Instagram on normalisoinut isot ikäerot. Moni parikymppinen pitää jopa 20+ vuoden ikäerosuhdetta vanhempaan mieheen "normaalina"
Kommentit (152)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.
Aivan. Mammat vaan elää katkerina siellä satumaailmossaan.
Ei kiinnosta vanhat, yli 30 vuotiaat gubbet. Yäk, vastenmielisiä
N25
Lähinnä ihmettelen mitä nämä miehet kuvittelevat itsestään... nuoruusvuodet meni jo. Ei niitä saa takaisin. 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni nuoremmista naisista. Osa nuorista naisista pitää itseään vanhemmista miehistä. Ei minua kiinnosta mitä mieltä vanhat naiset ovat tästä, eikä varmaan kiinnosta niitä nuoria naisiakaan.
Kunhan he eivät ole parikymppisiä ja et voisi teoriassa olla heidän isä, niin mikäs siinä. Ja vaikka tilanne olisikin juuri tuo, niin toivottavasti et yritä itse iskeä niitä nuoria neitoja.
T. Liikaa kokemusta, n25Oudoimpia ovat nämä naiset, joilla on aina oma isä mielessä, kun puolisosta puhutaan.
Kyllä, jos hän on isäni ikäinen. Oma ikäni alkaa vasta 2:lla. Suuri ikäero ei tietenkään haittaa silloin kun nuorempikin osapuoli on jo hieman vanhempi.
Normaalit ihmiset eivät vertaa puolisoa vanhempiinsa. Ajatteletko isääsi sängyssäkin?
Kyllä isäni tulee mieleen, jos harrastan seksiä hänen ikäisensä ukon kanssa. Itse olen siis vasta 26, kymmenen vuoden päästä tilanne olisi eri.
Mun tytär on parikymppinen, muutaman vuoden pyörinyt myös instassa eikä ole koskaan kuullutkaan moisesta ilmiöstä, enkä ihmettele. Kuukin on juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä ihmettelen mitä nämä miehet kuvittelevat itsestään... nuoruusvuodet meni jo. Ei niitä saa takaisin. 😶
Ihmettele sinä vaan, Ritva-täti. Vanhemmat miehet eivät jouda ihmettelemään, kun on elettävä elämää ja nautittava nuorista naisista.
Jarmo-setä jätä nuoret rauhaan ja anna heidän nauttia elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettele sinä vaan, Ritva-täti. Vanhemmat miehet eivät jouda ihmettelemään, kun on elettävä elämää ja nautittava nuorista naisista.
Jorma-setämies ei edes kykene moiseen, eli ihmettelemiseen, , kun älykkyys ei riitä siihen
Kuvottavia ja naurettavia nämä kolmekymppiset ja sitä vanhemmat vaarit, jotka luulevat olevansa "hyvin säilyneitä" ja nuorekkaita. Näitä joskus pyörii baareissa. Näille nauretaan ja niitä pidetään pilkkanaan ja kusetetaan maksamaan drinksut. Ei muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarmo-setä jätä nuoret rauhaan ja anna heidän nauttia elämästään.
Älä sä akka tunge nokkaas asioihin, jotka ei sulle kuuluu.
Pelle, joka viettää aikaa vauva.fi-keskustelupalstalla.....Joo, ei ole mikään hottis, joka kykenee iskemään parikymppisiä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Nuori vartalo, vallan tuntu? Oot se "viisaampi" ja siten pystyt manipuloimaan?
Nuoria naisia iskevät vanhat miehet ovat väistämättä hieman perverssejä. Nuori vartalo on heille se tärkein juttu.
Nuoret ovat seksikkyydessään tietenkin omassa kastissaan. Joku syvälle aivoihin koodattu juttu tuo on, minkä tutkimuksetkin vahvistavat, muttei niistä tietenkään suuren ääneen huudella eläessämme kaikkien sorrettujen voimaantumisen aikaa. Kaija Koota siis soimaan ja korot kattoon!
Mutta ovathan naiset nuorina myös henkisesti kutsuvampia. Ei ole elämän pettymysten raskasta taakkaa kilotolkulla hartioilla kyynistämässä. Ja toisaalta naiset myös kuvittelevat kovasti viisastuneen vuosien myötä, mikä ilmenee lähinnä vammaisena änkyröintinä, mitä en nyt itse ainakaan henkilökohtaisesti oikein jaksa. Harva todella viisastuu ja jalostuu vuosienkaan mittaan, ja puhun nyt molemmista sukupuolista.
