Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Instagram on normalisoinut isot ikäerot. Moni parikymppinen pitää jopa 20+ vuoden ikäerosuhdetta vanhempaan mieheen "normaalina"

Vierailija
05.05.2020 |

Ikä taitaa tosiaan olla vain numeroita

Kommentit (152)

Vierailija
141/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 25 enkä todellakaan voisi seurustella viittäkymppiä lähenevän miehen kanssa, kuulostaa sairaalta ja perverssiltä, max 5 vuotta on sopiva ikäero ja avomieheni on 27, ihana ja fiksu ja ollaan kaikinpuolin samalla aaltopituudella kun ikäeroa ei ole.

Hyväksikäyttöähän tuollainen iso ikäero on, mies on perverssi tai luonteeltaan jälkeenjäänyt tai häiriintynyt kun ei halua tai todennäköisemmin ei ikäisensä seura kelpaa. Nuori nainen taas haluaa taloudellista etua, tavaraa, rahaa, matkoja ym. Monellako köyhällä ukolla tiedät olevan itseään paljon nuoremman (ikäeroa siis ainakin 20v.) naisen?

Vierailija
142/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v nainen. Ei kiinnosta yli 33v miehet. Monet tuossa iässä jo harmaantuneet, mitä ihmettä? Seksiseuraa olen hakenut yleensä pari vuotta nuoremmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 23-vuotias nainen ja ei tod. kiinnosta yli 25-vuotiaat miehet.

Vierailija
144/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiajalta asti ollut suuriakin ikäeroja, mutteivät ne nykyään yleisiä ole. Harvoinhan julkisuudessa tai kadulla tuollaisia näkee. Työkavereiden kanssa olimme kerran ravintolassa, kun sisään tuli pari 55-60 vuotiasta miestä, heidän seuralaisena max 25 vuotiaat naiset ja turvamies. Oli hiukkasen säälkittävän näköistä, mutta voivathan he tosiaan rakastaa toisiaan aidosti.... juu juu voi voi :p

Vierailija
145/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se Rakkaus ikää katso.

Vierailija
146/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Perversio, kompleksi?

Ei mies perustele eikä pysty perustella tuollaista. Nuoret naiset saavat jöpöttämään.

Ootko ajatellut, että nuoret naiset pitää törkeänä kun seksualisoit heidät? Oot kuitenkin heidän isänsä ikäinen.

Vierailija
147/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 28v nainen. Ei kiinnosta yli 33v miehet. Monet tuossa iässä jo harmaantuneet, mitä ihmettä? Seksiseuraa olen hakenut yleensä pari vuotta nuoremmista.

Miten joku voi sanoa jonkun tiukan ikärajan, ethän millään voi sanoa kuka on 33 ja kuka 34v

Vierailija
148/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29, enkä huolisi yli 31-vuotiasta miestä. Mieluummin itseäni nuorempi mies.

Vierailija
149/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Perversio, kompleksi?

Ei mies perustele eikä pysty perustella tuollaista. Nuoret naiset saavat jöpöttämään.

Ootko ajatellut, että nuoret naiset pitää törkeänä kun seksualisoit heidät? Oot kuitenkin heidän isänsä ikäinen.

Luulen että kukaan nainen, etenkin nuori nainen, ei olisi kovin tyytyväinen jos häntä ei miehet seksualisoi. 

Vierailija
150/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nuorena se ikäero aina niin tunnukkaan, jos mieskin on pitkälle alle nelikymppinen, mutta vanhemmiten se ikäero alkaa nimenomaan tuntua!

Naisten pitäisi alkaa jo uskoa, että elämää on neljänkympin jälkeenkin. Parhaimmillaan se paras anti onkin juuri silloin, kun lapsetkin alkavat olla isoja. Silloin alkaa myös omat vanhemmat tarvita apua ja on se kurja tilanne, kun se oma elämänkumppani on samassa jamassa, kun omat vanhemmat. Miehet eivät ikinä laittaisi itseään tuollaiseen asemaan!

Arvostakaa itseänne ja elämäänne hyvät naiset! Tämän päivän Suomessa tyhminkin pääsee kouluun ja saa ammatin eli elättäjän metsästäminen on jo nolouden huippu!

Vierailija
151/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana patuna ei kannata jäädä tuleen makaamaan, sen on siihen mennessä oppinut.

Vierailija
152/152 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loppuviimein aika onnekas, kun minulla ulkomaalainen vaimo. Tulipa vain mieleen tätä ketjua lukiessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän