Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram on normalisoinut isot ikäerot. Moni parikymppinen pitää jopa 20+ vuoden ikäerosuhdetta vanhempaan mieheen "normaalina"

Vierailija
05.05.2020 |

Ikä taitaa tosiaan olla vain numeroita

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko itseään huomattavasti nuoremmista kiinnostuneet ihmiset henkisesti vähän jäljessä? Eli keski-ikäinen mies tuntee olevansa henkisesti parikymppinen, joten sen ikäiset tytöt vaikuttaa ihan fiksuilta? Keski-ikäiset naiset tuntuvat heille liian viisailta?

M36

Ei välttämättä. Ehkä nuorten naisten kauneus vain vetoaa heihin.

Niin, ja nuoria naisia panettaa suunnilleen saman verran kuin keski-ikäistä miestä. M49

Niin ehkä nuo sitten sopii hyvin yhteen.

Vierailija
82/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko itseään huomattavasti nuoremmista kiinnostuneet ihmiset henkisesti vähän jäljessä? Eli keski-ikäinen mies tuntee olevansa henkisesti parikymppinen, joten sen ikäiset tytöt vaikuttaa ihan fiksuilta? Keski-ikäiset naiset tuntuvat heille liian viisailta?

M36

Ei välttämättä. Ehkä nuorten naisten kauneus vain vetoaa heihin.

Eli he ovat pervoja, jotka näkevät nuoret naiset vain kauneuden ja seksin kautta. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosuhteissa on aika keskeistä minkä ikäisenä se ikäero tulee. Jos 18v on kaksi kertaa itseään vanhemman eli 36 vuotiaan kanssa, on se ihan eri asia kuin jos 36 vuotias olisi 55 vuotiaan kanssa.

18 vuotias ja 36 vuotias ovat omalla tavallaan nuoria, vaikka tietysti 36 vuotiaan ote nuoruudesta on heikompi. 55 vuotias taas on jo asettunut keski-ikään ja hyvin harvoissa tapauksissa pysyy parhaassa toimintaiässä olevien mukana ja ihon ikääntyminen on edennyt pitkälle.

Minulle olisi varmasti 18 vuotiaana kelvannut 36 vuotias nainen ja kun olin n.15v, iloitsin siitä, kun Bruce Dickinson palasi Iron Maideniin ja olin vähällä päästä bändin keikalle, mutta tukihenkilöni teki oharit. Kun katselin niitä uusien levyjen kansia, en huomannut niissä muuta eroa Brucen ulkonäössä kuin hiustyylin vaihtumisen, vaikka mies olikin vanhentunut yli 15 vuotta niistä vanhimmista kuvista, mitä olin nähnyt levyjen vihkoissa. Toki jos olisin silloin ymmärtänyt paremmin ihmisten vanhenemista ja olisin ollut tarkkasilmäisempi, olisin huomannut jotain, mutta koska minulla oli niin myönteinen kuva siitä bändistä, en pysähtynyt edes ajattelemaan asiaa ja toki siinä vaikutti myös se, että bändi oli tuolloin vielä parhaassa toimintaiässä.

Ensin ihminen saa olla lapsi, sitten nuori, nuori aikuinen ja sitten parhassa toimintaiässä ennen vanhuutta. Parhassa toimintaiässä oleva vaikka 41v mies on eri tavalla komea kuin 30 vuotiaana, mutta ei ole hauraannäköinen. Nuoruus on osin yliarvostettua, mutta toiminnan miehenä oleminen ei.

Vierailija
84/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aasialaiset eivät näe siinä mitään outoa, että miehillä nuorempi vaimo. Kun kävin Suomessa vaimoni kanssa, kaksikin kertaa täysin tuntematon suomalaisnainen alkoi kadulla arvostella meitä. Sairaita ihmisiä Suomessa riittää.

Niin varmaan ja lehmät lentää. Eli siis a) et asu Aasiassa b)sinulla ei ole 30-vuotta nuorempaa aasialaista vaimoa ja c) kukaan ei tullut arvostelemaan

Keksippä nyt jotain parempaa, kun on liian läpinäkyviä nämä juttusi

Vierailija
85/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
86/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ikäerosuhteissa on aika keskeistä minkä ikäisenä se ikäero tulee. Jos 18v on kaksi kertaa itseään vanhemman eli 36 vuotiaan kanssa, on se ihan eri asia kuin jos 36 vuotias olisi 55 vuotiaan kanssa.