Lähinnä näistä syistä nuori puoliso on jokamiehen valinta. Jos vain rahkeet siis riittävät.
Eli nuori ja naiivi tyttö vanhalle miehelle? Naiset eivät viisastu vanhetessaan, miehet viisastuvat? Tajuatko kuinka sovinistiselta kuulostat. Järkyttävää.
Ei siinä kyllä aivan niin sanottu. Mainitsin oikein erikseen, että harva todella viisastuu, kummastakaan sukupuolesta. Tiettyä realismia ja henkistä tasaantumista tapahtuu lähes jokaisen kohdalla, mutta viisastumista vain harvoille ja valituille. Oletettavasti niille jotka ovat muita edeltä liikkeelle lähteneetkin, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Siksipä moni nainen on jo parikymppisenä henkisesti valveutuneempi kuin mummeleiden valtaosa. Itse pidän näistä eniten.
Parikymppinen ei voi olla henkisesti samalla tasolla kuin häntä parikymmentä vuotta vanhempi henkilö. Tiedät sen itsekin, mutta sua ei vaan kiinnosta. Sulle tärkeintä on nuori liha, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP, miksi haluat itseäsi reilusti nuoremman naisen? Nuori vartalo, vallan tuntu? Oot se "viisaampi" ja siten pystyt manipuloimaan?
Nuoria naisia iskevät vanhat miehet ovat väistämättä hieman perverssejä. Nuori vartalo on heille se tärkein juttu.
Nuoret ovat seksikkyydessään tietenkin omassa kastissaan. Joku syvälle aivoihin koodattu juttu tuo on, minkä tutkimuksetkin vahvistavat, muttei niistä tietenkään suuren ääneen huudella eläessämme kaikkien sorrettujen voimaantumisen aikaa. Kaija Koota siis soimaan ja korot kattoon!
Mutta ovathan naiset nuorina myös henkisesti kutsuvampia. Ei ole elämän pettymysten raskasta taakkaa kilotolkulla hartioilla kyynistämässä. Ja toisaalta naiset myös kuvittelevat kovasti viisastuneen vuosien myötä, mikä ilmenee lähinnä vammaisena änkyröintinä, mitä en nyt itse ainakaan henkilökohtaisesti oikein jaksa. Harva todella viisastuu ja jalostuu vuosienkaan mittaan, ja puhun nyt molemmista sukupuolista.
Lähinnä näistä syistä nuori puoliso on jokamiehen valinta. Jos vain rahkeet siis riittävät.
Eli nuori ja naiivi tyttö vanhalle miehelle? Naiset eivät viisastu vanhetessaan, miehet viisastuvat? Tajuatko kuinka sovinistiselta kuulostat. Järkyttävää.
Ei siinä kyllä aivan niin sanottu. Mainitsin oikein erikseen, että harva todella viisastuu, kummastakaan sukupuolesta. Tiettyä realismia ja henkistä tasaantumista tapahtuu lähes jokaisen kohdalla, mutta viisastumista vain harvoille ja valituille. Oletettavasti niille jotka ovat muita edeltä liikkeelle lähteneetkin, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Siksipä moni nainen on jo parikymppisenä henkisesti valveutuneempi kuin mummeleiden valtaosa. Itse pidän näistä eniten.
Parikymppisen ei tiedä elämästä juuri mitään verrattuna keski-ikäisiin ja mummeleihin. Tajuatko, että parikymppinen on elänyt itsenäistä elämää vasta 2-10 vuotta? Hän on kenties päässyt juuri lukiosta?!
En voi ymmärtää, miten parikymppinen ja teoriassa isä/äitihahmo voisi olla henkisesti samalla tasolla. Koska he eivät vaan voi. Nuorilla naisilla voi olla isäkompleksi, joten he voivat viehättyä vanhoista miehistä. Mutta mikä hitto saa vanhan miehen kiinnostumaan tyttärensä ikäisestä naisesta? Nuorta vartaloa ei lasketa, koska se on pervoa ja ällöttävää.
