Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tummahiuksiset, minkä ikäisenä jouduit aloittamaan harmaiden takia hiustenvärjäyksen?

Vierailija
05.05.2020 |

Itse täytän kohta 40 ja ohimoalueella alkaa olla jo aika paljon harmaita. Päällyhiukset peittävät ne kuitenkin vielä aika hyvin, joten en ole niiden takia vielä alkanut värjäämään omia hyvän välisiä hiuksiani. Milloin suunnilleen muilla tummahiuksilla harmaantuminen on edennyt niin pitkälle, että on halunnut alkaa värjäämään? Oletan, että tummahiuksisilla tuo aika tulee blondeja aiemmin, koska harmaan erottuvat selvemmin.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena oli miltei mustat hiukset, jossain vaiheessa hiukan vaalentui ruskeaksi.

Nyt vanhemmiten on taas muuttunut tummemmaksi, miltei samaksi kuin lapsena.

Nyt on tummanruskeat, hyväkuntoiset ja jopa kiiltävät. Kun pesen, joudun vaahdottamaan pariin kertaan kun on polkkapituinen ja paksu silti en tarvitse hoitoainetta. Ei tule takkua. Ohimolla ihan muutama harmaa hius, ne ei näy oikeastaan lainkaan, muuten tasaisen tummanruskea. Olen 70 v.

Vierailija
62/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 44 v, harmaita on jo ihan selvästi etuhiuksissa ja ohimoilla. Ensimmäiset harmaat haivaitsin varmaan noin 35-vuotiaana. En koe tarpeelliseksi värjätä hiuksiani. Kivasti elävyyttä tuovat, eivätkä omaa silmääni haittaa. Miksei hiuksistakin saisi näkyä ikä? Sitä paitsi me tummat useimmiten harmaannumme kauniimmin kuin vaalemmat, joilla hiukset vain menettävät väriään. Salt and pepper näyttää kivalta sekä naisilla että miehillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä aloittanut, mulla ei ole harmaita ja olen 49, tosin yhdeksänkymppisellä mummillanikaan ei ole kuin pari harmaata hiusta joten ehkä minullekaan ei tule. 

Vierailija
64/64 |
07.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti värjää tukkansa kirkkaan punaiseksi kerran kuussa, ettei näkyisi harmaata. Ikää on 77 v. Omaan silmään se näyttää typerältä, että tuon ikäinen luulee peittävänsä ikänsä värillä.