18 vuotias ja 36 vuotias ovat omalla tavallaan nuoria, vaikka tietysti 36 vuotiaan ote nuoruudesta on heikompi. 55 vuotias taas on jo asettunut keski-ikään ja hyvin harvoissa tapauksissa pysyy parhaassa toimintaiässä olevien mukana ja ihon ikääntyminen on edennyt pitkälle.

Minulle olisi varmasti 18 vuotiaana kelvannut 36 vuotias nainen ja kun olin n.15v, iloitsin siitä, kun Bruce Dickinson palasi Iron Maideniin ja olin vähällä päästä bändin keikalle, mutta tukihenkilöni teki oharit. Kun katselin niitä uusien levyjen kansia, en huomannut niissä muuta eroa Brucen ulkonäössä kuin hiustyylin vaihtumisen, vaikka mies olikin vanhentunut yli 15 vuotta niistä vanhimmista kuvista, mitä olin nähnyt levyjen vihkoissa. Toki jos olisin silloin ymmärtänyt paremmin ihmisten vanhenemista ja olisin ollut tarkkasilmäisempi, olisin huomannut jotain, mutta koska minulla oli niin myönteinen kuva siitä bändistä, en pysähtynyt edes ajattelemaan asiaa ja toki siinä vaikutti myös se, että bändi oli tuolloin vielä parhaassa toimintaiässä.

Ensin ihminen saa olla lapsi, sitten nuori, nuori aikuinen ja sitten parhassa toimintaiässä ennen vanhuutta. Parhassa toimintaiässä oleva vaikka 41v mies on eri tavalla komea kuin 30 vuotiaana, mutta ei ole hauraannäköinen. Nuoruus on osin yliarvostettua, mutta toiminnan miehenä oleminen ei.

36v käyttää varmasti hyväksi 18-vuotiasta. Ja en tarkoita välttämättä seksuaalista pakottamista, vaan muuta hyväksikäyttöä. Tuollainen ikäero ei ole normaalia, vaikka kuinka toivoisit. Se on sairasta.

Vierailija
87/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkeria lisääntymisikänsä ohittaneita täti-ihmisiä riittää aina.

N25 & M46

Kaikkien ei tarvitse tyytyä vanhaan ukkoon. Ymmärrän kyllä että olet katkera kun et kelpaa oman ikäisille miehille. Tiedät itsekin että miehesi kiinnostus lopahtaa kun et ole enää hänelle tarpeeksi nuori, sekös sinua v*tuttaakin kun olet uhrannut parhaat vuotesi ihmiseen jolle olet pelkkä nätti reikä.

N25 myös

Oman ikäiset miehet ovat harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta persaukisia luusereita. Työuran tehneellä viisikymppisellä insinöörismiehellä on ns. pinkka kunnossa, elämäntilanne muutenkin hallussa eikä tarvitse muutenkaan yrittää päteä olemattomilla saavutuksilla. Ovat myös vilpittömästi innoissaan nuoren naisen huomiosta. N27

Ooo. Kylläpä on saalis-+50-vuotias AMK insinöörit jolla on työpaikka, rivitalo-osake ja Skooooda melkein maksettu. Näillä spekseillä jos kerta parikymppisen Pikkujoulut kostuu, niin miksi sitten itkette tällä palstalla ap ja muut geijot sitä että Tinderissä ei tule mätsejä? Häh. Silloinhan ikiksenkin pitäisi käydä 200x viikossa kuumilla deiteillä eikä viettää aikaansa täällä keski-ikäisenä tanttojen keskustelupalstalla...

Vierailija
88/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervoja mitä pervoja, antaa heidän pyöriä sen oman munansa ympärillä. Ei nuoria naisia oikeasti kiinnosta isähahmot, jotka seksualisoivat nuoria naisia.

T. N29

Vierailija
89/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 vuotias taas on jo asettunut keski-ikään ja hyvin harvoissa tapauksissa pysyy parhaassa toimintaiässä olevien mukana...

Melko totaalista paskapuhetta. Katsopas ympärillesi ja kuinka todellisuudessa ikäisesi puhelimen luuria tuijottavat ja somea räpläävät paperin valkoiset "miehet" kestävät mukana. 55 ei ole vielä mitään.