No sinä et selvästikään ole niitä, jotka viisastuvat koskaan. Et vain voi kuvitella mitä niiden, suoraan sanottuna älykkäämpien, päässä liikkuu. Monet ovat, sukupuolesta riippumatta, parikymppisinä henkisesti eri tasolla kuin enemmistö tulee koskaan olemaan. Pitkälti varmaan siksi, koska havainnointikyky on korkea ja päähän tartuu asiat, kuin jänhämiehet palstamammaan. Viisaat oppivat jo muiden tekemisistä ja virheistä, typerimmät eivät mistään.
Mutta ei tämä keskustelu ole mitenkään rakentavaa, joten saatte jatkaa omillanne.
Tuollaisia ihmisiä ei ole olemassakaan, paitsi sun säälittävissä puolustusyrityksissä. Kukaan parikymppinen ei voi olla henkisesti samalla tasolla kuin joku ukkeli, joka on syntynyt jo joskus 70-luvulla.
Parikymppinen ei ole nähnyt elämää melkein yhtään verrattuna noin 70-luvulla syntyneeseen ihmiseen. Se nyt vaan on fakta, helvetti.
Mikset vaan myönnä, että nuori pimppa on se tärkein juttu?
Mullaki oli 20v vanhempi miesystävä silloin kun olin 15v. Nykyään saisin varmaan raivarit, jos tyttäreni seurustelisi parikin vuotta itseään vanhemman kanssa.
Itse asiassa pariskuntien pienet ikäerot ovat paljon uudempaa perua kuin suuret. Monella miehellä ehti olla useampi vaimo elämänsä aikana, sillä miehet olivat huomattavasti pitkäikäisempiä kuin naiset, jotka kuolivat monien raskauksien uuvuttamina tai keuhkotautiin. Mies sen sijaan porskutti menemään ja etsi pian uuden vaimon, nuoremman kuin edellinen, ja taas tehtiin lapsilauma ja taas vaimo uupui ja kuoli, ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Katkeria lisääntymisikänsä ohittaneita täti-ihmisiä riittää aina.
N25 & M46
Olipa pöljä kommentti. Se, että sä pystyt kiinnostumaan ton ikäisistä, ei tarkoita että muut olisivat katkeria. Enemmän mua ihmetyttää aina suhteen vanhempi osapuoli, ei niinkään se nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Katkeria lisääntymisikänsä ohittaneita täti-ihmisiä riittää aina.
N25 & M46
Katkeria mistä? Keski-ikäisestä miehestä? Monella on jo.
Ovatko itseään huomattavasti nuoremmista kiinnostuneet ihmiset henkisesti vähän jäljessä? Eli keski-ikäinen mies tuntee olevansa henkisesti parikymppinen, joten sen ikäiset tytöt vaikuttaa ihan fiksuilta? Keski-ikäiset naiset tuntuvat heille liian viisailta?
M36
Mua yritti vasta iskeä joku 50-60 - vuotias mies. Se oli saatanan kiusallista ja alentavaa. N23
Vierailija kirjoitti:
Krooh pyyh. 20 vuoden ikäero EI ole normaalia paitsi ap:n harhaisessa mielessä.
Aivan väestöliiton mukaan:
Suomalaisten aviopuolisoiden välinen ikäero on keskimäärin runsaat kolme vuotta. Kyse on useimmiten pareista, joissa mies on muutaman vuoden vaimoa vanhempi. Neljällä viidestä avioparista ikäeroa on enintään viisi vuotta. (Taulukko 1.)
Tilastokeskuksen mukaan 20 vuotta tai suurempi ikäero oli Suomessa vuonna 2012 runsaalla 4500 avioparilla, mikä on 0.46 prosenttia kaikista avioliitoista. Yli 30 vuotta ikäeroa löytyy vain 406 avioliitosta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko itseään huomattavasti nuoremmista kiinnostuneet ihmiset henkisesti vähän jäljessä? Eli keski-ikäinen mies tuntee olevansa henkisesti parikymppinen, joten sen ikäiset tytöt vaikuttaa ihan fiksuilta? Keski-ikäiset naiset tuntuvat heille liian viisailta?
M36
Ei välttämättä. Ehkä nuorten naisten kauneus vain vetoaa heihin.
Minusta insta on tehnyt normaaliksi sen, että on normaalia mies kehuu 20v -30v nuorempia puolialastomia naisia seksikkääksi ym. Jos tämä mies kehuisi samalla sanoilla naista mm baarissa, olisi heti me too-kampanja pystyssä.
Minusta ikinä ei ole normaalia toimintaa....