D

Kauniin naisen seuraassa alasti lepomittat on kaukana oikeista lepomitoista. Omakin kasvaa monta senttiä, vaikka olisi vielä kaukana seisokista. Turvotus tuo pituutta ja paksuutta.  Siten 15 on helposti 18cm vaikkei vielä edes seiso.

Vierailija
115/271 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä illanvietossa muutama vuosi sitten, avokkini taisi aiheuttaa kaverilleni hieman kiusallisen tilanteen, ilmestymällä odottamatta melko hiprakassa kanssamme alasti saunaan. Jäi vielä hetkeksi seisomaan ovelle ja höpisemään jotain, ikään kuin esitelläkseen itseään, ennen kuin änkesi väliimme lauteille. Siinä hetken pienessä kerrostalosaunassa kylki kyljessä oltuamme, kaverilla tuli kiire suihkunpuolelle, jolloin huomasin hänen normaalisti suht pienen katkaravun olevan puolitanassa, ja vaappuvan komeasti puolelta toiselle. Koitti pitää kättä edessä, mutta eipä sitä tietenkään peitettyä saanut.                                                                                                                                                                                                                                                                                   Eipä noille mitään voi jos tulee, ja naiset saattaa tätä tehdä juurikin härnätäkseen.

Vierailija
116/271 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan kehopositiivisten ihravalaiden seurassa ei ole pelkoa erektioista

Vierailija
117/271 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kun on alasti muiden miesten saunaseurassa, niin on vaikea pidätellä. Kai se on joku biologinen/häpeäjuttu ja kilpailuvietti. Keho ottaa puolison alastomuuden muiden miesten edessä vastaan kiihottumisena. Ite en kyllä kehtaa näyttää erektiota, vaan pakko pitää pää kylmänä. Tapa on kehittynyt vähän vahingossa ja kerran hönössä tuli tunnustettua vaimolle, miten hänen alastomuus muiden miesten seurassa kiihottaa. Otti kohteliaisuutena ja nykyään saattaa olla alastomana saunassa ainoana naisena minun ja kaverien kanssa. Ei peittele pyyhkeellä edes vilvoitellessa. Sheivaa myös poslariksi poikkeuksetta ennen sekasaunaa ja kertoo, miten on sitten siistit paikat jätkille katsottavaksi. Näkee miten vaikeaa minulle on pidätellä. Haluaisin kieltää, mutta sitten en kuitenkaan. Seksi on helvetin kuumaa näiden iltojen päätteeksi.

Vierailija
118/271 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kun on alasti muiden miesten saunaseurassa, niin on vaikea pidätellä. Kai se on joku biologinen/häpeäjuttu ja kilpailuvietti. Keho ottaa puolison alastomuuden muiden miesten edessä vastaan kiihottumisena. Ite en kyllä kehtaa näyttää erektiota, vaan pakko pitää pää kylmänä. Tapa on kehittynyt vähän vahingossa ja kerran hönössä tuli tunnustettua vaimolle, miten hänen alastomuus muiden miesten seurassa kiihottaa. Otti kohteliaisuutena ja nykyään saattaa olla alastomana saunassa ainoana naisena minun ja kaverien kanssa. Ei peittele pyyhkeellä edes vilvoitellessa. Sheivaa myös poslariksi poikkeuksetta ennen sekasaunaa ja kertoo, miten on sitten siistit paikat jätkille katsottavaksi. Näkee miten vaikeaa minulle on pidätellä. Haluaisin kieltää, mutta sitten en kuitenkaan. Seksi on helvetin kuumaa näiden iltojen päätteeksi.

Meillä kävi aika lailla samoin jostain yhteismökkisaunasta. Minä ja kaksi muuta miestä mentiin vielä jälkilöylyille naisten saunottua. Vaimo sitten kuikuili jos mahtuisi hetkesi vielä lämmittelemään. Kiihotti hemmetisti kun hän siinä nännit nöpöllään ja tissit heilahdellen kiipesi siihen lauteille. Näin kyllä ne toisten kiinnostuneet katseet hänen vartaloonsa ja miten vaimo vähän vaivihkaa tarjosi katseltavaa nostaessaan jalat koukkuun siihen eteensä. Pillu oli kunnolla esillä ja hän "muka" oli siinä "tahattomasti".  Oli pakko siirtyä itse pukuhuoneen puolelle kun tunsin että kohta seisoo kunnolla. Juteltiin asiasta sängyssä ja oli se vaimokin melko märkänä koko hommasta.

Nykyisin meillä ihan suunniteltua että vaimo mukaan lauteille, jos minulla saunavieraita. Oma leikkinsä sekin.

Vierailija
119/271 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uimapukufetissi, joten kylpylän sekasaunassa minulla seisoo joka ikinen kerta. Pyydän tietenkin anteeksi. En voi sille mitään. M24

Vierailija
120/271 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä sen verran tarvitsee hallita itsensä ettei noin käy. Jos olen miehen kanssa kahdestaan ja pestään toisiamme niin sitten se on ymmärrettävää ja jopa innostavaa. Ymmärrän myös että miehet runkkaavat näkemälleen, sekin on kiva ajatus. Mutta ei, aikuinen normaalilahjainen mies pitää katsekontaktin kurissa ja kalun normaalitilassa.

niin varmasti kyllä vaan onko kokemusta ko.tilanteesta, mainitsit:' (ymmärsinkö oikein että tykkäisit kun ympärilläsi) kiihoittuneetmiehet runkkaisivat näkemälleen (sinulle siis) sekin on kiva ajatus'? niin. niin varmasti tekisivät vaan olisitko itse valmis tuohon samaan mitä ajatuksissasi pudät kiihottavalta? olisi mielenkiintoista kuulla vaa se.