Vierailija
90/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 & M46

Olipa pöljä kommentti. Se, että sä pystyt kiinnostumaan ton ikäisistä, ei tarkoita että muut olisivat katkeria. Enemmän mua ihmetyttää aina suhteen vanhempi osapuoli, ei niinkään se nuorempi.

😂 Miksi olet noin katkera?

Parikymppisen kanssa seurusteleva M46 vaikuttaa pervolta. Miksei itsensä ikäinen kelpaa?? T. N27

Vierailija
91/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.

Aivan. Mammat vaan elää katkerina siellä satumaailmossaan.

Ei kiinnosta vanhat, yli 30 vuotiaat gubbet. Yäk, vastenmielisiä

N25

Joo, sori mut oot lian vanhan mulle. En seurustele yli 24 vuotiaitten kanssa. Yleensä nr ovat 18-21v lattarimissejä.

Varakas komea M35

Varakas = rahaa sen verran että köyhistä maista saa postimyyntimorsiamen

Komea = se maksettu morsian ei aina sammuta valoja ennen seksiä

Vierailija
92/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ovat muuten täysin oikeassa ! 20 v. tytöndyllerö ja 40 v. mies on parittelun kannaltakin se kaikista paras & maukkain yhdistelmä, puhumattakaan kun ajatellaan kakaroita, perhettä ja toimeentuloa. Tuollaisilla perheillä on kaikista parhaat mahdollisuudet pysyä ehyenä ja lapsilla aikuisuuteen asti perhe.

MUTTA KUN TODELLISUUS ELI TILASTOT KERTOVAT MUUTA. Jännä juttu kun sinä Inis aina työnnät niitä tilastojasi joka paikkaan, mutta tässä asiassa ne unohtuvat

Usko jo, Suomessa yleisin ikäero on 3 vuotta ja suurten ikäerojen liitot ovat harvinaisia, vain alle 0.5 prosenttia suhteista

Vierailija
93/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taalla Pattayalla esim. 20 vuoden ikaero ei ole mitaan. Thaimaassa kayneet tietavat. Mita se muille kuuluu yleensakaan toisten suhteet.

Vierailija
94/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 & M46

Kaikkien ei tarvitse tyytyä vanhaan ukkoon. Ymmärrän kyllä että olet katkera kun et kelpaa oman ikäisille miehille. Tiedät itsekin että miehesi kiinnostus lopahtaa kun et ole enää hänelle tarpeeksi nuori, sekös sinua v*tuttaakin kun olet uhrannut parhaat vuotesi ihmiseen jolle olet pelkkä nätti reikä.

N25 myös

Oman ikäiset miehet ovat harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta persaukisia luusereita. Työuran tehneellä viisikymppisellä insinöörismiehellä on ns. pinkka kunnossa, elämäntilanne muutenkin hallussa eikä tarvitse muutenkaan yrittää päteä olemattomilla saavutuksilla. Ovat myös vilpittömästi innoissaan nuoren naisen huomiosta. N27

Ooo. Kylläpä on saalis-+50-vuotias AMK insinöörit jolla on työpaikka, rivitalo-osake ja Skooooda melkein maksettu. Näillä spekseillä jos kerta parikymppisen Pikkujoulut kostuu, niin miksi sitten itkette tällä palstalla ap ja muut geijot sitä että Tinderissä ei tule mätsejä? Häh. Silloinhan ikiksenkin pitäisi käydä 200x viikossa kuumilla deiteillä eikä viettää aikaansa täällä keski-ikäisenä tanttojen keskustelupalstalla...

Et taida olla oikein perillä kuinka AMK-insinööri tienaa ja mitä on ehtinyt tuohon ikään mennessä saavuttaa jos on yhtään osannut asiansa hoitaa. He eivät asu kommuuneissa eivätkä ajele Skoooodalla. Puhut nyt jostain raksaduunarista.

Vierailija
95/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 & M46

Olipa pöljä kommentti. Se, että sä pystyt kiinnostumaan ton ikäisistä, ei tarkoita että muut olisivat katkeria. Enemmän mua ihmetyttää aina suhteen vanhempi osapuoli, ei niinkään se nuorempi.

Parikymppisen kanssa seurusteleva M46 vaikuttaa pervolta. Miksei itsensä ikäinen kelpaa?? T. N27

Sinä et ole mikään N27, mutta mitään luonnollista syytä ei ole miehelle kiinnostua yli 45-vuotiaasta naisesta. Sellaisen kanssa ei voi myöskään perustaa perhettä. Miksi lapsirakas, perheen haluava mies kiinnostuisi lisääntymisikänsä ohittaneesta vanhasta naisesta?

Vierailija
96/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

36v käyttää varmasti hyväksi 18-vuotiasta. Ja en tarkoita välttämättä seksuaalista pakottamista, vaan muuta hyväksikäyttöä. Tuollainen ikäero ei ole normaalia, vaikka kuinka toivoisit. Se on sairasta.

Tuo ikä ero ON täysin normaalia, eikä todellakaan sairasta. Ainoa mikä täällä on sairasta, olet sinä.

18-vuotiaan ja 36-vuotiaan välinen suhde on silkkaa hyväksikäyttöä, siinä ei ole mitään normaalia. Oma lapseni on 19v, ja kyllä suojeluvaistot heräisi jos joku keski-ikäinen piirittäisi häntä.

Vierailija
97/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.

Aivan. Mammat vaan elää katkerina siellä satumaailmossaan.

Ei kiinnosta vanhat, yli 30 vuotiaat gubbet. Yäk, vastenmielisiä

N25

Joo, sori mut oot lian vanhan mulle. En seurustele yli 24 vuotiaitten kanssa. Yleensä nr ovat 18-21v lattarimissejä.

Varakas komea M35

Varakas = rahaa sen verran että köyhistä maista saa postimyyntimorsiamen

Komea = se maksettu morsian ei aina sammuta valoja ennen seksiä

Ja kaikki toimii koska rahaa minulla on ja tulee olemaan aina. Rakkaus sen sijaan voisi kuolla minä hetkenä tahansa joten sen varaan ei kannata liittoja muutenkaan perustaa. Aiheuttaa pelkkää mielipahaa.

Vierailija
98/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee vielä joku miksi Tämä Ikis ei saa naista?

Minä en. Kuka jaksaisi kuunnella tommosta tylsää inttäjään. Minä minä minä minä , kun minä kun minä kun minä intyämästä intän ja vielä intän ja vielä sen jälkeenkin i tän. Minä minä minä intän intän intäääääääääään. Minäminäminä

Vierailija
99/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 & M46

Sinä et ole mikään N27, mutta mitään luonnollista syytä ei ole miehelle kiinnostua yli 45-vuotiaasta naisesta. Sellaisen kanssa ei voi myöskään perustaa perhettä. Miksi lapsirakas, perheen haluava mies kiinnostuisi lisääntymisikänsä ohittaneesta vanhasta naisesta?

Miksi noin vanha mies haluaisi enää perheen? Lapsi joutuisi huolehtimaan hänestä jo parikymppisenä.

Miksi keski-ikäinen mies kiinnostuu oman lapsensa ikäisestä ihmisestä?

Vierailija
100/152 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha mies haluaa nuorta pimppaa. Pitää esittää henkisesti kypsää ja viisasta muuten nainen juoksee karkuun kun tajuaa olevansa pelkkä patja ja elävä fleshlight.

"Yllätys" että juuri sovinistimiehet haluavat nuoren ja naiivin naisen.

Näille miehille tuntuu tällä palstalla olevan itsestäänselvyys että nainen "katkeroituu" vanhetessaan.

Kertoo kaiken oleellisen miten nuo miehet kohtelevat niitä naisiaan kun he menettävät elämänilonsa heidän kanssaan vuosien saatossa.

Sitten pitääkin jo vaihtaa uuteen ja nuorempaan jolla on puhdas ja pahaa aavistamaton mieli.

Nuoria naisia kun ei ole vielä keretty mädättämään pilalle feminismillä ja vastaavalla hapatuksella ja harhaopilla. Nuoret naiset ovat vielä kuin puhdas liitutaulu ja täysin kehityskelpoisia naisia. Toisin kuin sinunlaiset kitkeränkatkerat wanhat h a r p u t, jollaisia ei viitsi sen enempää katsella kuin VARSINKAAN kuunnella :D

Kuulostat pervolta hyväksikäyttäjältä, joka manipuloi nuoria naisia. Jäätävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi